omega16T kirjoitti:Ei se sähköflekti tehoa tuo lisää mutta se on ihan totta että kyllä se koneen mukana pyörivä ropeli jokusen hevosvoiman haukkaa kokonaisuudesta pois.
Laita sinne samantien isompi ohc kun ei sen sovittaminen tuollaiseen koppaan mikään ylivoimainen homma ole eikä katsastuskaan tuota ongelmaa. Jarrutehostimen se vaatii ja sellaisen otat pääsylintereineen C Kadetista jossa on levyjarrut. Samasta vehkeestä kelpaa myös ne levytkin olka-akseleineen. Perä vaikka A-mallin asconasta, takajousiksi voit jättää ne B Kadetin omat. Etupalkista porailet ne koneen korvakkeiden kiinnitykset irti ja hitsailet ne takas päinvastaiselle puolelle jos et löydä "isoa" etupalkkia mistään. Lisäksi eteen yks lehti lisää.
Konetta varten joudut tosiaan vähän rälläköimään kardaanitunnelia sekä rintapeltiä ja ehkä siirtämään lämppärin koteloa kennoineen. Samalla sen lämppärin päivittää johonkin nykypäiväisempään niin pysyy talvellakin ikkunat kirkkaana.
Bensatankiksi kelpaa alkuperäinen kun teet uuden paikan tankin huohotukselle ja laitat paluulinjan alkuperäisen huohottimen tilalle.
Tommosen 2-litraisen ohc:n laatikoineen saa jo satkullakin. Kardaanin jouuu tekemään itse tai paremminkin tekemään kahdesta yhden.
Joutuuhan tuon muutoksen kanssa vähän puuhailemaan mutta kyllä se ihan kannattava homma on. Kulutus ei muutu juurikaan mutta kulku paranee kummasti
Linkissä kuva omasta toteutuksesta joskus kauan aikaa sitten:
http://clownstep.irc-galleria.net/e/ima ... 1313157578
Tosta lämmityskennomuutoshommasta, millanen systeemi kannattais tehä? Mua pelottaa talven tulo koska tosiaan nytkään ei lämpee oikeen koppi sisältä vaikka ulkona +10 aamusin

. Kyllä se lämmintä puhaltaa mutta niin paska puhallin ettei oikeen lämpeä auto..
Jos lähetään siitä että ajelen tolla 1.2S koneella seuraavan talven, niin millanen systeemi ois hyvä rakentaa tolle?
Riittäisköhän se vakiokenno, mutta hommais paremman flektin sinne puhaltamaan, tai antaa sille nykyselle 24volttia niin johan lähtee?
Ei mulla silleen hätää ole talvella kun saan johdon päähän auton, vaikka 3defaa sinne sisälle, mutta sitku lähetään ajelemaan niin jännittää että jäätyyköhän ikkunat ajossa