Otan osaaDMD kirjoitti:Niinpäniin. Nyt on todennäköisesti oma calibra menossa lunastukseen kun kolmion takaa "hyökkäsi" eräs astra eteen.. Prkln opel kuskitMut joo keula meni omasta autosta hieman rusinaksi ja astraan ei tullut mitään päältä nähtävää vauriota. Minun keula osui siis astran vasempaan takarenkaaseen ja siinä se sitten oli. Nyt odotellaan minkä tuomion autokymi antaa vakuutusyhtiölle, niin että nähdään meneekö korjaukseen vai lunastukseen?
Calibra Kokoontuminen 2016 ?
Re: Calibra kokoontuminen 19.06. 2010
Voi, V6 soikoon!
joo yhteishinta korjaukselle olis ollu 4300 ja auton arvo oli "asijantuntijan" mielestä 2600
Nakki palaa nuotiolla.
Olisko kuvaa että kuinka pahasti meni ryppyyn ??
Eikös tuossa kannata ottaa kertakorvaus ja laittaa tai laitattaa jollain tutulla auto kuntoon ,eihän tuo ole kuin päivän homma ja taas pääsee...
Jos auto muuten on ok kunnossa.
Menikö konepelti muuten kuinka kippuraan ?
Jos auto muuten on ok kunnossa.
Menikö konepelti muuten kuinka kippuraan ?
Kylhän tuo konepelti oli aikas käyränä ja joutu käyttää väkivaltaa et sai sen auki. Mut joo onhan se reilut pari tonnia sopiva summa auton kokonais kunto huomioon ottaen. Jos sitä nyt sais pidettyä seuraavaa paremmassa tallessa kaikilta *****kikkeleiltä ja ***timoilta..
Tallipaikka ois tiedossa.. 
Ja tosiaan on se hassua miten ne siihen remonttiin sais sen 4300 € kulutettua.. ..meinaskohan ne tehä remonttia koko kouvolan autokymin henkilökunnan kera ja oikein rauhallisesti?
Ja tosiaan on se hassua miten ne siihen remonttiin sais sen 4300 € kulutettua.. ..meinaskohan ne tehä remonttia koko kouvolan autokymin henkilökunnan kera ja oikein rauhallisesti?
Nakki palaa nuotiolla.
Kysyitkö kuinka paljon korvaisivat jos itse korjaisit, tai siis käytännössä lunastaisit itsellesi tuon?
Miulla aikanaan meni Scorpio lunastukseen ja musitelen ettei kovin paljoa olisi korvannut jos olisin välttämättä halunnut pitää auton. Lopulta olisivat suostuneet korjauttamaan sen käytetyillä osilla (olisivat vaihtaneet 1/4 autoa saksasta tuotuun raatoon), mutta siihen oli jo kulunut niin paljon aikaa että oli jo uusi auto alla.
Miulla aikanaan meni Scorpio lunastukseen ja musitelen ettei kovin paljoa olisi korvannut jos olisin välttämättä halunnut pitää auton. Lopulta olisivat suostuneet korjauttamaan sen käytetyillä osilla (olisivat vaihtaneet 1/4 autoa saksasta tuotuun raatoon), mutta siihen oli jo kulunut niin paljon aikaa että oli jo uusi auto alla.
1800 tarjosivat jos oisin ite pitäny kiesin, mut siin ois ollu niin paljon pieniä vikoja että ei siitä ois ollu kuin varaosiksi. mutta eihä mulla tässä varaosaautolle ole oikein kunnon paikkaa niin otin mielummin rahat kätöseen.
Nakki palaa nuotiolla.
jos ei kummempia tapahdu niin täältä tullaan viialaan 2-4henkilöö 
calibra 16v -91
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Jepulis! 18pvä loppuu kertaukset, joten riippuu:
a.) jaksanko lähteä ajelemaan
b.) onko mulla kuntoa lähteä ajelemaan
c.) tai molemmat yllämainitut yhdessä

ota kuski?jeppe jääkarhu kirjoitti:Jepulis! 18pvä loppuu kertaukset, joten riippuu:
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
jaahas, taas miittinkimeininkejä, saas nähä josko jo tollon ois oma auto kunnos
onko jollai niitä viime kertasia miittinkikuvia, tai onko netissä? 
laitahan se kulkineesi siihen kuntoon että pääset maisemiin!
taas kerran kun muut ei oo laittanut, mun risalla digillä napsittuja 09 http://s259.photobucket.com/albums/hh29 ... er/viiala/
ton linkin kun avaat klikkaa "back to kosander" sieltä löytyy jyskälän miitististä kuvatuksia.
taas kerran kun muut ei oo laittanut, mun risalla digillä napsittuja 09 http://s259.photobucket.com/albums/hh29 ... er/viiala/
ton linkin kun avaat klikkaa "back to kosander" sieltä löytyy jyskälän miitististä kuvatuksia.
Ajattelinpa laittaa omasta tilanteesta hieman päivitystä.. ..Sopivaa calikkaa ei oo vielä löytyny, tai siis rahoituspuoli on hieman kyseenalainen. Tällä hetkelä kulkineena on VW Golffi... vuosimalli on -86 ja 1.8 kaasarilla. Hintaa tuolla oli vaivaiset 300! Mutta pitäs ottaa tosiaan yhteyttä pankkiin ja mennä vähän neuvottelemaan lainaa että sais kesäks kunnon kulkineen!
Nakki palaa nuotiolla.
jaa. no sitte ei ole calibraa tulossa.. meinaan vaan että hyvän calibran hinnalla saa paremman käyttiksen