Osaavia korjaamoja Jyväskylässä?
Osaavia korjaamoja Jyväskylässä?
Terve vaan foorumille uudelta Oopelin omistajalta!
Tuntuu vain pahus käyvän liian laihalla seoksella tuo urho, niin ajattelin kysäistä täältä asiantuntijoilta missähän mahtaisi Jyväskylässä olla osaavia C Ascona asentajia?
Tuntuu vain pahus käyvän liian laihalla seoksella tuo urho, niin ajattelin kysäistä täältä asiantuntijoilta missähän mahtaisi Jyväskylässä olla osaavia C Ascona asentajia?
ehkäpä sen takia on tietoutta, kun orbinski sen omistaa, eli mika orbinski ja sitä pidetää yhtenä jkl:n opel velhona. Mulla hajos calibrasta f20 loota ja sain sen kautta uuden lodjun, tai hyödynnettkkin osa vanhoista, mutta lohkot jne. uutta.Jerzey kirjoitti:varaosamaailman vieressä, seppälässä, Mikan Autopaja. Itse olen saanut sieltä aina hyvää palvelua, ja tietoa opeleista tuntus olevan rutkasti.
Tosin kandee varoa tuolla ettei tule kustuksi silmään :]
Itekin tuota vähän ihmettelen, tietty aina voi tulla erimielisyyksiä asioista, ja silloin tuntuu että on kustu silmään. tuskin kenelläkään firmalla on varaa alkaa kusettamaan asiakkaitaan, kilpailua jkl:n seudulla on ihan tarpeeksi.opek kirjoitti:Kiitoksia vinkistä, tosin
..?? Onkos tuolla sitten ollut jotain epäselvyyksiä? Aika huonoa mainosta paikalle ainakin..datzka kirjoitti:Tosin kandee varoa tuolla ettei tule kustuksi silmään :]
Esim itselläni on todella positiivisiä kokemuksia ko paikasta, jakohihnan vaihdon he suorittivat irroitettuun moottoriin, jota esim orenius ei ottanut edes työn alle, liian helppo nakki ilmeisesti hänelle, ts ei saa laskuttaa kauheita tunti määriä, kun hihna ja rullatkin oli omasta takaa.
koneen vaihdon jälkeen auto hinattiin ko paikkaan, muutamien ongelmien takia, ja taasen uskon että kovin moni liike ei olisi tuollaista risteytystä alkanut edes tutkimaan, saati korjaamaan, ja käynnistämään... ongelmia oli käynnistykseneston kanssa, ja suuren öljyvuodon kanssa (katkennut banjopultti oli vika). Merkkiliike olisi varmaan vaihdattanut koko käynnistyksen esto järjestelmän autoon, mutta nyt selvittiin kiven vaihdolla avaimeen, joka on melko tarkkaa puuhaa, ettei riko kiveä. kaiken kruunaa aikataulu jolla he tämän kaiken tekivät, autoa ei tarvinnut seisottaa viikko tolkulla, ei itse asiassa edes päivä tolkulla, ja odotella että mitä tapahtuu, ja milloin.
Että tällaisia kokemuksia mulla ko liikkeestä.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
en ala sen kummemmin sanomaan kaverin menneisyydestä. Kaveri kävi kysymyssä gsi corsaansa koneremppaa, niin vastas tyyliin että saat tosta käytetyn moottorin 2600e ja annat omas vaihdossa. 96- tjsp olevan corsan kone siis vähän vaan naputti. En nyt sano et se kusettaa, mut pienellä varauksella meen sinne ite ainakin. 
Jaa-a, kiitos vinkistä, täytyy itsekin käydä joskus tuolla Autopajassa.
MUTTA, se miksi nyt innostuin tähän kirjoittamaan, on maininta Oreniuksesta. Sainpa tuossa viime tiistaina parempaa palvelua kuin koskaan elämäni aikana autoliikkeissä. Tarina menee näin:
Tarvitsin uudet kaasujouset karavaaniompun takaluukkuun. Orenius oli ainoa Bestiä lukuunottamatta jolta ne löytyi. Niinpä sitten suunnistamaan Kisällintielle.
