Tee ite, jos osaat.
Ei kait näitäkään kukaan huvikseen tee, vaan haluaa itselleen sopivan korvauksen?
(Kävin huollattamassa omani liikkeessä heidän taksojen mukaisesti...)

Joo ja taisit olla autos ympärillä pöjöilemässä siinä puolen päivän jälkeen yhden-kahden nurkilla?Rookeri kirjoitti:Akkusalossa? Ite kävin tänää hakee akun sieltä.Lurttinen kirjoitti:Jaa-a, se maksaa jos mies tekee.
Tee ite, jos osaat.
Ei kait näitäkään kukaan huvikseen tee, vaan haluaa itselleen sopivan korvauksen?

Jos tota koulua ei olis välissä, niin kiikarilla näkis makkarin/keittiön ikkunasta..Rookeri kirjoitti:Joo vaihdoin umpiot. Kaikkea sinäkin näät perkeleLurttinen kirjoitti:Joo ja taisit olla autos ympärillä pöjöilemässä siinä puolen päivän jälkeen yhden-kahden nurkilla?Rookeri kirjoitti:Akkusalossa? Ite kävin tänää hakee akun sieltä.Lurttinen kirjoitti:Jaa-a, se maksaa jos mies tekee.
Tee ite, jos osaat.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 9#p1809189
Juu, jos se satasen maksaa, että mies ruuvaa adapterit kiinni näkösällä oleviin venttiileihin, niin ehkä mielummin teenkin itseLurttinen kirjoitti:Jaa-a, se maksaa jos mies tekee.
Tee ite, jos osaat.
Näissä hinnat alkaen -huolloissa (49-59€) voidaan ehkä veloittaa lisättävä kylmäaine ja öljy erikseen, mutta kaikissa 79€ tai enemmän maksavissa ilmastointihuolloissa joihin olen itse törmännyt on kyllä kuuluneet kaikki aineet/öljyt hintaan.TJT kirjoitti: Harvempi putka taitaa kompuraöljyjä erikseen veloittaa täytön yhteydessä?
jos tarvetta on niin voihan mää kysyä, kaveri asuu pispalassa siinä mikälie harjussa...Lurttinen kirjoitti:Mulla olis tossa kossupullo tälle täyttäjälle tarjolla.niemma-2 kirjoitti:Kaverini on mulle täyttänyt muutamaan otteeseen ilmastoinnit autoihin jos on ollut vajautta.
Juurikin kun on ollut niinsanotut vanhat liittimet autossa.
Tekee työkseen noita jäähdytys huoltoja..ym ja on omasta takaa laitteetkin.
Tosin jos laitteessa on vanhat freonit (R12) niin ne yleensä on otettu pois jos mitään enään on jäljellä ja tarkistettu tiiviys ja vaihdettu ventiilien sielut uusiin ja täytetty nykyaikasella (R134a)
Kaverini asustelee tampereella.