Kadett D:hen räjäytyskuvia ja piirustuksia jne.
- luakkone88
- 'Kadett'

Kadett D:hen räjäytyskuvia ja piirustuksia jne.
Elikkä etsin Kadett-D:hen kaikkea mahdollista mitä vaan keneltäkään löytyy. Isoa rempaa tulossa.. Laittakaa linkkejä. Ja kiitoksia kaikille etukäteen.
- luakkone88
- 'Kadett'

KADETT D -83 henkiinherättäjäiset..kaikkee mahd. hyödyllistä
Tuossa malli tarkennusta operoitavaan autoon Opel 2D KADETT 1.2 S-D-31/2520.
Tosiaan ulkona seissyt pari vuotta, joten joutuu useita osia vaihtamaan/kunnostamaan.
Räjäytyskuvia etsin sen vuoksi, että jos saisi osat itse kunnostettua. Ja kaikkea mahdollista kaikesta mahdollisesta sit taas sen vuoksi, kun ei vielä mitään hajua mitä vialla. Jarrut varmaan ainakin entiset ja muistelen, että jotain kansiremppaa oli edessä päin. Ideana/Haaveena olisi purkaa auto ihan osiin ja kunnostaa, hioa, maalata jokaikinen nippeli rotiskosta. Myydä täysin kunnostettuna retroautona tai ottaa sit itselle käyttöön. Liikenteeseen se kuiteski pitäs vielä saada 
Tosiaan ulkona seissyt pari vuotta, joten joutuu useita osia vaihtamaan/kunnostamaan.
- iso.kunkku
- OCF Member

Re: Kadett D:hen räjäytyskuvia ja piirustuksia jne.
Hommaa korjausopas, vaikka http://www.alfamer.fi/opel-kadett-197991-p-15050.html
Itellä kyseinen teos ja ainaki mulle ollu apua.
Itellä kyseinen teos ja ainaki mulle ollu apua.
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69