Osaavia korjaamoja Jyväskylässä?

Keskustelua Opeleista
Entropia
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: Osaavia korjaamoja Jyväskylässä?

Viesti Kirjoittaja Entropia »

Nostellaan vähän vanhaa ketjua omilla kokemuksilla. Vectra-B oli Oreniuksella käsijarrun säädössä, se tuli kuntoon ja meni katsastuksesta läpi hienosti. Pyysin sitten puhelimessa vielä asentajalta että hän tutkisi mikä etupyöräntuennassa kolisee ja siellähän oli joku vakaajatangon pultti löysällä. Kolinat loppui, ei siinäkään mitään. Maksoin tunnin työstä tyytyväisenä. Ajoin pois ja n. 15 km myöhemmin rupesi ratti täristämään melko rajusti ihan yhtäkkiä. Aiemmasta kokemuksesta viisastuneena (viime kesänä lähti ajossa rengas irti toisesta autosta omaa hölmöyttäni) pysähdyin välittömästi bussipysäkille ja toisen eturenkaan pultit oli aivan löysällä. Siis suurinpiirtein pyöräytetty muutama kierros sormilla että pysyy rengas paikallaan! Ennen tuota korjausta Vectralla oli heitetty 200 km viikonloppureissu ja olen muutenkin varma että itse en ole niitä pultteja jättäny löysälle (myös em. kokemuksen jälkeen olen aina tarkistanut kahteen kertaan pulttien kireydet). No, ajoin takaisin Oreniukselle ja huomautin että voisivat olla tarkempia jatkossa. Äijä rupesi siellä tivaamaan ettei he ole ottaneet eturenkaita auki. Toistin kolme kertaa että huoltolapussa lukee että etunapojen keskiöistä puuttuu "keskitysrinkulat" eikä tuota ole voinut huomata mitenkään muuten kuin irroittamalla eturenkaat. Lopulta hän lupasi kysyä seuraavana aamuna huollon tehneeltä kaverilta miten on tilanne ja soittaa minulle aamulla takaisin tästä tilanteesta.

Arvatkaa onko puhelua kuulunut...

Olisin ollut täysin valmis hyväksymään tälläisen inhimillisen erehdyksen yksinkertaisella pahoittelulla, koska minulla ei ollut ensinkään mitään vaatimuksia eikä tässä käynyt mitään vahinkoa (onneksi). Mutta nyt taisivat menettää asiakkaan menettelyllään.
Volkswagen Passat Variant 3BG TDI
Kakkosautona Vectra B X20XEV
Vastaa Viestiin