Kuvia täälläpyörivien menopeleistä

Esittele Opel-projektisi tai autosi
janne___
OCF Member 2017

Re: Kuvia täälläpyörivien menopeleistä

Viesti Kirjoittaja janne___ »

HaGle kirjoitti:Tämmöstä tänään..voin sanoa että kyllä kyrsii.KuvaKuva
Autoja saa aina uusia ja kyllähä ton ny korjaaki viä :D Pääasia ettei (?) tullu henkilövahinkoja.. :)
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

HaGle kirjoitti:
rookie`` kirjoitti:Silmätön mummo kolmion takaa eteen?
Tässä tapaulsessa olin ite silmätön mummo, aurinko häikäisi ikävästi ja auto jäi ikävästi a-pilarin taakse, joten en nähnyt yhtään autoa kunnes kolahti. Vauhtia.max.40km/h.
huono juttu mutta voiko tässä tapauksessa sanoo että kevät yllätti autoilijan ? :lol:

noo jos ajattelee niin peltiä saa aina lisää ja jos ihmisvahingoilta selvittiin niin ei oo käyny kuinkaan
HaGle
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja HaGle »

Rizla^^ kirjoitti:
HaGle kirjoitti:
rookie`` kirjoitti:Silmätön mummo kolmion takaa eteen?
Tässä tapaulsessa olin ite silmätön mummo, aurinko häikäisi ikävästi ja auto jäi ikävästi a-pilarin taakse, joten en nähnyt yhtään autoa kunnes kolahti. Vauhtia.max.40km/h.
huono juttu mutta voiko tässä tapauksessa sanoo että kevät yllätti autoilijan ? :lol:

noo jos ajattelee niin peltiä saa aina lisää ja jos ihmisvahingoilta selvittiin niin ei oo käyny kuinkaan
Näinhän se on, onneksi ei henkilövahinkoja toinen auto oli chrysler voyager isoilla astinlaudoilla, niin ei menny kun ovet ruttuun, vertattuna astra meni aivan romuksi..ei kannata oikein alkaa korjaamaan.
Tästä alkaa armoton Opelin metsästäminen.
pohjanmaa93
'Agila'

Viesti Kirjoittaja pohjanmaa93 »

Itseksi ajoin viime kesänä oman astran ruttuun mut ei ollut oma vika vaan vastapuolen .Auto meni lunastus kuntoon rahaa sain siintä 2000e uutta opelia oon kans kattellut. Mun astra oli -99 ajettu oli 276tkm
HaGle
OCF Member 2017

pohjanmaa93 kirjoitti:Itseksi ajoin viime kesänä oman astran ruttuun mut ei ollut oma vika vaan vastapuolen .Auto meni lunastus kuntoon rahaa sain siintä 2000e uutta opelia oon kans kattellut. Mun astra oli -99 ajettu oli 276tkm
Sori tää menee nyt ot:ksi, mutta menköön.. :P
Eli ne kattoo jonkun hinnan vastaavan ikäisen mukaan?
Toi oma on -00vm. ~247tkm. ajettu ilmastoitu ja oli perhanan siisti.
Luulin hankkiessani et nyt tuli pisempiaikainen käyttis jota piti vähän ulkonäöllisesti ehostella yms. Tälläsiä ikävä kyllä vaan sattuu.. :/
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

