Opel Astra Metrosport Caravan ´01
Re: Opel Astra Metrosport Caravan ´01
ei nois tarrois oo mitään vikaa vaan siinä kun tosiaan niitä metrosport mallin alkuperäisvarusteita menty poistamaan ja muuttamaan arvottomamman mallin orkkis maskeihin ym. tilbehööriin...
Joo no sen ymmärrän kyllä...muutoksia tulle kunhan vähän kärsivällisyyttä ensin.kiitos .jarkkis kirjoitti:ei nois tarrois oo mitään vikaa vaan siinä kun tosiaan niitä metrosport mallin alkuperäisvarusteita menty poistamaan ja muuttamaan arvottomamman mallin orkkis maskeihin ym. tilbehööriin...
IG: opel_Andr34s
Näin on menty tällä kertaa.Rookeri kirjoitti:Muutoksia tulee? Mutta mikset anna olla sporttilookilla siihe asti vaa vaihdat ne noihi karvalakkipaskaosiin?
-
sportwagon
- OCF Member 2015
Toi viesti jotenkin osui silmään ja kun yhdistin noi auton kuvat tohon viestiin niin jotenkin ei kohdannut...A_nystrom kirjoitti: Hehehmelkein anti tuning...pitäisi saada OPC lookki
hienoin Astra G malli joka minun mielestä löytyy. Se ainakin on tavoite. laitan nyt pikku jutut kuntoon ensin..omalla tahdilla kun itellehän nämä autot rakennetaan. Noi vanteet en laita isompaa kuin 16"...hiljaa hyvää tulee...vai miten se nyt olikaan
ex Astra K Sports Tourer 1.6 Turbo -16
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
Totta! näin on! asiallista kommentoitusportwagon kirjoitti:Toi viesti jotenkin osui silmään ja kun yhdistin noi auton kuvat tohon viestiin niin jotenkin ei kohdannut...A_nystrom kirjoitti: Hehehmelkein anti tuning...pitäisi saada OPC lookki
hienoin Astra G malli joka minun mielestä löytyy. Se ainakin on tavoite. laitan nyt pikku jutut kuntoon ensin..omalla tahdilla kun itellehän nämä autot rakennetaan. Noi vanteet en laita isompaa kuin 16"...hiljaa hyvää tulee...vai miten se nyt olikaan
Oma mielipide ( ja se on vain oma mielipiteeni
) et nyt "tuunaus" seis ja pysähdytään hetkeksi tutkimaan miltä se OPC G-Astra nyt näyttikään. Omasta mielestäni OPC on mallimerkinnältään sellainen mitä pitää ns.kunnioittaa ja jos tehdään "lookkia" ni se pitäisi kyl tehdä asiallisesti ja unohtaa kaikki dingendangelit ja keskittyä olennaiseen. Ensi askeleet kohti OPC-lookkia täs kohtaa kun "METROsport" on riisuttu
vois hyvinkin olla OPCn takaumpiot ja tummat etu-umpiot. Hiljaa hyvä tulee kuten sanoit mutta rajansa kaikella...
Nyt mennään eteenpäin niin kuin sportwagon kommentoi. "tuunaus" seis ja OPC-lookki hiljalleen tulossa.
Tänään laitoin tehostinletku paikalleen...mutta kun irroitin sen niin huomasin että p*rkele! olin saannut väärä letku romuttamolta, soiteltiin sitten pitkin kylää ja sain teetettyä uuden Frimansilta ja 20€ maksoi:) kestää 300baria (sitä tuskin tulee ohjaustehostimen pumpusta) ja nyt kun pyörittää rattia kerran niin se pyörii itse oikein vauhdilla
vanhassa letkussa taisi olla kuristettu, siinä oli jotain metallia sisällä.
-
Omenapomena
- 'Senator'

Sanokaa mun sanoneen niin tässä autossa ei nähdä ees OPC:n etupuskuria koskaan kiinni.
En kyllä ymmärrä tota muutosta minäkään normiksi. Tuskin tuo on ollu rahallisestikkaan kannattavaa.
Mutta jokainen toki tyylillään.
OPC merkki tilattu tänään, ensi viikolla maskin 
Mistä noita opc:n merkkejä saa marmorilta?
Tosin oon aina haukkunu msportit, niin ei pijä alkaa tekemään karvalakista opctä 
Haaahahaha niin minäkin olen haukkunut m-sportitTeemu J kirjoitti:Mistä noita opc:n merkkejä saa marmorilta?Tosin oon aina haukkunu msportit, niin ei pijä alkaa tekemään karvalakista opctä
Nyt olen tullut siihen asiaan että OPC "lookkia" en tee...koska niin kuin bemarit ja M-sport merkit jne...ei vain ole sama asia ajaa "lookilla" ja aidoilla vehkeellä. Järkevintä, eikö ole? 
Tilasin just tavallisen merkittömän maskin Opeliin Ebaysta.
palaatko uudelleen metrosport lookkiin?
-
Omenapomena
- 'Senator'

Omenapomena kirjoitti:Sanokaa mun sanoneen niin tässä autossa ei nähdä ees OPC:n etupuskuria koskaan kiinni.En kyllä ymmärrä tota muutosta minäkään normiksi. Tuskin tuo on ollu rahallisestikkaan kannattavaa.
Mutta jokainen toki tyylillään.
ARVASIN!!A_nystrom kirjoitti:Nyt olen tullut siihen asiaan että OPC "lookkia" en tee...koska niin kuin bemarit ja M-sport merkit jne...ei vain ole sama asia ajaa "lookilla" ja aidoilla vehkeellä. Järkevintä, eikö ole?
Ps. oisit ees säilyttäny ne MS osat.. miks tilata joku tarvike merkitön maski? menee edelleen ihan väärään suuntaan!
no joo, tiedän että meni vähän väärään suuntaan koko tämä homma...ehkä täältä pääsee ylöskin.