Omassa näkyy asetetut sisälämpötilat vain hetken käynnistyksen jälkeen, tai sitten jos jotain ilmastoinnin asetusta muuttaa. Onko ne jossain versiossa näkyneet siis koko ajan?KKi kirjoitti:Jep on havaintoja. Vilkun ja epätahtisen vilkutusäänen ongelmia korjailtiin kahteen kertaan ohjelmistopäivityksellä. Häiriöt hävisivät, mutta niin hävisivät myös nuo edellä mainitut asetetun sisälämpötilan lukemat keskinäytöstä. Öljyä tai jäähdytysnestettä ei tämä diesel Astra ole kuluttanut vajaan kolmen vuoden ja n. 50 tkm:n aikana.
Astra J - kokemuksia
Re: Uusi Astra Sports Tourer 1.4T Aut 6 tilattu
Grandland GS Electric 73kWh 2025
Ex. Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20, Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Ex. Grandland X PHEV Executive 300 Turbo A8 AWD MY20, Ex. Astra Sports Tourer Innovation 1.4T MY17.5, Ex. Astra Sports Tourer Sport 1.4T MY15.5, Ex. Astra Enjoy 1.4T MY13.5
Juu kyllä mullakin näkyi ennen päivitystä koko ajan, sport 1.4t -11
- Astra J 1.4 turbo -11
- Astra GTC Cosmo -05
- Vectra GTS 2.0 turbo -04
- Astra 2.2 Sport -00
- Astra GTC Cosmo -05
- Astra 2.2 Sport -00
Täällä -14 mallin omistajan näkynyt vain alusta asti hetken säädön jälkeen ja uudelleen taas säädettäessä.
Noinhan se toimii mutta ainakin tuossa -11 mallissa ennen päivitystä oli myös siinä keskinäytön yläosassa koko ajan nuo lämpötilat näkyvissä vaan ei ole enääVane kirjoitti:Täällä -14 mallin omistajan näkynyt vain alusta asti hetken säädön jälkeen ja uudelleen taas säädettäessä.
- Astra J 1.4 turbo -11
- Astra GTC Cosmo -05
- Astra 2.2 Sport -00
- Astra GTC Cosmo -05
- Astra 2.2 Sport -00
"newbala kirjoitti:Onko kellään roiskeläppiä takana, minun autossa ei ole. Takapuskurissa alhaalla, takarenkaitten tasossa molemmin puolin, jos ajattelee mihin vesisuihku lentää ajettaessa takarenkaasta puskurin alaosaan, niin siitä kohden on maalit kuluneet pois. Siitä se on ajan kanssa kulunut, kun kaikki hiekka sun muu lika on siihen suihkunnut. Musta muovi vaan nätisti näkyy. Saiskohan tuon maalitakuuseen? Ei tuo sillain haittaa kun ei näy, jos kontalleen menee ja kurkkii niin sitten kivasti paistaa. Kulunut kohta on suunnilleen kooltaan, jos laittaisi kaksi euron kolikkoa peräkkäin."
4,5kk kulunut takapuskurin takuumaalauksesta. Nyt on maalit pysyneet, ei ole tullut edes kiveniskeymiä, en ole kyllä sorateillä ajanutkaan. Roiskeläppiä en laittanut heti maalauksen jälkeen, silloin ajattelin, että seurataanpa vieläkö maali irtoaa. Enkä aio laittaa vieläkään.
4,5kk kulunut takapuskurin takuumaalauksesta. Nyt on maalit pysyneet, ei ole tullut edes kiveniskeymiä, en ole kyllä sorateillä ajanutkaan. Roiskeläppiä en laittanut heti maalauksen jälkeen, silloin ajattelin, että seurataanpa vieläkö maali irtoaa. Enkä aio laittaa vieläkään.
Opel Astra Sports Tourer 1.4 turbo MY2013
Huomenna egr jäähdyttimen vaihtoon. 250 euroa töineen. Eivät luvanneet virhevastuuseen taikka fraguksen 12kk takuuseen 
Ei kenelläkään ole siis tietoa egr:n ohittamisesta uudemmissa astroissa?
Olin ajatellut Opelin roiskeläpät laittaa sekä eteen, että taakse. 40euroo/pari maksavat marmorilla. Kait ne itse saan asennettua??
Olin ajatellut Opelin roiskeläpät laittaa sekä eteen, että taakse. 40euroo/pari maksavat marmorilla. Kait ne itse saan asennettua??
