No mulla on myös hiilikuitua se kuori, päätyt muovia ja värejä sai ite valita mitä halusi päihin, hintaa uutena 27e posteineen. Itse suodatin on vähän punertavaa, samantapaista kuin K&N putsareissa. Tiiä sitten onko noissa hirveästi eroa loppuissaan, mulla varmaan pääsee isommat oravat läpi Mulla lähtee putsarilta haitariputki keulalle josta auto imee ilmaa.
|vectraman| kirjoitti:No mulla on myös hiilikuitua se kuori, päätyt muovia ja värejä sai ite valita mitä halusi päihin, hintaa uutena 27e posteineen. Itse suodatin on vähän punertavaa, samantapaista kuin K&N putsareissa. Tiiä sitten onko noissa hirveästi eroa loppuissaan, mulla varmaan pääsee isommat oravat läpi Mulla lähtee putsarilta haitariputki keulalle josta auto imee ilmaa.
Itsellä myös tulossa haitarilla keulalle Nytkun kuvat näin niin tuo sinun filsu on noin puolet pienempi, mutta muuten aika saman näköinen Vertaappa tuossa minun kuvassa tota filtteriä vaikka venakoppaan.
Se pisti vaan mietityttää miten paljon vettä ja paskaa toi imee koska rööri menee noin ruoraan filtterille. Kannattaako tehä jotain muokkauksia? Talvella ajellaan vakio putsarilla tai tuolla muokattuna.
Mulla kun on ilmanotto suoraan maskin takaa niin yleensä vesisateella olen kääntänyt tuon haitarin suun osoittamaan suoraan alaspäin ettei vesi roisku kovin pitkälle ja varmaan talvella viisain kun ottaa kokonaan pois tai ainakin vetää haitarin johonkin muualle Mullakin on Kadettiin vakioputsari K&N paneelilla tallessa niin voi talveksi laittaa sen kiinni jos tarvii ajaa tai jos muutenvain rupeaa tympäseen tuo putsariviritys.
Noniin, käytiin tuossa sunnutaina G.T.S:n ja Hades:n kanssa Lahdessa moikkaamassa CclDesignin poikia. Takalasit vedettiin kakskymppisellä kalvolla eli nyt on se puoli hoidettu. Iso kiitos vielä CclDesignin jätkille!
Seuraavana vuorossa olisi sitten 2.75" DB ja ruostetäplien korjaus.