3000 24V madallus

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
kiekki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kiekki »

Ongelmana on takapään korkeus verrattaen etupäähän. Eroa n. 30-40mm. Alla Bilstein Sprintit ja Steinmetzin jouset. Auto ei vastaa minun käsitystäni matalasta, siis takapäästä. Mistä reilummin tiputtavat jouset? Vai onko Black&Decker ainoa?:)
Toinen ongelma on kuinka takapää kestää painoa. Pari alipainoista teinityttöä riittää tiputtamaan perää n.50mm. Neuvoja?
"Tää on niin siistii"
gremlin
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gremlin »

On 2003-10-14 17:53, kiekki wrote:
Ongelmana on takapään korkeus verrattaen etupäähän. Eroa n. 30-40mm. Alla Bilstein Sprintit ja Steinmetzin jouset. Auto ei vastaa minun käsitystäni matalasta, siis takapäästä. Mistä reilummin tiputtavat jouset? Vai onko Black&Decker ainoa?:)
Toinen ongelma on kuinka takapää kestää painoa. Pari alipainoista teinityttöä riittää tiputtamaan perää n.50mm. Neuvoja?
Samalaisia "ominaisuuksia" olen huomannut omassa alustassani (steinmetz/bilstein). Steinmetzillä on käsittääkseni farmariin sopivia jousia jotka luulisi kestävän enemmän kuormaa.
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

itselläni on omegassa H&R -35mm /koni, madaltaa riittävästi, myös takaa, ja kestää vaikka kolme ylipainoista mursua ottaa kyytiin.
eege
'Agila'

Viesti Kirjoittaja eege »

Itselläni oli joskus omegassa weitecin -40mm
jouset oli ainakin matala ja aluksi mä sain viel väärät jouset omppuun ne oli jotain -80mm ei saatu autoa tallista ulos ilman pukkeja. En ainaskaa suosittele weiteciä eivät ne tahdo kantaa kunnolla.
OMEGA
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja OMEGA »

eibach 30mm.

<font size=-1>[ This Message was edited by: OMEGA on 2003-10-14 20:07 ]</font>
Vastaa Viestiin