Tsemiä rakentamiseen. Sitä saattaa tarvita.
Kadett E V6
Re: Kadett E V6
Tuollainen matala 15s on ihan kelpo aika tuunatulle katuautolle. Yllättävän moni jää valoissa tämänkin suorituskyvyn autolle.. JOS siis tulee haastetuksi liikenteessä. Niin joo ja kenenkäs tuo hieno ja puhdas Manta on? Kerro lisää?
"On tämä saatana työmaa!"
Tuo kone vie kevyttä kadetin koppaa näköjään helposti sekunnin nopeammin kuin calibraa
Btw, entisen työkaverin auto tuo punanen "lancia"
Btw, entisen työkaverin auto tuo punanen "lancia"
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
Kyllä niitä haastajia riittää, ei kuitenkaan jaksa nykysin kovin paljoa enää kadulla räimiä. Manta on nykyään minun, kone ja laatikko tällä hetkellä sovituksessa, koneena v6 x 2 pientä puhallinta. Tästä lisää lähipäivinäGSi 16V kirjoitti:Tuollainen matala 15s on ihan kelpo aika tuunatulle katuautolle. Yllättävän moni jää valoissa tämänkin suorituskyvyn autolle.. JOS siis tulee haastetuksi liikenteessä. Niin joo ja kenenkäs tuo hieno ja puhdas Manta on? Kerro lisää?![]()
Alastaro käyty, 4 kierrosta ja f18 loota antautui.. seuraavaksi f20 tilalle ja koitetaan mitä se kestää.
Kattelinkin ku kadetti lepäsi radan laidalla pitkän tovin. Itse pääsin vähemmällä. Vetarin ulompi suojakumi halkesi lämmöstä. Onneksi vikalla ajovuorolla.
Astra Z20LEH x2
Joo piti ootella pari tuntia ku velipoika haki kotoa trailerit että saatiin auto poisStröbä kirjoitti:Kattelinkin ku kadetti lepäsi radan laidalla pitkän tovin. Itse pääsin vähemmällä. Vetarin ulompi suojakumi halkesi lämmöstä. Onneksi vikalla ajovuorolla.
Paras aika muuten oli 1.42.61 käytännössä ilman kolmosvaihdetta..
Kuuntelinkin siinä pääsuoralla, kun joka kierroksella meni ne vaihteet sisään entistä heikommin. Hienon näköinen peli oli kuiteskin.Wasu kirjoitti:Alastaro käyty, 4 kierrosta ja f18 loota antautui.. seuraavaksi f20 tilalle ja koitetaan mitä se kestää.
Sä ajoitkin varmaan 10 kierrosta putkeen täysillä sillä sun vehkeelläs. Saattaa siinä vaiheessa ruveta normiauto jo antautumaankin.Ströbä kirjoitti:Kattelinkin ku kadetti lepäsi radan laidalla pitkän tovin. Itse pääsin vähemmällä. Vetarin ulompi suojakumi halkesi lämmöstä. Onneksi vikalla ajovuorolla.
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Laatikko otettiin pois,samalla koko kone. Uus lohko odottaa jo paikalleen asennusta, samoin laatikko. Kannet lähtee huomenna Kuopion reissulle Kosusen käsittelyyn. Hyllyssä odottaa Virtsen Maurin muokkaamat nokat. Uudet moottorin tukikumit vaihdetaan ja lisätään yks tukitanko lisää. Etutolpat otettiin irti, uudet raidetangon päät, alapallot, reijitetyt jarrulevyt ja iskarit vaihdetaan. Tällänen pikkujumppa ennen kuukauden päästä olevaa Ahveniston ratapäivää.
Niin ja tämä vaihto omistussuhteitakin. Vaikka minä vielä tekniikkapuolella tämän parissa koitan häärätäkin niin velipojan kanssa pääasiassa näitä vehkeitä laitellaan puolin ja toisin, vaihdossa tuli velipojalta manta ja iso tukku satasia
Laitellaan kuvia taas huomenissa. 
