Paras auto 18-vuotialle??
No kuule mies olen kyllä käyttänyt aivoani,mutta ajattelin jos joku vois auttaa mua tässä tapauksessa. Jos olis omia kokemuksia huonoja tai hyviä jostakin mallista. JA jos on olemassa joku auto jossa ei ole niin Hvetin paljon vikoja. Ja toivottavasti lyöö sun LADA... HAHAHAHA 
PS! Aika huono Vastaus!
PS! Aika huono Vastaus!
AIVAN! Minä olen samaa mieltä ton "ärhäkän" auton ostossa, että hommaat ekaks autoks semmosen parin sadan euron räppänän, joka ei ole niin ärhäkkä, niin saatat ehkä päästä viettämään 19- vuotis päivääkin. Ja sit jos ( ja kun ) kosautat sen johkiin tolppaan/ojaan/penkkaan, niin vauriot ei tuu niin kalliiksi!
Kyllä tämä jokaisen nuorne pitäs tajuta, ihan niinkuin tuossa ylempänä kirjoiteltii..
Mutta kun nuoruus ja hulluus kulkee käsikädessä.....
Mut tälläsestä kirjoituksesta vedetään heti herneet nekkuun ja aletaan valittaa..
Tarkoitus ei ole kitistä, vaan puhua asiasta jonka itsekin sitten vanhempana tajuat!!!!!!!!!!
Kyllä tämä jokaisen nuorne pitäs tajuta, ihan niinkuin tuossa ylempänä kirjoiteltii..
Mutta kun nuoruus ja hulluus kulkee käsikädessä.....
Mut tälläsestä kirjoituksesta vedetään heti herneet nekkuun ja aletaan valittaa..
Tarkoitus ei ole kitistä, vaan puhua asiasta jonka itsekin sitten vanhempana tajuat!!!!!!!!!!
Inkku A tiisseli
No sittenhän kyselet täältä ihan turhaan ..olet löytänyt itsellesi tallin Ww tallista vielä kun otat Tdi niin siinä on edullisuus ja rauhallisuus mukana.Onnea "opintoihin" ja autoiluun.On 2004-01-19 19:17, SimPp4 wrote:
Toi on mun mielestä erittäin halpa menopeli.
Mun kaveri osti eilen 13 000 euron auto, Audi A4 ja toinen WV Vento TDI 9900e.
Jo ja mä on säästänyt kohta 3 vuotta nyt, mulla on noin 6000euroa nyt tilillä.
Mutta pitäis kai säästää opintoihin vähän.
Itseasiassa näin tuossa pari kuukautta sitten Vento TDI:n.Kyseessä kylläkin tuontipeli ja sama,kuin Suomessa myytävä Bora.On 2004-01-19 19:27, Jarno.v wrote:
Eipä kyllä vento TDI:tä ole tehtykään, se on TD =kammiokone turbolla, 75hv eli just sopivasti, ehkä liikaakin
Muuta eroa Boraan en huomannut,kuin kapeampi takarekisterikilven kiinnityskolo...
- Juho Anttila
- 'Senator'

- Viesti:

osastoille sieltä saattaa löytyä tuohonkin hintaa sinulle sopiva-veikkaan.