Opel Vectra -98 2.0 16v sport

Esittele Opel-projektisi tai autosi
jarkkis
OCF Member 2021

Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *Myynnissä*

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

jAuuso kirjoitti:
jarkkis kirjoitti:
jAuuso kirjoitti:
jarkkis kirjoitti:
jAuuso kirjoitti:
Kai se "veronkiertopaku" on nyt mallia -(z)-vivaro?? :D
Näillä näkymin 3d corsa :oops:
Kunhan on pallosalama! :thumbsup:
Meni vissiin kyl vähän ot:n puolelle, sry. :oops:
Joo ei tästä -(z)- sairaudesta pääse mihinkään näköjään, monenlaista muutaki yrittäny kattella, muttei vaan nappaa :D

Eipä mitään onhan sitä rankempaa offtopiccia muuallakin :lol:
Tubbe
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tubbe »

Mitäs vikaa corsassa olis. Voisin itekki ajaa dieseli corsalla, kun on vaan oikenlainen (väri, varusteet ja 3-ov) ja mottina 125hv 1,7cdti :yes:
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
jarkkis
OCF Member 2021

Tubbe kirjoitti:Mitäs vikaa corsassa olis. Voisin itekki ajaa dieseli corsalla, kun on vaan oikenlainen (väri, varusteet ja 3-ov) ja mottina 125hv 1,7cdti :yes:
Ei siinä vikaa ookkaa, mainio varsinki mun lompsalle :D Ja siis b-korista mulla nyt kiikaris ja vanhemmilla diesel koneilla varustettuja.
Tuos Lapualla olis yks pakuksi rekisteröity, mut kattoo ny sit mihin päätyy, kun tää häviää pihasta.
Ei viittis neljättä pirssiä ostaa tuohon pieneen pihaan tukkeeksi :D
jAuuso
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jAuuso »

Hei jarkkis, eikös sulla ollu se FK:n perus alusta?
Etutolpat vaihdoin tänään ja huomenna ois vuoros takapää. Mut lässähtikö se paljonkin asennuksen jälkeen? :D Kerro ihmees myös mielipiteit alustan käyttäytymisestä :)
jarkkis
OCF Member 2021

jAuuso kirjoitti:Hei jarkkis, eikös sulla ollu se FK:n perus alusta?
Etutolpat vaihdoin tänään ja huomenna ois vuoros takapää. Mut lässähtikö se paljonkin asennuksen jälkeen? :D Kerro ihmees myös mielipiteit alustan käyttäytymisestä :)
Mulla on se fk ak street coilover setti, säädöt melkolailla tapis, aluksi oli ihan hyvä alusta, mut nyt tuntuu ehkä vähän lesulta, seuraavaan panostaisin sen verran, et sais esim. D2 tai jonku muun laadukkaamman. Muuten ollut kyllä ihan hintansa väärti tuo halpa coilover setti, ajoominaisuudet kuitenkin hyvät eikä mulla ilmenny ainakaan leveillä pyörilläkään mitään vetelyä tms.

Jos sulla on ihan kiinteä madallus ni asennuksen jälkeen ne yleensä on hitusen alaspäin siitä laskenu.
jAuuso
'Admiral'
'Admiral'

jarkkis kirjoitti:
Mulla on se fk ak street coilover setti, säädöt melkolailla tapis, aluksi oli ihan hyvä alusta, mut nyt tuntuu ehkä vähän lesulta, seuraavaan panostaisin sen verran, et sais esim. D2 tai jonku muun laadukkaamman. Muuten ollut kyllä ihan hintansa väärti tuo halpa coilover setti, ajoominaisuudet kuitenkin hyvät eikä mulla ilmenny ainakaan leveillä pyörilläkään mitään vetelyä tms.

Jos sulla on ihan kiinteä madallus ni asennuksen jälkeen ne yleensä on hitusen alaspäin siitä laskenu.
Thänks ja juuu tarkemmin lukiessani niin sama alusta on sama kuin sinun eli säädettävä :)
Ps. joko on ostaja löytyn? :D
adix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja adix »

Harmi että luovut, mutta dieselcorsa on :lovin:

saako teiltäpäin re85 lientä? nostat vähän bensanpainetta ja sitä vectran tankkiin =D
mulla menee 9.5litraa sadalla sitä eli 100km ajoa maksaa 10e. Luultavasti tippuu vähän kun egr tulppaa ja kattois noi alipaineletkut läpi...
Kuva
jarkkis
OCF Member 2021

jAuuso kirjoitti:
jarkkis kirjoitti:

Thänks ja juuu tarkemmin lukiessani niin sama alusta on sama kuin sinun eli säädettävä :)
Ps. joko on ostaja löytyn? :D
Ei oo vielä pihas ketään näkyny eurotukun kans :lol:
jarkkis
OCF Member 2021

adix kirjoitti:Harmi että luovut, mutta dieselcorsa on :lovin:

saako teiltäpäin re85 lientä? nostat vähän bensanpainetta ja sitä vectran tankkiin =D
mulla menee 9.5litraa sadalla sitä eli 100km ajoa maksaa 10e. Luultavasti tippuu vähän kun egr tulppaa ja kattois noi alipaineletkut läpi...
Alavus ja siellä abc-liikenneasema(olis kyllä työmatkan varrella jos kulkisin tuota toista reittiä) taitaa olla lähin mistä saa re85.
Tuo suutin homma kävi mieles kyllä, kun hieman harmittaa hyvästä pelistä luopua, mut se hitusen lisääntyvä kulutus taas kompensoi sitä hommaa melkeen +-0 :lol:
Egr tosiaan kannattaa tukkia alkuunsa heti vaikkei vikaa oliskaan, se kuitenkin alkaa renaan ennemmin tai myöhemmin, omegastaki piti jo het alkuunsa tukkia :D
jAuuso
'Admiral'
'Admiral'

jarkkis kirjoitti:

