Heipähei,
Tyhmä täällä taas kyselee, paljon on tältä palstalta apuja saanut ja niitä taas kaipailisin. Nyt tuli tilanne että pitäisi kakkosautoksi saada joku pienruokainen kauppakassi(tai siis talliauto ! En kuulemma meän bimmerillä saa tallilla käydä kun haisee hevosenpaska sen jälkeen autossa, uskomattomia juttuja..

o

) jolla pääasiallinen ajelu olisi sitä 'tallille ja takasin' pitkin hiekkateitä joissa nopeusrajoitus 40km, plus toisinaan ehkä olisi kaupungissa käytävä ruokaostoksilla. Entisenä opelin omistajana (omega <3) ehdotin tietysti pientä corsaa ja nyt bongattiinkin pienenpieni( tämä tyttönen ajellut korotetulla boxerilla ja isolla farkkubemarilla viimeisen vuoden..) corsa, vm 99, rapiat 100tkm ajettu 1.0 litran koneella oleva vallan söötti ooppeli ! Nyt arvon harrastajat, jos kertoisitte minulle mitkä tämän auton heikkoudet ovat, kun tuo ja toinen vastaava käydään koeajamassa niin mistä mun pitäis huolestua ? (Toki osaan nää perusasiat katsoa, mm huoltokirjat jne) mutta onko jotain mihin kiinnittää erityistä huomiota ? Ruoste ilmeisesti näissä hieman ongelmana ainakin ? Tekeekö tuollaisella 1.0 koneella yhtään mitään vai meneekö polkupyörätkin tallitiellä mun ohi ?
Tosiaan yksin lähinnä autolla ajelisin, joskus ehkä satula pääsisi mukaan kyytiin huoltoa varten tai joku kaveri etupenkille kun noita innokkaita hepan paijaajia tuntuu löytyvän kausiluontoisesti.
Kiitän kaikista vastauksista jo etukäteen, mielipiteitä on toki ja autot on yksilöitä, tosin parhaat ranskalaiset saa edelleen grilliltä. .