HaGle kirjoitti:
pohjanmaa93 kirjoitti:Itseksi ajoin viime kesänä oman astran ruttuun mut ei ollut oma vika vaan vastapuolen .Auto meni lunastus kuntoon rahaa sain siintä 2000e uutta opelia oon kans kattellut. Mun astra oli -99 ajettu oli 276tkm
Sori tää menee nyt ot:ksi, mutta menköön.. :P
Eli ne kattoo jonkun hinnan vastaavan ikäisen mukaan?
Toi oma on -00vm. ~247tkm. ajettu ilmastoitu ja oli perhanan siisti.
Luulin hankkiessani et nyt tuli pisempiaikainen käyttis jota piti vähän ulkonäöllisesti ehostella yms. Tälläsiä ikävä kyllä vaan sattuu.. :/
Lähdetään nyt siitä liikkeelle, että sulla on kasko joka korvaa kolaroinnit... sen jälkeen sitten vasta aletaan miettimään korvaukselle perusteita, eli kilsat, ikä ja ehkä tuo ilmastointikin vaikuttaa jotain... tai sitten ei... yleskunnollakin pitäisi olla väliä, mutta vissiin kaikilla vakuutusyhtiöillä ei olla niin tarkkoja vaan lähdetään suoraan vääntämään kilsat/ikä perusteella.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Teemu J
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

Ikä ja kilsat vaikuttaa, mutta noita vihreitä farkkuastroja löytyy 1,6 koneella näppiautossa kun sieniä sateella, joten tuskin siitä ihmeitä saa... Toki jos tarkastajalla on hyvä päivä niin voithan varovasti kysyä, et haluisin ton verran... Ite sain onneks enemmän mitä tämä foorumin tietävä osasto anto auton arvoks ymmärtää.. :lollis:
HaGle
OCF Member 2017

Teemu J kirjoitti:Ikä ja kilsat vaikuttaa, mutta noita vihreitä farkkuastroja löytyy 1,6 koneella näppiautossa kun sieniä sateella, joten tuskin siitä ihmeitä saa... Toki jos tarkastajalla on hyvä päivä niin voithan varovasti kysyä, et haluisin ton verran... Ite sain onneks enemmän mitä tämä foorumin tietävä osasto anto auton arvoks ymmärtää.. :lollis:
Vielä vähän tästä aiheesta ja sit jätän täb topic:in rauhaan..soittelin vakuutusyhtiöön ja osakasko on autossa ja ei korvaa mitään..
Tässä vaan pohdin kannattaako autoa alkaa ite korjaamaan, osienpuolesta ei tulisi kovin kalliiksi, mutta mietin vaan kun oli konehuoneen kohalta runko vääntynyt..koneen kannakekkin oli palasina jne.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

^ Jos et ole Telwin niin ei kannata alkaa itse laittaan :)
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja t3mu »

Tolla sitä pitäis ajella nyt jonku aikaa...
Kuva
iipii
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja iipii »

On kyllä nätti, tykkään :thumbsup:
Vectra -04 Caravan Z20NET
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Siinä todiste että baijeri on tallissa :D 525tds
Kuva
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
janne___
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja janne___ »

Toi on ehkäpä ainoo bmw minkä mäki voisin huolia.. Vaikka mieluummi ooppeli :D
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

janne___ kirjoitti:Toi on ehkäpä ainoo bmw minkä mäki voisin huolia.. Vaikka mieluummi ooppeli :D
mää en huoli bemarilta kun E28 korin tai vanhempaa :lol: tai sitte een tiiä noista koreista mutta niitä ikivanhoja seiskasarjalaisia
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Rizla^^ kirjoitti:
janne___ kirjoitti:Toi on ehkäpä ainoo bmw minkä mäki voisin huolia.. Vaikka mieluummi ooppeli :D
mää en huoli bemarilta kun E28 korin tai vanhempaa :lol: tai sitte een tiiä noista koreista mutta niitä ikivanhoja seiskasarjalaisia
B2 dti omega mun piti ostaa, mut toi oli kaverilla sopivaan hintaan myynnissä :)
Ja kyl toi omegan koppa alkaa mun 9 vuoden omistusaikana olee aika nähty.. b2 ei niin nappaa.

Tässä kesäpeli.. http://www.tuning.fi/5452/toyota-aristo ... -pikavippi
..ja ton mun b1 omegan korisen nyt varmaan kaikki tietää jo :)
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Vastaa Viestiin