Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Kasa
'Senator'
'Senator'

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Kasa »

volmari kirjoitti:Miksi pitää sormi tunkea aina koiran suuhun jos se haukottelee tossa vieressä? :P
hahahaaa :lollis: :lollis: ...en tiedä, mutta mä teen samaa. Töppäsen yleensä sormella kieleen tai hampaaseen ja siin menee koiran haukotus sillee v*tuiks ja se mulkasee kuin olis pahastikin loukannut mielensä....kattoo mua sellaisella painu helvettiin siitä tökkimästä -ilmeellä :lol: .
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
DEAD
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja DEAD »

Kasa kirjoitti:
volmari kirjoitti:Miksi pitää sormi tunkea aina koiran suuhun jos se haukottelee tossa vieressä? :P
hahahaaa :lollis: :lollis: ...en tiedä, mutta mä teen samaa. Töppäsen yleensä sormella kieleen tai hampaaseen ja siin menee koiran haukotus sillee v*tuiks ja se mulkasee kuin olis pahastikin loukannut mielensä....kattoo mua sellaisella painu helvettiin siitä tökkimästä -ilmeellä :lol: .
tämä on näköjään aika yleistä
volmari
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja volmari »

Kasa kirjoitti:
Just samanmoinen erektio meidänkin koiralla, jotenki se vaa huvittaa ku toine alkaa repimään oikeen megalomaanista haukotusta ja leipäläpi venyy niin että sisään vois ajaa vaikka helikopterilla ja sit sormi tulee ja keskeyttää koko projektin. :lol:
Hensku
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Hensku »

volmari kirjoitti:
Just samanmoinen erektio meidänkin koiralla
:o
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

Mä oon yrittäny samaa vaimolle, joka aina huomaa sen sormen ja kääntää pään. :no:

Kissallekkin kokeilin. No, se ei huomannu vaan puri sormesta. Homo.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Hensku kirjoitti:
volmari kirjoitti:
:o Jätkät on aika outoja. Ei mulla ole kyllä tullut mieleen tunkee koiran suuhun sormea. Ennemmin sen sormen naisen pilluun työntää.
volmari
'Admiral'
'Admiral'

Hensku kirjoitti:
volmari kirjoitti:
No ai sattana, mitenkäs??!!! varmaa aamulla vähän menny sanat sekasi :roll: REAKTIO oli noin niinku tarkoitus kirjottaa!! :oops:
volmari
'Admiral'
'Admiral'

Woody kirjoitti:
Hensku kirjoitti:
volmari kirjoitti:
:o Jätkät on aika outoja. Ei mulla ole kyllä tullut mieleen tunkee koiran suuhun sormea. Ennemmin sen sormen naisen pilluun työntää.
Niin ja siis tässä ei haeta mitään seksuualista mielihyvää kummallekaan osapuolelle! Toi sormen tunkeminen tonne majavaan on iha eri juttu... :roll:
GeneralO
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja GeneralO »

Viikon päästä olen lähdössä Turkkiin, ja astmaatikkona pitäs saada lääkkeet mukaan. Riittääkö, että otan lääkkeiden lisäksi niiden reseptit mukaan, vai vaatiiko vielä jotakin muita paperijuttuja lisäksi? Mites ihan perus Burana?
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja seeklima »

GeneralO kirjoitti:Viikon päästä olen lähdössä Turkkiin, ja astmaatikkona pitäs saada lääkkeet mukaan. Riittääkö, että otan lääkkeiden lisäksi niiden reseptit mukaan, vai vaatiiko vielä jotakin muita paperijuttuja lisäksi? Mites ihan perus Burana?
Pitäis rittää että lääkkeet alkuperäispakkauksessa ja Resepti mukana.Ainakin mulle on annettu semmonen ohje, jos lähden ulkomaille,mulla Diabeteslääkkeet.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

seeklima kirjoitti:
GeneralO kirjoitti:Viikon päästä olen lähdössä Turkkiin, ja astmaatikkona pitäs saada lääkkeet mukaan. Riittääkö, että otan lääkkeiden lisäksi niiden reseptit mukaan, vai vaatiiko vielä jotakin muita paperijuttuja lisäksi? Mites ihan perus Burana?
Pitäis rittää että lääkkeet alkuperäispakkauksessa ja Resepti mukana.Ainakin mulle on annettu semmonen ohje, jos lähden ulkomaille,mulla Diabeteslääkkeet.
Jep. Tosin vielä ei ole tullut sellaista päivää että jotain olis edes kiinostannut tarkistaa.
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Kyllä ne tarkistaa.. Jopa Tallinnan päässä :D Voin sanoa etten tiedä olisko pitänyt itkeä vai nauraa kun kaveri etsii tarkastajille rinnakkaislääkkeidellensä sitä alkuperäistä nimeä jostain paksusta kansiosta. Sen jälkeen ollaan kyl raahattu reseptit mukana :D

Tosin saman henkilön kanssa ollaan tukittu Damin turvatarkastus kun kaverin kassissa oli jotain epäilyttävää (kampa). SIlloin mä kyllä melkein kierin lattialla nauraen :D
GeneralO
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja GeneralO »

Jaa, että alkuperäispakkauksetkin... Ne oon heittäny roskiin jo pitkä aika sitten :o

Mites muuten puhelinliittymä, kannattasko matkan ajaks hommata vaikka joku prepaid-liittymä?

Nimim. Juntti lähössä ekaa kertaa kauas kotimaastaan... :D
DEAD
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja DEAD »

Woody kirjoitti:
onneksi vehkeessä (kait) riittää mittaa sen verran ettei tarvii ottaa sormea avuksi
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

DEAD kirjoitti:
Woody kirjoitti:
onneksi vehkeessä (kait) riittää mittaa sen verran ettei tarvii ottaa sormea avuksi
On se kiva joskus nuolla pillua ja ränkätä sormilla.
Vastaa Viestiin