emsii kirjoitti:Noi h&r:ät on tullu noitten bilsteinien mukana, että uskosin niiden kanssa ton toimivuuden ainakin paranevan huomattavasti. Jos ihan ulkonäköä haetaan nii varmaa menee vakioiskareilla ihan hyvin, mutta jos haluu ajettavuutta parantaa nii iskareiden päivitys on aivan ehdoton.
Jos ihan järjellä ajattelee niin lyhyemmällä iskarilla auto menee kyllä alemmas. Ei paljoa tietenkään mutta meneehän se väkisinki ku se vääntää vähemmän vastaan ja painaa jousta enemmän kasaan? Tietenki iskarin jäykkyyskin vaikuttaa asiaan?
(Kohta selviää sekin homma omassa autossa kun tulee ne lyhyemmät d2 tolpat taakse)..
Itse asiassa jouset ei tullut noitten iskareitten kanssa vaan noi oli jo etukäteen hankittu, mut tottahan se on et kyllä se auto vain tippuu niillä iskareilla vielä sen vähäsen ei tietenkään paljoa.
Sitten mitkä on hyviä ja huonoja jousia, itse sanon et kaikkia en ole kokeillut mut H&R:än jousista on kokemusta ja ne on hyvät sano kuka mitä vain!
Mut katotaan miten noitten iskarien kanssa käy, kyllä sinne toiset vaihdetaan niin saadaan sit kesällä pysymään auto radassa!
Jani_88 kirjoitti:komea kiesi
jos itelläkin joskus toi fasta vaihtuis tollaseen....

No kuten sanonta menee "Rahalla saa ja hevosella pääsee" et ei muuta kuin kauppaan ostamaan ja jos nyt ei varaa niin muista et ei tää mun eka eikä tokakaan ole et ihan verta ja hikeä vuodattamalla näihinkin on rahat hankittu et on saanut vaihtaa autoa!