PS: Ja alkoholillahan ei ole osuutta juhlintaan

Sen minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2003-09-16 17:17 ]</font>

On 2003-09-17 15:28, Hakola wrote:
Hyvät naiset ja herrat, eiköhän tehä niin että päätetään paikka ja aika koska startataan tampereelta hämeenlinnaa kohti ja laitetaan yleiseen keskusteluun ilmoitus että tällänen letka on lähössä klo se ja se sieltä ja sieltä? Letkaan saa sitten mahdollisuuksien mukaan liittyä vaikka puoli suomea, kunhan kaikki vaan tietää mistä ja milloin lähdetään.
Ehkä tuo Lahdenperäntien Shell vois olla hyvä starttipaikka, koska siitä pääsee motarille yhtenä jonona kätevästi eikä puolet autoista jää keskustan valoihin seisomaan?
Eli ehdotus: Lähtö Lahdenperäntien Shelliltä lauantaina 27.9.2003 klo 12:00? 13:00? 14:00? Tilaisuushan alkaa Aulangolla klo 13:00 joten tuo 12:00 vois olla hyvä aika, tunnissa tuonne ajaa, ja mulle Aulanko on entuudestaan todella tuttu paikka.
JiiPee: Ajattelin tulla omalla autolla ja mä opastan teidät ensin mun kämpille niin mennään tästä yhdessä eteenpäi.
Sopii oikein hyvin. Mielellään jos saisi jonkun teidän puhelinnumeron niin vois antaa väliaikatietoja koska päästään lähteen ja koska ollaan Toijalassa jne, numeron voi laittaa mulle vaikka mailina. Mä voin leikkiä matkanjärjestäjääOn 2003-09-17 18:08, Regno wrote:
Toijalan abc välipysäkiksi? Täältä tulisi ainakin kolme autoa.
"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"