Joni S kirjoitti:Hienoa että tämäkin on päässy hyviin käsiin!Itellä jäi sillon kesken tuo kun vähän kolaroin sitä niin korjailin ne ja maalautin. Vähän meni sillon maalaus pieleen kun oli kammio melko tukossa ni jäi roskaa pintaan ja pari valumaakin tais tulla.
mutta pidä ihmeessä väri ennallaan... mun mielestä käy todella hyvin toi techno violet!
Kyllä kyllä. Hyvissä käsissä on ja tulee pysymään mahollisimman ruosteettomana ja siistinä..
Nyt oikeestaan tämä kesä on mennyt tekniikan teossa ja nyt vihdoin olen saanut tämän turboluvalliseksi leimattua... Vielä tallissa oottelee isot 5pulttiset jarrut asennusta niin saadaan se lähemmäs 200heppaa otteeseen kun nyt siellä on vain 150hepoa.
Helmat oon joutunu itse tekemään kokonaan uusiksi koska entisistä helmoista toinen tippu jonnekkin ja ei löytyny mut nyt tulee paljon pulleemmat ja massiivisemmat helmat, pohjana rieger GTS. Sitten tosiaan puskureissa aika paljon lohkeamia ja kiven iskuja oli niin nyt on silotettu uudelleen ja takapuskuria muokkaan sen verran että siirrän kilvenpaikan sinne alas ja upotan valon siihen puskuriin. Ne kun saan maalattua ja paikolleen nii levähän vähäaikaa ja mietin tuota kokonais väriä uudelleen.
Nyt talvi menee varmaan osia tehdessä ja maalaillessa + sisustaa tullu värkkäilty jarruosia puunaillessa ja kansipahvinvaihto edessä että saadaan ahtoja lisää ja teholukema toivottavasti alkamaan kolmosella.