Paikanpäällä huomasin, että nehän myös pajottaa, joten siitä paikasta kysymään, että onnistuisiko apusimpukan vaihto ja käsijarrujen säätö ja kuinka pian. Vastaus: "No otetaan se heti tuon nyt pukilla olevan jälkeen ja hoidetaan kuntoon, jatketaan vaikka päivää vähän."
Jep, jep.
Kävin välillä hakemassa poliisilaitokselta TRElla hankkimani sakot ja ajoin takaisin. Paskat: se edellinen oli vieläkin pukilla. No, jätin Ompun pihalle ja sanoin lähteväni hakemaan Laakkoselta uuden pirssin odotellessa. Kauanko Laakkosen kiertämiseen vyt sitten oikein menee, hitaasti kävellen ja paria makupalaa koeistuen, muttei ajolenkkiä, noin 40 min.
Maleksin takaisin ja 635 bemarin fiilistelyt valuivat nilkkoihin: omppu oli edelleen pihalla!
Kysyin kaverilta joka lakaisi hallin lattiaa, että koskas meinasit tuon Omegan laittaa, niin tämä siihen, että: "Se on jo. Vaihdettiin se apusimpukka ja käsijarru oli pelkästä säädöstä kiinni..." Jumaliste en ollut uskoa korviani.
Vaikka auton huoltamisen maksu aina nyppiikin, niin tällä kertaa maksoin homman hymyssä suin: koko lysti 130 + rapiat.
Tiedoksenne: Bestillä pelkkä apusimpukka 149,-
Oilboysiltä kysytty arvio hommasta varaosineen n. 230,- ja aika olisi ollut vasta seuraavalla viikolla.
Ja läpi meni! Katsastuksesta nimittäin. Sen verran täytyy kuitenkin olla rehellinen, että hipoen - käsijarrun osalta. Näet Oreniuksella ei ole dynamometriä, joten säätö oli käsivaralla tehty. Itselle tuli kuitenkin olo, että tuonne jatkossakin kaikki muut paitsi jarrut.
Että näin. Päätän täältä tähän
MUTTA, se miksi nyt innostuin tähän kirjoittamaan, on maininta Oreniuksesta. Sainpa tuossa viime tiistaina parempaa palvelua kuin koskaan elämäni aikana autoliikkeissä. Tarina menee näin:
Tarvitsin uudet kaasujouset karavaaniompun takaluukkuun. Orenius oli ainoa Bestiä lukuunottamatta jolta ne löytyi. Niinpä sitten suunnistamaan Kisällintielle.
Paikanpäällä huomasin, että nehän myös pajottaa, joten siitä paikasta kysymään, että onnistuisiko apusimpukan vaihto ja käsijarrujen säätö ja kuinka pian. Vastaus: "No otetaan se heti tuon nyt pukilla olevan jälkeen ja hoidetaan kuntoon, jatketaan vaikka päivää vähän."
Jep, jep.
Kävin välillä hakemassa poliisilaitokselta TRElla hankkimani sakot ja ajoin takaisin. Paskat: se edellinen oli vieläkin pukilla. No, jätin Ompun pihalle ja sanoin lähteväni hakemaan Laakkoselta uuden pirssin odotellessa. Kauanko Laakkosen kiertämiseen vyt sitten oikein menee, hitaasti kävellen ja paria makupalaa koeistuen, muttei ajolenkkiä, noin 40 min.
Maleksin takaisin ja 635 bemarin fiilistelyt valuivat nilkkoihin: omppu oli edelleen pihalla!
Kysyin kaverilta joka lakaisi hallin lattiaa, että koskas meinasit tuon Omegan laittaa, niin tämä siihen, että: "Se on jo. Vaihdettiin se apusimpukka ja käsijarru oli pelkästä säädöstä kiinni..." Jumaliste en ollut uskoa korviani.
Vaikka auton huoltamisen maksu aina nyppiikin, niin tällä kertaa maksoin homman hymyssä suin: koko lysti 130 + rapiat.
Tiedoksenne: Bestillä pelkkä apusimpukka 149,-
Oilboysiltä kysytty arvio hommasta varaosineen n. 230,- ja aika olisi ollut vasta seuraavalla viikolla.
