Reilu jätkäapache kirjoitti:Niin no, tässä autossa ei ole mitään sen kummempaa kuin se että omistaja osaa käyttää kameraa.
Rojektihan on vasta aluillansa, ja eiköhän se mopo kohta keuli enempiki
Reilu jätkäapache kirjoitti:Niin no, tässä autossa ei ole mitään sen kummempaa kuin se että omistaja osaa käyttää kameraa.

jeppe jääkarhu kirjoitti:Oonks mä kussu sun muroihin vai mikä on?
Apaattisella mahtaa olla vulvassa joku kallis vika päällä niin pitää täällä vetää kauhee angst..jeppe jääkarhu kirjoitti:Oonks mä kussu sun muroihin vai mikä on?

Toki saa kysyä! Kyllähän tota "kuvauskalustoa" on jonkin verran kerääntynyt, osittain syytän siitä Ebayn ihmeellistä maailmaaJuutas kirjoitti:Ja jätkä osaa kuvata! Saako kysyä että millaisella laitteistolla kuvaat? Meillä on pari järkkäriä mutta ei ne ihan tuohon taivu...

jeppe jääkarhu kirjoitti:H7 kanta pitäis, ainakin tän foorumin mukaan, olla. Mä haluan just sellaset valkoiset valot, ei sinertävää eikä kellertävää ja vaikuttais siltä, että noi 5000K olis "puhtaimmat" valkoisuudessaan. Calibrassa mulla muistaakseni oli 6000K xenonit ja nekin toimi hyvin mut niissä oli tosiaan sellanen sinertävä sävy (jonka taas tuolloin halusinkin)
Laitan kyllä kuvia kun oon saanut valot asenneltua
Ai niin! Minkäslainen homma tuosta on irroittaa tuo etupuskuri?