Astra J Sports Tourer Sport 2,0 CDTI, 7/2011
ex Vectra 2,0 -97
ex Vectra 1,8 -95
ex Saab 900
ex Vectra 2,0 -97
ex Vectra 1,8 -95
ex Saab 900
Roiskeläpät saa itse asennettua, ohjeet tulevat mukana paketissa. Rengas irti, lisäksi tarvitaan pora ja muistaakseni 8mm terä.ais66 kirjoitti:Huomenna egr jäähdyttimen vaihtoon. 250 euroa töineen. Eivät luvanneet virhevastuuseen taikka fraguksen 12kk takuuseen
Hei,
tänne tuli myös uusi Astra Wagon 1.4T, Sport varusteilla, kohta jo 100km ajettu
. Vahvistan, että tuo lämpötila näkyy vain säädettäessä.
Itsekin mietin nyt noita roiskeläppiä, onko kellään kuvaa miltä nuo näyttävät asennettuna?
tänne tuli myös uusi Astra Wagon 1.4T, Sport varusteilla, kohta jo 100km ajettu
Itsekin mietin nyt noita roiskeläppiä, onko kellään kuvaa miltä nuo näyttävät asennettuna?
Opel Astra Sport Tourer 2014, 1.4L (140hv) Sport
Edit. Voi poistaa.
Tässä kuvaa etulokareista..renoo kirjoitti:Hei,
tänne tuli myös uusi Astra Wagon 1.4T, Sport varusteilla, kohta jo 100km ajettu. Vahvistan, että tuo lämpötila näkyy vain säädettäessä.

- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
No nythän se astra taas myrkyn lykkäsi, kauhea nykiminen veto päällä kun vähänkään reippaammin yrittää antaa kierroksia ja nostaa vauhtia. Paikallaan ottaa hyvin kierroksia eikä vikavalojakaan pala. Huoh..enempäänsä osaa olla vikoja reilu viiskymppiä ajetussa autossa. Noh, maanantaina kuulemaan tuomio 
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Corsa E OPC
Cupra Born
Tänään tuli tehtyä kaupat 06/2014 rekisteröidystä esittelyautosta (Sports Tourer 1.4T Enjoy 88kw MT6 + satunnaiset herkut) , jolla oli ajettu huimat 160km ennen omia koeajoja. Pari kertaa piti käydä kokeilemassa ja tänään päätin sitten, että otetaan. Entinen SAAB 9-5 2.0t '05 palveli melkein kolme vuotta ja 92tkm, valitettavasti näillä kilometrimäärillä oli jo tarve laittaa uutta enkä enää jaksanut edes ajatella ostavani taas jotain +100tkm ajettua. Viikko vielä pitäisi malttaa odottaa jahka saavat lämppärit asennettua ja renkaat tilattua. Tuleva talvi näyttää oliko paska diili 
Tuossa oma kulkine jossa läpät.renoo kirjoitti:Hei,
tänne tuli myös uusi Astra Wagon 1.4T, Sport varusteilla, kohta jo 100km ajettu. Vahvistan, että tuo lämpötila näkyy vain säädettäessä.

näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Helppo ne on laittaa, edessä ei tarvii välttämättä rengasta irroittaa jos pora ei mikään valtava kolho ole. Renkaat linkkuun ja tunkilla vähän ylös. Tarran alta kannattaa rasvanpoistolla pyyhkäistä, että pysyy kiinni.vmoi73 kirjoitti:Roiskeläpät saa itse asennettua, ohjeet tulevat mukana paketissa. Rengas irti, lisäksi tarvitaan pora ja muistaakseni 8mm terä.ais66 kirjoitti:Huomenna egr jäähdyttimen vaihtoon. 250 euroa töineen. Eivät luvanneet virhevastuuseen taikka fraguksen 12kk takuuseen
Itse laittelin tunkkaamatta autoa, renkaat vain linkkuun niin mahtuu hyvin. Alimman muovisen kiinnikkeen korvasin pultilla ja mutterilla, jolloin noista tuli tukevamman oloiset.JukeN kirjoitti:Helppo ne on laittaa, edessä ei tarvii välttämättä rengasta irroittaa jos pora ei mikään valtava kolho ole. Renkaat linkkuun ja tunkilla vähän ylös. Tarran alta kannattaa rasvanpoistolla pyyhkäistä, että pysyy kiinni.vmoi73 kirjoitti:Roiskeläpät saa itse asennettua, ohjeet tulevat mukana paketissa. Rengas irti, lisäksi tarvitaan pora ja muistaakseni 8mm terä.ais66 kirjoitti:Huomenna egr jäähdyttimen vaihtoon. 250 euroa töineen. Eivät luvanneet virhevastuuseen taikka fraguksen 12kk takuuseen