Opel Vectra C 1.8 "Opc-Line"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
koodarikake
'Kapitän'
'Kapitän'

Opel Vectra C 1.8 "Opc-Line"

Viesti Kirjoittaja koodarikake »

juuh elikkä tuli ostettua syksyllä tällänen vecculi josta täälläkin edellisen omistajan toimesta kertomusta jo onpi... mitään ihmeitä ei tulossa ooppeliin mutta jotai jos pientä jos laittelee :) mukava laitos on ollut vaikka pientä probleemaa olikin jo kun puola sano sopimuksen irti mutta äkkiä saatiin piuhan päässä vika selvitettyä ja uutta puolaa tilalle :) nyt olis tarkotuksena uutta soitinta laittaa ja ehkäpä uusia kaiutin järjestelmää samalla ja jos vielä jonkin subikotelon värkkäis suht siististi konttiin... kesäkumit pitäis laittaa kanss ens kesäks uudet.. sumuvalothan tuohon pitäis kanssa laittaa ja sellasta... tummapohjavalot kesäks kanssa tulee kunhan tässä talven aikana aukasen umpiot ja putsaan sisältä (yks kärpänen ainakin siellä) ja kunnon kiillotus niille myös...
tuossa pari surkeeta kuvaa likaisesta ooppelista mutta näkeepähän niistä ees vähä :D
Kuva
Kuva
tässä talvivanteilla nyt kyllä on alla muotovanne kapselit :)
Kuva
yks kuva vielä löyty ooppelista puhelimen uumenista :) yks ooppeli vielä tontilta löytyy :DD (ei meidän suvussa ole ooppeliin mitään kiinnostusta) :what:
Kuva
Opel vectra B cd -96 ex
Opel vectra A gls -92 exä
erehdyin ja ostin III golffin :( (myyty tosin jo)
opel vectra a (matta vihreä turtles) ;)
Opel vectra c -06 wnb "opc" =)
kimmopa1
'Senator'
'Senator'

Re: opel vectra c 1.8 "wnb opc"

Viesti Kirjoittaja kimmopa1 »

Tämähän on Apachen entinen auto. Minkälaista soitinta olet ajatellut laittaa?
Opel Insignia Sports Tourer vm 2018

Ex Opel Insignia Sports Tourer vm 2010
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
koodarikake
'Kapitän'
'Kapitän'

juuh kyllä sama ooppeli on juu :) eononin soitinta kattelin tähän se näyttäs oikeestaa hinnan ja laadun suhtee ainoalta vaihtoehdolta minun budjettii ja kuullut vain hyvää siitä... siis samaa soitinta katoin mikä juudaspapilla tällä foorumilla onpi...
Opel vectra B cd -96 ex
kimmopa1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kimmopa1 »

koodarikake kirjoitti:juuh kyllä sama ooppeli on juu :) eononin soitinta kattelin tähän se näyttäs oikeestaa hinnan ja laadun suhtee ainoalta vaihtoehdolta minun budjettii ja kuullut vain hyvää siitä... siis samaa soitinta katoin mikä juudaspapilla tällä foorumilla onpi...

Jep, eononin soitin on varmasti hyvä. Itselläni on tällä hetkellä dynavin, se mikä juudaspapilla oli testattavana mut siinä oli kosketusnäyttövikaa, korjautin vian (40e) ja nyt laite toimii hyvin.
Opel Insignia Sports Tourer vm 2018

Ex Opel Insignia Sports Tourer vm 2010
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
apache
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja apache »

No niin, jo tätä on tänne odoteltukin ;)
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

Itse Alpinen pitkäaikaisena harrastajana ehdotan tuohon vakiosoittimen tilalle alpinen iva-d105r tai iva-d106r. Saa halvalla ja on monipuolinen säädöiltään.
Montaa muuta merkkiä olen koittanut, mut ei ole vielä äänimaailmaltaan ollut vertaista. Ja tää oli sit vaan mun mielipide :bye:
Jolski
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Jolski »

opelisti77 kirjoitti:Itse Alpinen pitkäaikaisena harrastajana ehdotan tuohon vakiosoittimen tilalle alpinen iva-d105r tai iva-d106r. Saa halvalla ja on monipuolinen säädöiltään.
Montaa muuta merkkiä olen koittanut, mut ei ole vielä äänimaailmaltaan ollut vertaista. Ja tää oli sit vaan mun mielipide :bye:
Itsekkin suosittelen Alpinea tyytyväisenä käyttäjänä! :)
Opel Astra K 1.6T -17
Bmw 528i Touring -99
Volvo S40 2.0T -99 (ex)
Opel Astra G 2.0 MetroSport -99 (ex)
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Hieno vectra vieläkin :thumbsup: Mutta miksi et tarinoi apachen aloittaman topicin jatkoksi?
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

