Eagle, laitoithan varmasti joustintuen laakerit oikeinpäin paikalleen, kun madallusjouset vaihdoit? vai vaihdoitko ees ite, kun alkup. kysymyksesi on tuollainen?
jos ne laakerit on siellä menny rikki, niin seki voi pitää ääntä ja väljää on.
Etuiskarien vaihto
Onnistuuhan se nuinkin... ei tarvi vasenta kättä vaivata ollenkaan. Tai sitte perinteisesti toisella kädellä painaa kankea ja toisella napauttaa. ei tarvi ko 1,5kg (moska) olla niin irtoaa. Ja aivan yksin!On 2004-01-11 16:11, H&H wrote:
Jep kangella/lekalla lähtee ja yleensä ko. toimenpiteen olen tehnyt yksin... eli istuu siinä kangen päällä ja sit kolauttaa vasaralla nii lähtee...
<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett85 on 2004-01-12 02:11 ]</font>
En ole itse madallusjousia asentanut.
Täysin tarkkaa tietoa siitä kuinka pätevä tyyppi ne edes on asentanut ei ole.
Olivat jo paikallaan kun ko. menopelin ostin.
Eikös pyöränsuuntaus tule suorittaa iskarien vaihdon jälkeen?
Täysin tarkkaa tietoa siitä kuinka pätevä tyyppi ne edes on asentanut ei ole.
Olivat jo paikallaan kun ko. menopelin ostin.
Vivaro 1.9 DI(F9Q 762) -04
Ex: Zafira A 2.2 DTI(Y22DTR) -04
Ex2: Vectra B 2.0 16V DTI(X20DTH) -98
Ex3: Vectra A 1.6sv 8V -90
Ex: Zafira A 2.2 DTI(Y22DTR) -04
Ex2: Vectra B 2.0 16V DTI(X20DTH) -98
Ex3: Vectra A 1.6sv 8V -90
No ei oikeastaan, sillä ei pelkkä iskarinvaihto periaatteessa muuta etutolpan asentoa mitenkään...On 2004-01-12 08:04, Eagle wrote:
Kyllä minä silti mieluummin käytän sitä ulosvetäjää nivelen aukaisussa. Ei tarvita rautakankea eikä lekaa. Puristin vaan paikoilleen ja pulttipyssyllä pyöräyttää auki, helppoa ja nopeaa....
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Opel Zafira 1.8 -99
Jatketaan tähän ko oli valmis topic.. Calibraan ensikertalaisena eteen jousia vaihtamassa, en omista korjausopasta kuin vectraan. Vectran oppaassa oli jos jonkinlaisia kiristysmomentteja ilmoitettu mm alapalloille.. Löytyiskö 8v calibraan keltään momenttitietoutta vai laitanko pers tuntumalla kiinni
:)
-
Opel 4 ever
- 'Admiral'