Opel Astra Metrosport Caravan ´01

Esittele Opel-projektisi tai autosi
jarkkis
OCF Member 2021

Re: Opel Astra Metrosport Caravan ´01

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

ei nois tarrois oo mitään vikaa vaan siinä kun tosiaan niitä metrosport mallin alkuperäisvarusteita menty poistamaan ja muuttamaan arvottomamman mallin orkkis maskeihin ym. tilbehööriin...
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja A_nystrom »

jarkkis kirjoitti:ei nois tarrois oo mitään vikaa vaan siinä kun tosiaan niitä metrosport mallin alkuperäisvarusteita menty poistamaan ja muuttamaan arvottomamman mallin orkkis maskeihin ym. tilbehööriin...
Joo no sen ymmärrän kyllä...muutoksia tulle kunhan vähän kärsivällisyyttä ensin.kiitos .
-(z)- Astra G Caravan '98
IG: opel_Andr34s
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Rookeri kirjoitti:Muutoksia tulee? Mutta mikset anna olla sporttilookilla siihe asti vaa vaihdat ne noihi karvalakkipaskaosiin?
Näin on menty tällä kertaa.
sportwagon
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja sportwagon »

A_nystrom kirjoitti: Heheh :) melkein anti tuning...pitäisi saada OPC lookki :) hienoin Astra G malli joka minun mielestä löytyy. Se ainakin on tavoite. laitan nyt pikku jutut kuntoon ensin..omalla tahdilla kun itellehän nämä autot rakennetaan. Noi vanteet en laita isompaa kuin 16"...hiljaa hyvää tulee...vai miten se nyt olikaan ;)
Toi viesti jotenkin osui silmään ja kun yhdistin noi auton kuvat tohon viestiin niin jotenkin ei kohdannut... :no: Oma mielipide ( ja se on vain oma mielipiteeni :oops: ) et nyt "tuunaus" seis ja pysähdytään hetkeksi tutkimaan miltä se OPC G-Astra nyt näyttikään. Omasta mielestäni OPC on mallimerkinnältään sellainen mitä pitää ns.kunnioittaa ja jos tehdään "lookkia" ni se pitäisi kyl tehdä asiallisesti ja unohtaa kaikki dingendangelit ja keskittyä olennaiseen. Ensi askeleet kohti OPC-lookkia täs kohtaa kun "METROsport" on riisuttu :hammer: vois hyvinkin olla OPCn takaumpiot ja tummat etu-umpiot. Hiljaa hyvä tulee kuten sanoit mutta rajansa kaikella...
ex Astra K Sports Tourer 1.6 Turbo -16
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

sportwagon kirjoitti:
A_nystrom kirjoitti: Heheh :) melkein anti tuning...pitäisi saada OPC lookki :) hienoin Astra G malli joka minun mielestä löytyy. Se ainakin on tavoite. laitan nyt pikku jutut kuntoon ensin..omalla tahdilla kun itellehän nämä autot rakennetaan. Noi vanteet en laita isompaa kuin 16"...hiljaa hyvää tulee...vai miten se nyt olikaan ;)
Toi viesti jotenkin osui silmään ja kun yhdistin noi auton kuvat tohon viestiin niin jotenkin ei kohdannut... :no: Oma mielipide ( ja se on vain oma mielipiteeni :oops: ) et nyt "tuunaus" seis ja pysähdytään hetkeksi tutkimaan miltä se OPC G-Astra nyt näyttikään. Omasta mielestäni OPC on mallimerkinnältään sellainen mitä pitää ns.kunnioittaa ja jos tehdään "lookkia" ni se pitäisi kyl tehdä asiallisesti ja unohtaa kaikki dingendangelit ja keskittyä olennaiseen. Ensi askeleet kohti OPC-lookkia täs kohtaa kun "METROsport" on riisuttu :hammer: vois hyvinkin olla OPCn takaumpiot ja tummat etu-umpiot. Hiljaa hyvä tulee kuten sanoit mutta rajansa kaikella...
Totta! näin on! asiallista kommentoitu :)
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Nyt mennään eteenpäin niin kuin sportwagon kommentoi. "tuunaus" seis ja OPC-lookki hiljalleen tulossa.
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Tänään laitoin tehostinletku paikalleen...mutta kun irroitin sen niin huomasin että p*rkele! olin saannut väärä letku romuttamolta, soiteltiin sitten pitkin kylää ja sain teetettyä uuden Frimansilta ja 20€ maksoi:) kestää 300baria (sitä tuskin tulee ohjaustehostimen pumpusta) ja nyt kun pyörittää rattia kerran niin se pyörii itse oikein vauhdilla :) vanhassa letkussa taisi olla kuristettu, siinä oli jotain metallia sisällä.
Omenapomena
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Omenapomena »

Sanokaa mun sanoneen niin tässä autossa ei nähdä ees OPC:n etupuskuria koskaan kiinni. :roll: En kyllä ymmärrä tota muutosta minäkään normiksi. Tuskin tuo on ollu rahallisestikkaan kannattavaa. :bonk: Mutta jokainen toki tyylillään.
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

OPC merkki tilattu tänään, ensi viikolla maskin :)
Teemu J
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Teemu J »

Mistä noita opc:n merkkejä saa marmorilta? :P Tosin oon aina haukkunu msportit, niin ei pijä alkaa tekemään karvalakista opctä :lollis:
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Teemu J kirjoitti:Mistä noita opc:n merkkejä saa marmorilta? :P Tosin oon aina haukkunu msportit, niin ei pijä alkaa tekemään karvalakista opctä :lollis:
Haaahahaha niin minäkin olen haukkunut m-sportit :D Ebaysta tilailin. No ei pitäis tehdä karvalakki OPC mallin mutta mutta...onhan ne vaan niin hienot jos sen tekee kunnolla:)
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Nyt olen tullut siihen asiaan että OPC "lookkia" en tee...koska niin kuin bemarit ja M-sport merkit jne...ei vain ole sama asia ajaa "lookilla" ja aidoilla vehkeellä. Järkevintä, eikö ole? :)

Tilasin just tavallisen merkittömän maskin Opeliin Ebaysta.
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

palaatko uudelleen metrosport lookkiin?
Omenapomena
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Omenapomena »

Omenapomena kirjoitti:Sanokaa mun sanoneen niin tässä autossa ei nähdä ees OPC:n etupuskuria koskaan kiinni. :roll: En kyllä ymmärrä tota muutosta minäkään normiksi. Tuskin tuo on ollu rahallisestikkaan kannattavaa. :bonk: Mutta jokainen toki tyylillään.
A_nystrom kirjoitti:Nyt olen tullut siihen asiaan että OPC "lookkia" en tee...koska niin kuin bemarit ja M-sport merkit jne...ei vain ole sama asia ajaa "lookilla" ja aidoilla vehkeellä. Järkevintä, eikö ole? :)

Tilasin just tavallisen merkittömän maskin Opeliin Ebaysta.
ARVASIN!!

Ps. oisit ees säilyttäny ne MS osat.. miks tilata joku tarvike merkitön maski? menee edelleen ihan väärään suuntaan! :banghead:
A_nystrom
OCF Member 2022
OCF Member 2022

no joo, tiedän että meni vähän väärään suuntaan koko tämä homma...ehkä täältä pääsee ylöskin.
Vastaa Viestiin