Alavus ja siellä abc-liikenneasema(olis kyllä työmatkan varrella jos kulkisin tuota toista reittiä) taitaa olla lähin mistä saa re85.
Tuo suutin homma kävi mieles kyllä, kun hieman harmittaa hyvästä pelistä luopua, mut se hitusen lisääntyvä kulutus taas kompensoi sitä hommaa melkeen +-0 :lol:
Egr tosiaan kannattaa tukkia alkuunsa heti vaikkei vikaa oliskaan, se kuitenkin alkaa renaan ennemmin tai myöhemmin, omegastaki piti jo het alkuunsa tukkia :D
Nyt kun mainitsit egr:n nii miten toteutit tukkimis operaation? Foorumeilta löysin liian monta mielipidettä en osaa päättää mikä hyvä.. :roll:
jarkkis
OCF Member 2021

jAuuso kirjoitti:
jarkkis kirjoitti:

Nyt kun mainitsit egr:n nii miten toteutit tukkimis operaation? Foorumeilta löysin liian monta mielipidettä en osaa päättää mikä hyvä.. :roll:
Mä tukin silleen, et alipaineletku tukkoon(eli letku poikki puolivälistä ja sit sopiva pultin pätkä letkunsisään ja letkunpäät takas kiinni ja se pienitasakärkinen ruuvi egr:n päältä ruuvata kiinniasti varovasti.
Oli mulla siellä sokea laippakin hetken jossa oli reikä vain sille pikku männälle, mut otin sen laipan käyttöön tuohon perheen uuteen käyttöautoon, ku siinä ei saanu, ku pelkästään sokealla laipalla eliminoitua egr:n pois pelistä.

Jos sokealla laipalla tukkii egr:n ni siitä pitää avata ne kaksi kappaletta olikohan t45 torxia ja ottaa koko egr käteen ni saa sen laipan sinne egr möltin alle ja se reikä puoli sokeasta tiivisteestä mäntään päin ja umpinainen tyhjän reijän päälle(olikohan tarpeeksi sekavasti selitetty) :D .
On toiminut mulla tuolleen alipainepuolen pelkästään tukkimallakin mainiosti = kulutus laskenut ja vastaa kaasuun ilman nypytyksiä hyvin :yes:
Eikä vikavalo ole loistanut vaikka tolleen tukittu joten siitä ei ole huolta.

Kuviakin täällä tais olla moottorit ja voimansiirto puolella tuosta hommasta tarkemmin jos ei homma tästä mun höpinästä auennut :)

Voin kyllä heittää sen egr topicin linkin tähän vielä hetken päästä jatkoksi.

Edit. täs linkki siihen topicciin---> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... =4&t=15032
jarkkis
OCF Member 2021

Hintaa pudotettu 1200€ ja sen alle ei vaan lähde pihasta mihinkään.
Ens viikolla haen paikallisesta automaaliliikkeestä maalia purkkiin ja vetelen eriväriset+kuskinoven alareunan väreihin, sen jälkeen hinta pompashtaaki ylöspäin 8)

Noi viimesimpien kuvien inter action B9 eli bbs lm laadukkaat kopiot on myös tarjolla lättyineen niistä saa hintatietoa yv:llä joten sitä en tähän huiki. Myös tarjouksia niistä kuuntelen. Päällä on noi reilut 50tkm ajetut kesäkummit joten takuuta niis ei enää ole, mutta EI oo tosiaan kanttareihin kurvailtu!

Vanteet myydään vasta sitten, kun vaihtelen talvirenkaat alle, joten saan ne siinä samas rytäkäs putsattuakin samalla. Myös epäkeskopultit tulee mukaan jos ostaja niin haluaa.
jarkkis
OCF Member 2021

Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *maalaushommia*

Tänään alko tapahtumaan, ku on pekkaspäiväkin otettu ihan tätä varten :D

Eli osta saa hopeaa maalia ylleen.... Kuvia tulee tänäpäivänä kokoajan sitä myötä lisää, kun hommat etenee :thumbsup:

Eihän näistä nyt 100% tuu, ku en oo ammattimies ja tallis hätäsesti maalaan, mut pääasia, et osat korinväris ettei oo enää väriviuhka koko kosla :lol:

Konepellistä häivytetään sumuraja sit, kun se on 100000% kuiva :)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
jAuuso
'Admiral'
'Admiral'

Mites noi sinun iskareitten yläpäät näyttäis olevan noin korkeella? Tai siis meinaan noita kuppeja et ei siinä kai rakoa pitäisi olla :D
Tai sitten mun kieroutuneet silmät tekee tepposen :roll:
jarkkis
OCF Member 2021

jAuuso kirjoitti:Mites noi sinun iskareitten yläpäät näyttäis olevan noin korkeella? Tai siis meinaan noita kuppeja et ei siinä kai rakoa pitäisi olla :D
Tai sitten mun kieroutuneet silmät tekee tepposen :roll:
Oho vääristääpä kuva älyttömästi, ei siinä kyllä livenä isoa rakoa ole, pieni rako siinä kuuluu olla, riippuu niin tolpasta mikä siellä on kiinni.
Lukittu