opelisti77 kirjoitti:Itse Alpinen pitkäaikaisena harrastajana ehdotan tuohon vakiosoittimen tilalle alpinen iva-d105r tai iva-d106r. Saa halvalla ja on monipuolinen säädöiltään.
Sorry OT. Omaan vectraan kattonu tuota iva-D105R. Onko itselläsi tai miksei muillakin, ollut mitään ongelmia Ko. soittimen kanssa? Ja onko ollut ihan alpinen omaa despiä perässä?
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

On ollut itsellä jo muutaman vuoden ja toimii hyvin. Rattinapit saa toimiin alpinen omalla adapterilla.
JuudasPappi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja JuudasPappi »

kimmopa1 kirjoitti:
koodarikake kirjoitti:juuh kyllä sama ooppeli on juu :) eononin soitinta kattelin tähän se näyttäs oikeestaa hinnan ja laadun suhtee ainoalta vaihtoehdolta minun budjettii ja kuullut vain hyvää siitä... siis samaa soitinta katoin mikä juudaspapilla tällä foorumilla onpi...

Jep, eononin soitin on varmasti hyvä. Itselläni on tällä hetkellä dynavin, se mikä juudaspapilla oli testattavana mut siinä oli kosketusnäyttövikaa, korjautin vian (40e) ja nyt laite toimii hyvin.
Suosittelen itsekin tuota Eononia. On ollut hyvä laitos, tyytyväinen olen ollut ja hinta/laatu suhde varmasti kohdillaan. Dynaviniin verrattuna nuo valikot ovat paremman näköiset Eononissa minun mielestäni (eikä ollut tarkoitus kimmopa1 työntää hernettä sun nenään tällä lauseella :wink: )
koodarikake
'Kapitän'
'Kapitän'

juu flippinäytöllistä soitinta ei tuu tähän ainaskaan eikös tuo alpine sellanen oo? ja toiseks haluaisin sellasen mikä kävis suoraan suht helposti paikalleen ja tuo eonon on jotenki vaan omaan silmään käypänen ja hyvät lähdöt ja toiminnot... tänää selvis että työt jatkuu tuossa nykysessä metalli firmassa niin vois rupee suunnittelee putkistoon tupla ulostuloja... talven aikana olis tarkotus vähän katella tuota maalipintaa kun aika paljon siellä täällä pientä naarmua ja jälkee... mutta kesärenkaat tarkotus olis nyt seuraavaks laittaa tilauksee kunhan lompakko antaa myöten aika arvokkaat tuntuu kuitenki olevan nuo 19" ku tottunu noita 17" kumeja ostaa :D sisätilatkin pitäs pestä kunha saa hommattuu sellasen pesurin itellee tai lainaan jostai ja aikaa tietty kiirettä ku pukkaa koko ajan :D
Opel vectra B cd -96 ex
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Joo kyllähän tuo alpine on flippinäytöllä. Mun mielestä paljon paremmalla korkeudella selailla valikoita ajon aikana.
koodarikake
'Kapitän'
'Kapitän'

kyllä ite haluan just tuon ooppeliin käyvän soittimen että olis mahd. paljon alkuperäisen näkönen :) tuli tilattu tuossa renkaat kesäks ku tuli töistä sellane kiva bonus raha niin oli nyt vara tilaa renkaat eikä mene ihan vararikkoon :D tilasin federalit tiiä sitte millaset ne on mutta kokeilemalla se selviää :) makee kuvio ainaki ja sehän se pää asia on :yes: kesävanteessa oli sellane yks aika pitkä iso jälki ku ajettu kanttariin tuli sekin korjattua melko siististi vaikka kyllä siinä vielä jäki on mutta ei hypi niin silmille enää hion ja kiillotin sen röpö kohdan kokonaan :)
Opel vectra B cd -96 ex
apache
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja apache »

Joo sori, tuli ajettua takavanne kanttariin. Vaikka varoin, niin silti. Jos en olisi varonut, olisiko sitten jäänyt ajamatta :)
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
Vastaa Viestiin