Autoja saa aina uusia ja kyllähä ton ny korjaaki viä
Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
- janne___
- OCF Member 2017
Re: Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
huono juttu mutta voiko tässä tapauksessa sanoo että kevät yllätti autoilijan ?HaGle kirjoitti:Tässä tapaulsessa olin ite silmätön mummo, aurinko häikäisi ikävästi ja auto jäi ikävästi a-pilarin taakse, joten en nähnyt yhtään autoa kunnes kolahti. Vauhtia.max.40km/h.rookie`` kirjoitti:Silmätön mummo kolmion takaa eteen?
noo jos ajattelee niin peltiä saa aina lisää ja jos ihmisvahingoilta selvittiin niin ei oo käyny kuinkaan
Näinhän se on, onneksi ei henkilövahinkoja toinen auto oli chrysler voyager isoilla astinlaudoilla, niin ei menny kun ovet ruttuun, vertattuna astra meni aivan romuksi..ei kannata oikein alkaa korjaamaan.Rizla^^ kirjoitti:huono juttu mutta voiko tässä tapauksessa sanoo että kevät yllätti autoilijan ?HaGle kirjoitti:Tässä tapaulsessa olin ite silmätön mummo, aurinko häikäisi ikävästi ja auto jäi ikävästi a-pilarin taakse, joten en nähnyt yhtään autoa kunnes kolahti. Vauhtia.max.40km/h.rookie`` kirjoitti:Silmätön mummo kolmion takaa eteen?![]()
noo jos ajattelee niin peltiä saa aina lisää ja jos ihmisvahingoilta selvittiin niin ei oo käyny kuinkaan
Tästä alkaa armoton Opelin metsästäminen.
-
pohjanmaa93
- 'Agila'
Itseksi ajoin viime kesänä oman astran ruttuun mut ei ollut oma vika vaan vastapuolen .Auto meni lunastus kuntoon rahaa sain siintä 2000e uutta opelia oon kans kattellut. Mun astra oli -99 ajettu oli 276tkm
Sori tää menee nyt ot:ksi, mutta menköön..pohjanmaa93 kirjoitti:Itseksi ajoin viime kesänä oman astran ruttuun mut ei ollut oma vika vaan vastapuolen .Auto meni lunastus kuntoon rahaa sain siintä 2000e uutta opelia oon kans kattellut. Mun astra oli -99 ajettu oli 276tkm
Eli ne kattoo jonkun hinnan vastaavan ikäisen mukaan?
Toi oma on -00vm. ~247tkm. ajettu ilmastoitu ja oli perhanan siisti.
Luulin hankkiessani et nyt tuli pisempiaikainen käyttis jota piti vähän ulkonäöllisesti ehostella yms. Tälläsiä ikävä kyllä vaan sattuu.. :/
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Lähdetään nyt siitä liikkeelle, että sulla on kasko joka korvaa kolaroinnit... sen jälkeen sitten vasta aletaan miettimään korvaukselle perusteita, eli kilsat, ikä ja ehkä tuo ilmastointikin vaikuttaa jotain... tai sitten ei... yleskunnollakin pitäisi olla väliä, mutta vissiin kaikilla vakuutusyhtiöillä ei olla niin tarkkoja vaan lähdetään suoraan vääntämään kilsat/ikä perusteella.HaGle kirjoitti:Sori tää menee nyt ot:ksi, mutta menköön..pohjanmaa93 kirjoitti:Itseksi ajoin viime kesänä oman astran ruttuun mut ei ollut oma vika vaan vastapuolen .Auto meni lunastus kuntoon rahaa sain siintä 2000e uutta opelia oon kans kattellut. Mun astra oli -99 ajettu oli 276tkm
Eli ne kattoo jonkun hinnan vastaavan ikäisen mukaan?
Toi oma on -00vm. ~247tkm. ajettu ilmastoitu ja oli perhanan siisti.
Luulin hankkiessani et nyt tuli pisempiaikainen käyttis jota piti vähän ulkonäöllisesti ehostella yms. Tälläsiä ikävä kyllä vaan sattuu.. :/
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Ikä ja kilsat vaikuttaa, mutta noita vihreitä farkkuastroja löytyy 1,6 koneella näppiautossa kun sieniä sateella, joten tuskin siitä ihmeitä saa... Toki jos tarkastajalla on hyvä päivä niin voithan varovasti kysyä, et haluisin ton verran... Ite sain onneks enemmän mitä tämä foorumin tietävä osasto anto auton arvoks ymmärtää.. 
Vielä vähän tästä aiheesta ja sit jätän täb topic:in rauhaan..soittelin vakuutusyhtiöön ja osakasko on autossa ja ei korvaa mitään..Teemu J kirjoitti:Ikä ja kilsat vaikuttaa, mutta noita vihreitä farkkuastroja löytyy 1,6 koneella näppiautossa kun sieniä sateella, joten tuskin siitä ihmeitä saa... Toki jos tarkastajalla on hyvä päivä niin voithan varovasti kysyä, et haluisin ton verran... Ite sain onneks enemmän mitä tämä foorumin tietävä osasto anto auton arvoks ymmärtää..
Tässä vaan pohdin kannattaako autoa alkaa ite korjaamaan, osienpuolesta ei tulisi kovin kalliiksi, mutta mietin vaan kun oli konehuoneen kohalta runko vääntynyt..koneen kannakekkin oli palasina jne.
^ Jos et ole Telwin niin ei kannata alkaa itse laittaan 

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
- janne___
- OCF Member 2017
Toi on ehkäpä ainoo bmw minkä mäki voisin huolia.. Vaikka mieluummi ooppeli 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
mää en huoli bemarilta kun E28 korin tai vanhempaajanne___ kirjoitti:Toi on ehkäpä ainoo bmw minkä mäki voisin huolia.. Vaikka mieluummi ooppeli
B2 dti omega mun piti ostaa, mut toi oli kaverilla sopivaan hintaan myynnissäRizla^^ kirjoitti:mää en huoli bemarilta kun E28 korin tai vanhempaajanne___ kirjoitti:Toi on ehkäpä ainoo bmw minkä mäki voisin huolia.. Vaikka mieluummi ooppelitai sitte een tiiä noista koreista mutta niitä ikivanhoja seiskasarjalaisia
Ja kyl toi omegan koppa alkaa mun 9 vuoden omistusaikana olee aika nähty.. b2 ei niin nappaa.
Tässä kesäpeli.. http://www.tuning.fi/5452/toyota-aristo ... -pikavippi
..ja ton mun b1 omegan korisen nyt varmaan kaikki tietää jo

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d