Ostin sitten pommin....asta F 16V
Re: Ostin sitten pommin....asta F 16V
Ite ostin aikoinaan vecun 3000e millä oli 220tkm ajettu. Rekisteriote oli 16. tai jotain semmosta.. Mut välillä on hyviä ja huonoja autoja... Mut noi on loppupeleissä kuluvia osia kaikki.. Et joskus ne on eessä kumminkin... 
Ei se kato mitään, niin mäkin be happy! Mut mä sentään ostinkin omegan OCF.n jäseneltä joten ois luullu, että sitä ois pietty ku kukkaa kämmenellä mut ei. Öljyä joi enemmän kun kameli vettä ennen safarille lähtöä ja parin viikon jälkeen huomasin, että jäähytysnesteet häviää jonnekin. Venttilinvarren kumit väljät paskat ja palanut kannentiiviste myöhemmin meni vielä nokka-akselin asentotunnistin.
Se että autosta tuli jo maksettua pikkasen liika ei riittäny joten osia on ostettu reippaasti yli 300e edestä. Kansi kävi koneistamolla 255e nyt ootellaan jännityksellä millon saada ja mihin hintaan pois korjaamolta. Vielä pitää öljypohjan tiiviste vaihtaa ja mahdollisesti helvetin kallis turha osa eli EGR-venttiili. Remontin jälkeen ruvetaan jännäämään pysyykö kiertokanki omalla paikalla kun on ajettu jo niin paljon ja useasti ecotecin romuista se tuppa tulemaan lohkosta jossainvaiheessa läpi.
Tarinan opetus on ettei tässä kannata syyttää ku itteensä ja et eka opeli oli paska ja samoin toinen joten kolmatta ei tule.
Se että autosta tuli jo maksettua pikkasen liika ei riittäny joten osia on ostettu reippaasti yli 300e edestä. Kansi kävi koneistamolla 255e nyt ootellaan jännityksellä millon saada ja mihin hintaan pois korjaamolta. Vielä pitää öljypohjan tiiviste vaihtaa ja mahdollisesti helvetin kallis turha osa eli EGR-venttiili. Remontin jälkeen ruvetaan jännäämään pysyykö kiertokanki omalla paikalla kun on ajettu jo niin paljon ja useasti ecotecin romuista se tuppa tulemaan lohkosta jossainvaiheessa läpi.
Tarinan opetus on ettei tässä kannata syyttää ku itteensä ja et eka opeli oli paska ja samoin toinen joten kolmatta ei tule.
ei se jäseneltä osto mitään kerro välttämättä 
Juu ei
Mut on noita joitakin clubeja joitten jäsenet puuna ja pitää hyvänä.
Kuka helvetti ny tuollasta vanhaa sekundaa jaksaa puunatakkaa hiki hatussa.Tonnin auto on tonnin auto ja 10ke auto on 10ke auto. Joskus se tonnin kippo voi olla paljon paremmassa kunnossa ku 10ke auto.
Monesti se vaan tuntuu että kuvitellaan parilla tonnilla saatavan uutta vastaava auto... Totuus on kuitenkin se, että neljännesmiljoonan maantietä nähnyt yli 10-vuotias auto ei kyllä uutta vastaa mistään kohtaa, mutta huolellisesti kun perehtyy vaihtoehtoihin ja tarkasti valitsee niin 1500€ saattaa saada oikeasti aivan hyvän ja toimivan auton.
Jotenkin vaan paistaa tässä nyt sitten se, että jos ei edes huoltokirjaa katsota ja todeta että isoja ja kalliita huoltoja tulollaan, niin aika kehnosti on varmaan muutenkaan tullut katsottua autoa... Sitten ei kyllä muu auta kuin itseä syyttää, jos auton ostaa eikä yhtään perehdy sen historiaan ja tehtyihin huoltoihin ja korjauksiin. Itse en niinkään välitä onko liikkeessä vai itse täytetty huoltokirja, mutta kunhan merkintöjä on säännöllisesti niin hyvä. Itse asiassa tee-se-itse mekaanikolta saattaa saada jopa parhaat tonnin-parin autot, mutta yhtälailla samoilta jampoilta löytyy myös ne huonoimmat...
Jotenkin vaan paistaa tässä nyt sitten se, että jos ei edes huoltokirjaa katsota ja todeta että isoja ja kalliita huoltoja tulollaan, niin aika kehnosti on varmaan muutenkaan tullut katsottua autoa... Sitten ei kyllä muu auta kuin itseä syyttää, jos auton ostaa eikä yhtään perehdy sen historiaan ja tehtyihin huoltoihin ja korjauksiin. Itse en niinkään välitä onko liikkeessä vai itse täytetty huoltokirja, mutta kunhan merkintöjä on säännöllisesti niin hyvä. Itse asiassa tee-se-itse mekaanikolta saattaa saada jopa parhaat tonnin-parin autot, mutta yhtälailla samoilta jampoilta löytyy myös ne huonoimmat...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Vai miten se meni ?m.k kirjoitti:Monesti se vaan tuntuu että kuvitellaan parilla tonnilla saatavan uutta vastaava auto... Totuus on kuitenkin se, että neljännesmiljoonan maantietä nähnyt yli 10-vuotias auto ei kyllä uutta vastaa mistään kohtaa, mutta huolellisesti kun perehtyy vaihtoehtoihin ja tarkasti valitsee niin 1500€ saattaa saada oikeasti aivan hyvän ja toimivan auton.
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
ex: Astra G 1.8 sport -01
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Jätkät meni trolliin! Trololololollll!!! 
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"