Uusimmat kesäkuvat sivulla 19 ja talvikuvat sivulla 11
Päätin myös lisätä aina ne uusimmat kuvat autosta tähän aloitusviestiin. Näkee siten parhaiten eron miltä näytti alussa ja miltä nykyään.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viime syksynä tuli pitkän autokuumeen päätteeksi ostettua ensimmäiseltä omistajalta tuollainen Vectra C 2.2 Direct Sport vuosikertaa 2006.
Vaihdossa meni hyvin palvellut sotaratsu Astra G 1.8 Sport -01.
Pitkän aikaa olin itse asiassa ostamassa GTC Astraa, mutta lopulta Vectra vei voiton kokonsa ja takaoviensa vuoksi. Ja kun tämä kyseinen kappale osui silmään nettiautossa olin myyty
Facelift sportti paremmilla jakkaroilla, tupla ulostuloineen, tummennetut umpiot, 6-vaihteinen manuaali ja tietysti ainut oikea väri
Varusteina mm. automaatti-ilmastointi, ajokompuutteri, vakionopeudensäädin, sumuvalot, ESP, luistonesto pois päältä –nappula (onko virallinen termi
Vanteet olivat molemmat Opelin alkuperäiset eli 16” ja 17” (siihen oli tultava muutos;)).
Tässä pari kuvaa ostopäivältä:

Ja tässä vuoden 2012 look (isommat kuvat löytyy sivulta 19):

Sitten palataan taas alkuun:
Vaikka auto olikin ihan ok jo noin, oli luonnollisesti pientä työnsarkaa tiedossa:
Ensiksi soitto automuoviin, josta tilasin aurinkolasikotelon peitelevyn tilalle. Jostain syystä ei ollut tuota valmiina tässä yksilössä. Ehkä oli niin kallis lisävaruste ettei edellisen omistajan budjetti enää riittänyt

Tämän jälkeen oli vuorossa ylimääräisen painolastin poisto takaa, eli merkkien irroitus. Viimeisessä kuvassa pientä sanaleikkiä

Homma jatkui xenon -muutossarjan asennuksella (kiitokset Janille avusta
Samaten parkkeihin vaihdoin GP Thunder Pro -polttimot, jotka myös hieman sinertävät. Näin keula sai yhtenäisen lookin.

Tarina jatkuu tuota pikaa ikkunoiden tummennuksella, korinväriin maalattujen roiskeläpysköiden asennuksella, sekä kesäpallojen sovittelulla. Joten pysykää kanavalla!