tuossa pari surkeeta kuvaa likaisesta ooppelista mutta näkeepähän niistä ees vähä

tässä talvivanteilla nyt kyllä on alla muotovanne kapselit

yks kuva vielä löyty ooppelista puhelimen uumenista

koodarikake kirjoitti:juuh kyllä sama ooppeli on juueononin soitinta kattelin tähän se näyttäs oikeestaa hinnan ja laadun suhtee ainoalta vaihtoehdolta minun budjettii ja kuullut vain hyvää siitä... siis samaa soitinta katoin mikä juudaspapilla tällä foorumilla onpi...

Itsekkin suosittelen Alpinea tyytyväisenä käyttäjänä!opelisti77 kirjoitti:Itse Alpinen pitkäaikaisena harrastajana ehdotan tuohon vakiosoittimen tilalle alpinen iva-d105r tai iva-d106r. Saa halvalla ja on monipuolinen säädöiltään.
Montaa muuta merkkiä olen koittanut, mut ei ole vielä äänimaailmaltaan ollut vertaista. Ja tää oli sit vaan mun mielipide
Sorry OT. Omaan vectraan kattonu tuota iva-D105R. Onko itselläsi tai miksei muillakin, ollut mitään ongelmia Ko. soittimen kanssa? Ja onko ollut ihan alpinen omaa despiä perässä?opelisti77 kirjoitti:Itse Alpinen pitkäaikaisena harrastajana ehdotan tuohon vakiosoittimen tilalle alpinen iva-d105r tai iva-d106r. Saa halvalla ja on monipuolinen säädöiltään.
Montaa muuta merkkiä olen koittanut, mut ei ole vielä äänimaailmaltaan ollut vertaista. Ja tää oli sit vaan mun mielipide

Suosittelen itsekin tuota Eononia. On ollut hyvä laitos, tyytyväinen olen ollut ja hinta/laatu suhde varmasti kohdillaan. Dynaviniin verrattuna nuo valikot ovat paremman näköiset Eononissa minun mielestäni (eikä ollut tarkoitus kimmopa1 työntää hernettä sun nenään tällä lauseellakimmopa1 kirjoitti:koodarikake kirjoitti:juuh kyllä sama ooppeli on juueononin soitinta kattelin tähän se näyttäs oikeestaa hinnan ja laadun suhtee ainoalta vaihtoehdolta minun budjettii ja kuullut vain hyvää siitä... siis samaa soitinta katoin mikä juudaspapilla tällä foorumilla onpi...
Jep, eononin soitin on varmasti hyvä. Itselläni on tällä hetkellä dynavin, se mikä juudaspapilla oli testattavana mut siinä oli kosketusnäyttövikaa, korjautin vian (40e) ja nyt laite toimii hyvin.