tampereen miitistä

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Hakola
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hakola »

Kuinkas moni tampereen seudulta on tulossa Aulangolle syyspartyihin? Mä + 4 kaveria seinäjoelta rynnätään yhteen möksään, ja kyllähän sopuli sialle antaa.
PS: Ja alkoholillahan ei ole osuutta juhlintaan :grin:

Sen minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa. :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2003-09-16 17:17 ]</font>
k-p
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja k-p »

me ollaan tulossa jutan kanssa. ehkä otetaan myös koira mukaan. ja jäädään siis yöksi.
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club---
Pieni mies ja suuret puheet
Jartsu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jartsu »

Tuota koskas Tampereelta starttaatte?? Voitas mennä letkassa kun täältä porista ollaan tulossa.
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Me voitais täältä Seinäjoelta tulijat kans liittyä letkaan Tamperella...

Hakola: mihinkäs aikaan Tampereella pitäis olla ja tuutko kyytis vai ajeletko omalla?

JiiPee
Hakola
'Senator'
'Senator'

Hyvät naiset ja herrat, eiköhän tehä niin että päätetään paikka ja aika koska startataan tampereelta hämeenlinnaa kohti ja laitetaan yleiseen keskusteluun ilmoitus että tällänen letka on lähössä klo se ja se sieltä ja sieltä? Letkaan saa sitten mahdollisuuksien mukaan liittyä vaikka puoli suomea, kunhan kaikki vaan tietää mistä ja milloin lähdetään.

Ehkä tuo Lahdenperänkadun Shell vois olla hyvä starttipaikka, koska siitä pääsee motarille yhtenä jonona kätevästi eikä puolet autoista jää keskustan valoihin seisomaan?

Eli ehdotus: Lähtö Lahdenperänkadun Shelliltä lauantaina 27.9.2003 klo 12:00? 13:00? 14:00? Tilaisuushan alkaa Aulangolla klo 13:00 joten tuo 12:00 vois olla hyvä aika, tunnissa tuonne ajaa, ja mulle Aulanko on entuudestaan todella tuttu paikka.

JiiPee: Ajattelin tulla omalla autolla ja mä opastan teidät ensin mun kämpille niin mennään tästä yhdessä eteenpäi.

Sen minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa. :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: hakola on 2003-09-17 19:20 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2003-09-17 19:21 ]</font>
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

On 2003-09-17 15:28, Hakola wrote:
Hyvät naiset ja herrat, eiköhän tehä niin että päätetään paikka ja aika koska startataan tampereelta hämeenlinnaa kohti ja laitetaan yleiseen keskusteluun ilmoitus että tällänen letka on lähössä klo se ja se sieltä ja sieltä? Letkaan saa sitten mahdollisuuksien mukaan liittyä vaikka puoli suomea, kunhan kaikki vaan tietää mistä ja milloin lähdetään.

Ehkä tuo Lahdenperäntien Shell vois olla hyvä starttipaikka, koska siitä pääsee motarille yhtenä jonona kätevästi eikä puolet autoista jää keskustan valoihin seisomaan?

Eli ehdotus: Lähtö Lahdenperäntien Shelliltä lauantaina 27.9.2003 klo 12:00? 13:00? 14:00? Tilaisuushan alkaa Aulangolla klo 13:00 joten tuo 12:00 vois olla hyvä aika, tunnissa tuonne ajaa, ja mulle Aulanko on entuudestaan todella tuttu paikka.

JiiPee: Ajattelin tulla omalla autolla ja mä opastan teidät ensin mun kämpille niin mennään tästä yhdessä eteenpäi.

Asia selvä :smile:
Regno
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Regno »

Toijalan abc välipysäkiksi? Täältä tulisi ainakin kolme autoa.
Kuva "Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"
-Omega B:n käyttäjän manuaali.
Hakola
'Senator'
'Senator'

On 2003-09-17 18:08, Regno wrote:
Toijalan abc välipysäkiksi? Täältä tulisi ainakin kolme autoa.
Sopii oikein hyvin. Mielellään jos saisi jonkun teidän puhelinnumeron niin vois antaa väliaikatietoja koska päästään lähteen ja koska ollaan Toijalassa jne, numeron voi laittaa mulle vaikka mailina. Mä voin leikkiä matkanjärjestäjää :grin:
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Pitääskös munkin lähteä oiken Mantalla kun täs säädetään matalamäellä Maanantaina jos vaikka sitten uskaltuis taajaman ulkopuolelle :smile:
Regno
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Regno »

Tässä on Turusen yhteystiedot.
http://www.opelclubfinland.net/yhteys.htm

Mitenkäs kalvolasta olisi tulijoita? Vai tehdäänkö vielä toinen stoppi Iittalan shell:lle? Valkeakoskelta tulijatkin voisivat liittyä siellä letkaan.
Kuva "Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"
-Omega B:n käyttäjän manuaali.
Hakola
'Senator'
'Senator'

Jees, otin numeron talteen.
Mä otan letkan haltuun treeltä ja ilmoitan Turuselle koska lähetään Treen Shelliltä nii tiedätte olla passissa sielä Toijalan suunnalla.

Ja jos Kalvolasta on tulijoita niin koukataan sieltä sitten. Mä väsäilen Yleiseen keskusteluun ilmoituksen aiheesta niin katotaan mikä on vastaus.
Hakola
'Senator'
'Senator'

-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

On 2003-09-17 19:45, Realsanta wrote:
Pitääskös munkin lähteä oiken Mantalla kun täs säädetään matalamäellä Maanantaina jos vaikka sitten uskaltuis taajaman ulkopuolelle :smile:

Eikös santa sun kannattais tuhlata se 20€ jäsen maksuun niin et jäisi aina kaikesta kivasta paitsi :smile:
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Sillä 20€(polttoainekulut) pääsen Tampereelle :grin: ja miksi maksaa loppu vuodesta täysi hinta?
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Löytyiskö joltain kuva siitä Pyynikin/Shellin miitistä? Laitoin auton (musta Senator) myyntiin, eikä kuvia ole kuin 2 hassua vanhaa ilman niitä kesävanteita yms... Mä olin näkevinäni jolloin digikameran... :wink: Jos löytyy, niin ois jees jos vois lyödä tonne myynti-ilmotuksen jatkeeks, antaa linkin tai mailata mulle suoraan janne.maattanen@me.tpu.fi
Vastaa Viestiin