Oltiin tuossa viime lauantaina iltasella Ruissalossa ajelulla ja tuli räpsästyä samalla muutamat kuvat!
Suomen luonto ja

VäärinJuudasPappi kirjoitti:Suomen luonto ja, ei sitä yhdistelmää voita kyllä mikään

http://www.dynavin.com/android.phphudu79 kirjoitti:Nyt on pakko kysyä, että mistä te tuon Androidin repäsitte? Mun mielestä tuolla lukee specseissä, että Windows CE5.0![]()
Toivotaan, että laite toimii kuten pitääkinItsellänihän saman tapainen laite, joka tuli viallisen can-boksin kanssa. Ts. rattinapit yms. väylään liittyvät jutut ei toimi.
Itse asennuksesta sen verran, että liittimien puolesta tuo on varmaankin ihan plug&play. Ahdasta tulee soittimen takana olemaan kaikkien johtojen kanssa. Hanskalokeron kun irrottaa, niin sieltä pääsee vähän avittelemaan johtoja paikoilleen. Itse vein johtoja hanskiksen takaa: Kodelaudalle gps-mötikkä ja a-pilaria myöden katon rajaan tv-antennin. Usb- ja Ipod-piuhat asentelin hanskalokeroon.

Enpä usko että käyttiksenä on android, varmaankin tuo hudun mainitsema windows CE5.0.Veeksi kirjoitti:Siis onko tämä nyt tosiaan Android käyttiksellä? Pystyykö siihen asentaa ihan mitä tahansa ohjelmia marketista? Esim. spotify pelais tuon 3G donglen tms. kautta? Onko navigaatio ohjelma jo sisässä ja mikäs se on? Googlemapsbrut pelais?
Mitä maksaa? Tai en edes tiedä kiinnostaako minua mitä se maksaa, koska juuri sellaista laitetta olen toivonut. Paljonko peruutuskamera kamppeineen maksoi?

Miitti kuulostaa erittäin hyvältäO-Peli kirjoitti:Meidänhän pitää tehdä mini miitti jossakin vaiheessa. Mielenkiintoinen vekotin kyseessä (tuo android käyttis varsinkin) ja näet samalla zenekin vastaavan härvelin.