Ongelmana on takapään korkeus verrattaen etupäähän. Eroa n. 30-40mm. Alla Bilstein Sprintit ja Steinmetzin jouset. Auto ei vastaa minun käsitystäni matalasta, siis takapäästä. Mistä reilummin tiputtavat jouset? Vai onko Black&Decker ainoa?:)
Toinen ongelma on kuinka takapää kestää painoa. Pari alipainoista teinityttöä riittää tiputtamaan perää n.50mm. Neuvoja?
On 2003-10-14 17:53, kiekki wrote:
Ongelmana on takapään korkeus verrattaen etupäähän. Eroa n. 30-40mm. Alla Bilstein Sprintit ja Steinmetzin jouset. Auto ei vastaa minun käsitystäni matalasta, siis takapäästä. Mistä reilummin tiputtavat jouset? Vai onko Black&Decker ainoa?:)
Toinen ongelma on kuinka takapää kestää painoa. Pari alipainoista teinityttöä riittää tiputtamaan perää n.50mm. Neuvoja?
Samalaisia "ominaisuuksia" olen huomannut omassa alustassani (steinmetz/bilstein). Steinmetzillä on käsittääkseni farmariin sopivia jousia jotka luulisi kestävän enemmän kuormaa.
Itselläni oli joskus omegassa weitecin -40mm
jouset oli ainakin matala ja aluksi mä sain viel väärät jouset omppuun ne oli jotain -80mm ei saatu autoa tallista ulos ilman pukkeja. En ainaskaa suosittele weiteciä eivät ne tahdo kantaa kunnolla.