Niin ja tämä vaihto omistussuhteitakin. Vaikka minä vielä tekniikkapuolella tämän parissa koitan häärätäkin niin velipojan kanssa pääasiassa näitä vehkeitä laitellaan puolin ja toisin, vaihdossa tuli velipojalta manta ja iso tukku satasia
- motorsport
- 'Diplomat'

Läppikset & moottorinohjaus puuttuu listalta. Nuo muut hyvät muokkaukset menee täysin harakoille ilman niitä. Tokihan sitä voi täydentää myöhemmin.
Niitä katellaan sitten talvella ens suveksi. Läppiksiä tosin olen jo suunnitellut jonkin aikaa ja aihiotkin tiedossa mistä lähetään tekemään. Mut tosiaan vasta talvella sitten lisää kun on enempi taas aikaa.motorsport kirjoitti:Läppikset & moottorinohjaus puuttuu listalta. Nuo muut hyvät muokkaukset menee täysin harakoille ilman niitä. Tokihan sitä voi täydentää myöhemmin.
Enpä tiedä noista läppiksistä...motorsport kirjoitti:Läppikset & moottorinohjaus puuttuu listalta. Nuo muut hyvät muokkaukset menee täysin harakoille ilman niitä. Tokihan sitä voi täydentää myöhemmin.
Taitaa sen saman tehon saada tuosta pannusta ilmankin, melkoiset koteloinnit joutuisi tekemään jotta kone saa läppärungolla viileää ilmaa, siinä venttiilikoppien päällä pakosarjojen vieressä kun on aika kuuma paikka, ainakin jos käyttää Jenwey:n settiä.
Tämä nyt on vaan spekulointia, mutta melkoinen lämpövoimala tuo V6 on...
Mimmoisissa lämpötiloissa sun kone yleensä käy Kari? Kadetissa tuo v6 käy ainaki todella paljon viileempänä kun esim omassa käyttö vectrassa,johtuu varmaan pitkälti siitä että kadetin konehuone ei ole niin täynnä kuin vectran. Alle 90 astetta kadetissa on kaupunkiajossa ulkolämpötilan ollessa n.20astetta.Ja tuossa ei ole sitä alkuperästä sähköpumppua edes käytössä.telwin kirjoitti:Enpä tiedä noista läppiksistä...motorsport kirjoitti:Läppikset & moottorinohjaus puuttuu listalta. Nuo muut hyvät muokkaukset menee täysin harakoille ilman niitä. Tokihan sitä voi täydentää myöhemmin.
Taitaa sen saman tehon saada tuosta pannusta ilmankin, melkoiset koteloinnit joutuisi tekemään jotta kone saa läppärungolla viileää ilmaa, siinä venttiilikoppien päällä pakosarjojen vieressä kun on aika kuuma paikka, ainakin jos käyttää Jenwey:n settiä.
Tämä nyt on vaan spekulointia, mutta melkoinen lämpövoimala tuo V6 on...
Mä en tainnut puhua mitään moottorin käyntilämpötilasta, mulla se on noin 90 astetta.Wasu kirjoitti: Mimmoisissa lämpötiloissa sun kone yleensä käy Kari? Kadetissa tuo v6 käy ainaki todella paljon viileempänä kun esim omassa käyttö vectrassa,johtuu varmaan pitkälti siitä että kadetin konehuone ei ole niin täynnä kuin vectran. Alle 90 astetta kadetissa on kaupunkiajossa ulkolämpötilan ollessa n.20astetta.Ja tuossa ei ole sitä alkuperästä sähköpumppua edes käytössä.
Hukkalämpöä tuo V6 tuottaa meko paljon ja jos se moottorin ottama ilma imetään suoraan pakosarjojen päältä on se melkoisen lämmintä ja näin ollen hapetonta, tätä tarkoitin.
Pitäisi oikein mitata mikä on tuon konehuoneen lämpötila heti ajon jälkeen kun ulkolämpötila on 20-25 astetta.
Uusi käytetty lohko, vielä odotellaan kansia takasin, jotta saa kasattua loppuun. Sitten penkkiaikaa taas varaamaan ja katsomaan onko viritys onnistunut 
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.