Mut asiaan...mulle nää kaikki foorumilla vähänkään enemmän kirjoitelleet on ihan yhtä paljon kerholaisia kuin jäsenmaksun maksaneetkin...no, okei; ne on vaan foorumilaisia mut ihan sama kuitenkin. Kuten jo sanoin, niin tapahtumissa käyneenä tiedän että sinne tulee edelleenkin porukkaa jotka tulee sinne pelkästään ryyppäämään eli ovat kännissä paikalle tullessaan ja samaas kunnossa poistuessaankin ja se on mulle ihan okei. Itte oon ollu aina selvin päin niin kauan kuin on jotain autoiluun liittyvää nähtävää tai suoritettavaa ollut ja alottanut sen jälkeen vasta illan vieton. Silti on välillä lipsahtanut ylikunnon puolelle siinä missä monilla muillakin. Niin kerhon bileissä kuin muissakin autoiluun liittyvissä tapahtumissa. Melkein voisin sanoa että olen käynyt useammassa tapahtumassa kuin sinä olet myynyt autohifiä yhteensä
No läppä, ei herneitä.
Edelleenkään en ymmärrä sitä että mikä tekee eron jäsenen ja ei jäsenen välillä siinä että ryyppää tai haastaa riitaa. Ei yhtään mikään. Kannattaa oikeasti käydä tapahtumissa toteamassa tilanne millaista yhteen hiileen puhaltamista se on aamuyöstä. Saatat huomata että jos leirialueelle sattuu joku ulkopuolinen henkilö, paitsi nainen, niin ihan perus nakkikoppi meininkiä se siinä vaiheessa on vaikka kuinka porukalla on jäsenkortti taskussa. Vai meinaatko että kerhon jäsenyys muuttaa ihmistä niin paljon että automaattisesti osaa käyttäytyä siinäkin vaiheessa kun överikännissä itsekontrolli pettää?
Kun ei tuolla osa porukasta saa edes kysytyksi foorumin nimimerkkiä muilta niin tuskimpa sen enempää kyselis jäsenyyttäkään jos vaan Opelilla tulee paikalle. Silloin tuskin pystyy kenestäkään sanomaan käytöksen perusteella onko jäsen vai ei. Jos vastaat kyllä, niin sulle olis hyvä testi ollut silloin kun Mikkelissä oli isompi tapahtuma ja itte olin paikalla ilman jäsenyyttä. Ihan yhtälailla heiluttiin kännissä munasillaan pitkin illanviettoaluetta erään nimeltä mainitsemattoman jäsenen kanssa. Yllättävää kyllä, niin vain minusta muistettiin jauhaa paskaa selän takana tuolla jäsenpuolella...tiedät kyllä varmasti missä topicissa
Että sellainen yhteishenki siellä kyllä on.
Se nyt olis kuitenkin hyvä olla vaatimuksena että tulee edes merkkikerhon tapahtumaan kyseisen merkin autolla, eiköhän se riitä sisäpiiriläisyyteen kelpaavaksi. Olkoonkin ostanut sen vaikka vaan siksi että pääsee kännäämään, ihan sama.
Ootko siis vakavissasi sitä mieltä että Saksan Opelkinkereidenkin jälkeen kaikilla on ihan paskan maku suussa vain siksi että siellä on porukkaa ihan vitusti ja vähän ylikin. Itte ainakaan en ehtis edes kännäämään jos OCF:n partyissa olis edes puolet siitä kaluston määrästä. Ihmisiäkin olis silloin pakko olla paikalla aika paljon koska ei nää vielä niin kehittyneitä ole(onneksi)että osaisivat ilman kuskia tulla paikalle.
Totta kai isommassa porukassa tulee suhteessa enemmän järjestyshäiriöitä mutta melkoisessa usvassa elät jos kuvittelet että jäsenkortti erottaa hyvin ja huonosti käyttäytyvät.