Ja läpi meni! Katsastuksesta nimittäin. Sen verran täytyy kuitenkin olla rehellinen, että hipoen - käsijarrun osalta. Näet Oreniuksella ei ole dynamometriä, joten säätö oli käsivaralla tehty. Itselle tuli kuitenkin olo, että tuonne jatkossakin kaikki muut paitsi jarrut.
Hyvä että palvelu paranee... Tuosta käsijarrusta sen verran että mullakin kaikki uudet hilkkeet levyjä myöten ja toimi tasan katsastuksen ajan... Omegan käsijarru on mun kokemusten perusteella pelkkä vitsi, siis täyttä paskaa koko kässäri systeemi.paanaju kirjoitti:Jaa-a, kiitos vinkistä, täytyy itsekin käydä joskus tuolla Autopajassa.
Ja läpi meni! Katsastuksesta nimittäin. Sen verran täytyy kuitenkin olla rehellinen, että hipoen - käsijarrun osalta.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
samaa paskaa se o muissaki opeleissaJerzey kirjoitti:Hyvä että palvelu paranee... Tuosta käsijarrusta sen verran että mullakin kaikki uudet hilkkeet levyjä myöten ja toimi tasan katsastuksen ajan... Omegan käsijarru on mun kokemusten perusteella pelkkä vitsi, siis täyttä paskaa koko kässäri systeemi.paanaju kirjoitti:Jaa-a, kiitos vinkistä, täytyy itsekin käydä joskus tuolla Autopajassa.
Ja läpi meni! Katsastuksesta nimittäin. Sen verran täytyy kuitenkin olla rehellinen, että hipoen - käsijarrun osalta.
Orenius!
Itse voin myös antaa Oreniuksesta todella hyvää palautetta..suu messingillä saa aina lähteä sieltä..kun taas AutoBestin huoltoon en vie autoani enää kovin helpolla..hapanta porukkaa jo huoltoneuvonnasta asti..ja ne hinnat! huh huh! Oreniuksen kanta-asiakas jatkossa...osaavaa henkilökuntaa viimesen päälle, eikä tarvitse maksaa 20e per vinkki jos kyselee vähän autostaan kuten bestillä 
-
Opel 4 ever
- 'Admiral'

Itse erehdyin Oreniukselta kysymään jos omat öljyt antaisin, niin siihen loppui yhteistyö. Vähän sama homma kuin tuo irrallisen koneen huoltaminen. Kyllähän minä oisin voinut maksaa ne öljytkin, mutta se asian esittäminen oli sitä luokkaa, että lähdin pois.
Orbinskin Mikaa voin kyllä suositella ja hänen toimitilansa eivät ole Ahjokadulla vaan Tiituspohjassa nykyään.
http://www.mikaorbinski.fi/
Orbinskin Mikaa voin kyllä suositella ja hänen toimitilansa eivät ole Ahjokadulla vaan Tiituspohjassa nykyään.
Tämän kommentin voisin allekirjoittaa. Kyllä ne asiat Oreniuksellakin saattaa toimia, mutta välillä tuntuu olevan kovin vaikeaa.Supikoira kirjoitti:Itse erehdyin Oreniukselta kysymään jos omat öljyt antaisin, niin siihen loppui yhteistyö. Vähän sama homma kuin tuo irrallisen koneen huoltaminen. Kyllähän minä oisin voinut maksaa ne öljytkin, mutta se asian esittäminen oli sitä luokkaa, että lähdin pois.
Mikan Autopajasta ei ole kuin positiivisia kokemuksia. Mikäs huolto siinä AD:n vieressä nyt toimii, vai onko se vielä laajennuksen alla?
huolto
Viime kerrat olen taipunut sittenkin Autobestille ihan maksukäytäntöjenkin vuoksi, bestilläkin voidaan isompi lasku neuvotella eriin tai sitten on monta maksuvaihtoehtoa. Kyllä jyvässeudulla pidetään hyvää huolta Opeleista monien eri pajojen ja korjaamojen toimesta. Kiitos siitä.