Rizla^^ kirjoitti:Ei noi luomet ainakaan itteen oikeen iske. näyttää jotenki väsähtäneeltä.
takavalotki omaan silmään reilusti liian tummat. erottaako noita ees että mikä on mikä valo?
Muuten melko siistin näkönen kampe. mitä pari viimistä sivua luin mutta silti
Luomet laitettiin, et näkis suunnillee millanen keulasta pitäs rakentaa eli tällasta suunnitellu
Takavaloista erottaa helposti mikä on mikäkin valo katsastuksessa voivat sanoa jotain tuosta heijastimesta, mutta ostetaan sitten toiset valot tai otetaan noista maali pois
Takakaaretkin on tarkoitus paikata tässä 2viikon sisällä (vihdoin ja viimein)
noi helmat saman näköset ku mulla paitsi et mulla on ilman reikiä.. toi takajatko mut eikös nää ollukki sun isäs osia ja jotenki on ehkä parempi noilla luomilla kuin ilman.. paitsi se bäätböispelti ois
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
tuningki kirjoitti:noi helmat saman näköset ku mulla paitsi et mulla on ilman reikiä.. toi takajatko mut eikös nää ollukki sun isäs osia ja jotenki on ehkä parempi noilla luomilla kuin ilman.. paitsi se bäätböispelti ois
joo isän osiahan nämä päätpoissista en tiedä, mut toi kuva minkä iskin ni omasta mielestä
Maalarilta käyty hintaa kysymässä paljos kustantaa suihkia värit autoon yhen ison lappusen kuulema joutus iskemään kouraan
Väriks tosiaan ainakin näillä näkymin vielä tulossa se Arden Blue. Vaikka kaverihan tuossa sano, että eikö parempaa väriä löydy
Nyt ko rupee miettii niin joku räväkkä väri ois jees sellanen mitä ei ainakaan ihan heti tulis toisella vastaan ja erottus massasta.
zaptori kirjoitti:Maalarilta käyty hintaa kysymässä paljos kustantaa suihkia värit autoon yhen ison lappusen kuulema joutus iskemään kouraan
Väriks tosiaan ainakin näillä näkymin vielä tulossa se Arden Blue. Vaikka kaverihan tuossa sano, että eikö parempaa väriä löydy
Nyt ko rupee miettii niin joku räväkkä väri ois jees sellanen mitä ei ainakaan ihan heti tulis toisella vastaan ja erottus massasta.
iliman muuta joku muu kuin metallinhohtosininen
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Sämä kirjoitti:Mites F Astran pineapple yellow tai muu keltanen. Ei ainakaan tuu saman väristä B Vecua vastaan kovin herkästi ja on ainakin näkyvä väri
onkos tuo sellanen väri mitä saa AD:lta haettua halvalla? just niinko alta 100e joku 2-3litraa? tai mitä nyt koko autoon meneekään väriä ^^
metallinhohto/helmiäiset noissa nettimaalikaupoissa maksaa ~70€/l, ad:lla pienemmät erät n.100€/l. sitten lakka vielä tuohon päälle. suorakiilto akryylia saat tuon 3l 150€ kovettimen kanssa.
Astra H caravan -04 1.9cdti
Commodore a coupe -69 3.0i
Sämä kirjoitti:Mites F Astran pineapple yellow tai muu keltanen. Ei ainakaan tuu saman väristä B Vecua vastaan kovin herkästi ja on ainakin näkyvä väri
Kori ja vanteet =
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
jarppav kirjoitti:metallinhohto/helmiäiset noissa nettimaalikaupoissa maksaa ~70€/l, ad:lla pienemmät erät n.100€/l. sitten lakka vielä tuohon päälle. suorakiilto akryylia saat tuon 3l 150€ kovettimen kanssa.