hahahaaavolmari kirjoitti:Miksi pitää sormi tunkea aina koiran suuhun jos se haukottelee tossa vieressä?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
tämä on näköjään aika yleistäKasa kirjoitti:hahahaaavolmari kirjoitti:Miksi pitää sormi tunkea aina koiran suuhun jos se haukottelee tossa vieressä?![]()
...en tiedä, mutta mä teen samaa. Töppäsen yleensä sormella kieleen tai hampaaseen ja siin menee koiran haukotus sillee v*tuiks ja se mulkasee kuin olis pahastikin loukannut mielensä....kattoo mua sellaisella painu helvettiin siitä tökkimästä -ilmeellä
.
Just samanmoinen erektio meidänkin koiralla, jotenki se vaa huvittaa ku toine alkaa repimään oikeen megalomaanista haukotusta ja leipäläpi venyy niin että sisään vois ajaa vaikka helikopterilla ja sit sormi tulee ja keskeyttää koko projektin.Kasa kirjoitti:hahahaaavolmari kirjoitti:Miksi pitää sormi tunkea aina koiran suuhun jos se haukottelee tossa vieressä?![]()
...en tiedä, mutta mä teen samaa. Töppäsen yleensä sormella kieleen tai hampaaseen ja siin menee koiran haukotus sillee v*tuiks ja se mulkasee kuin olis pahastikin loukannut mielensä....kattoo mua sellaisella painu helvettiin siitä tökkimästä -ilmeellä
.
volmari kirjoitti:
Just samanmoinen erektio meidänkin koiralla
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Mä oon yrittäny samaa vaimolle, joka aina huomaa sen sormen ja kääntää pään.
Kissallekkin kokeilin. No, se ei huomannu vaan puri sormesta. Homo.
Kissallekkin kokeilin. No, se ei huomannu vaan puri sormesta. Homo.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Hensku kirjoitti:volmari kirjoitti:
No ai sattana, mitenkäs??!!! varmaa aamulla vähän menny sanat sekasiHensku kirjoitti:volmari kirjoitti:
Niin ja siis tässä ei haeta mitään seksuualista mielihyvää kummallekaan osapuolelle! Toi sormen tunkeminen tonne majavaan on iha eri juttu...Woody kirjoitti:Hensku kirjoitti:volmari kirjoitti:
Just samanmoinen erektio meidänkin koirallaJätkät on aika outoja. Ei mulla ole kyllä tullut mieleen tunkee koiran suuhun sormea. Ennemmin sen sormen naisen pilluun työntää.
Viikon päästä olen lähdössä Turkkiin, ja astmaatikkona pitäs saada lääkkeet mukaan. Riittääkö, että otan lääkkeiden lisäksi niiden reseptit mukaan, vai vaatiiko vielä jotakin muita paperijuttuja lisäksi? Mites ihan perus Burana?
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
Pitäis rittää että lääkkeet alkuperäispakkauksessa ja Resepti mukana.Ainakin mulle on annettu semmonen ohje, jos lähden ulkomaille,mulla Diabeteslääkkeet.GeneralO kirjoitti:Viikon päästä olen lähdössä Turkkiin, ja astmaatikkona pitäs saada lääkkeet mukaan. Riittääkö, että otan lääkkeiden lisäksi niiden reseptit mukaan, vai vaatiiko vielä jotakin muita paperijuttuja lisäksi? Mites ihan perus Burana?
Jep. Tosin vielä ei ole tullut sellaista päivää että jotain olis edes kiinostannut tarkistaa.seeklima kirjoitti:Pitäis rittää että lääkkeet alkuperäispakkauksessa ja Resepti mukana.Ainakin mulle on annettu semmonen ohje, jos lähden ulkomaille,mulla Diabeteslääkkeet.GeneralO kirjoitti:Viikon päästä olen lähdössä Turkkiin, ja astmaatikkona pitäs saada lääkkeet mukaan. Riittääkö, että otan lääkkeiden lisäksi niiden reseptit mukaan, vai vaatiiko vielä jotakin muita paperijuttuja lisäksi? Mites ihan perus Burana?
Kyllä ne tarkistaa.. Jopa Tallinnan päässä
Voin sanoa etten tiedä olisko pitänyt itkeä vai nauraa kun kaveri etsii tarkastajille rinnakkaislääkkeidellensä sitä alkuperäistä nimeä jostain paksusta kansiosta. Sen jälkeen ollaan kyl raahattu reseptit mukana 
Tosin saman henkilön kanssa ollaan tukittu Damin turvatarkastus kun kaverin kassissa oli jotain epäilyttävää (kampa). SIlloin mä kyllä melkein kierin lattialla nauraen
Tosin saman henkilön kanssa ollaan tukittu Damin turvatarkastus kun kaverin kassissa oli jotain epäilyttävää (kampa). SIlloin mä kyllä melkein kierin lattialla nauraen
Jaa, että alkuperäispakkauksetkin... Ne oon heittäny roskiin jo pitkä aika sitten
Mites muuten puhelinliittymä, kannattasko matkan ajaks hommata vaikka joku prepaid-liittymä?
Nimim. Juntti lähössä ekaa kertaa kauas kotimaastaan...
Mites muuten puhelinliittymä, kannattasko matkan ajaks hommata vaikka joku prepaid-liittymä?
Nimim. Juntti lähössä ekaa kertaa kauas kotimaastaan...
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
onneksi vehkeessä (kait) riittää mittaa sen verran ettei tarvii ottaa sormea avuksiWoody kirjoitti:
Jätkät on aika outoja. Ei mulla ole kyllä tullut mieleen tunkee koiran suuhun sormea. Ennemmin sen sormen naisen pilluun työntää.
On se kiva joskus nuolla pillua ja ränkätä sormilla.DEAD kirjoitti:onneksi vehkeessä (kait) riittää mittaa sen verran ettei tarvii ottaa sormea avuksiWoody kirjoitti:
Jätkät on aika outoja. Ei mulla ole kyllä tullut mieleen tunkee koiran suuhun sormea. Ennemmin sen sormen naisen pilluun työntää.