Mikäs Bemari sillä Suojasella on?On 2003-08-07 21:32, JiiPee wrote:
Joo eipä siinä Bemaris oo muuta hienoa kuin äänet... Yritti se Suojastakin härnätä tos alkuviikosta monta kertaa veteli ohi, hukkaportti vislaten. Olis kuitenkin tainnut jättää Sojasen Bemari sen vaaleen turboBemun, Suojasella ++300hv...
Pekka: Joskos Omega on leimattu? Millaset putkenpalat sulla on ollut niiden takavaimentimien tilalla? Tallessa?
Kyllä Juhakin oli tuon Bemarin nähny tällä viikolla. Enkä mä epäillytkään ettei siinä turboa olisi. Tuo mun juttu olikin vähän kieli poskessa kirjotettu
Ei sitä vielä(kään) leimattu oo, tällä viikolla oli kyllä meininki, mutta on pitäny sairastaa koko viikon, vasta nyt alkaa vähän helpottaa.
Ennen mulla oli vaan alkukäyrän jälkeen metrin pätkät suoraa putkea taka-akselia kohti ja siitä sitten mutkat takapöntölle. Nyt tehtiin se alku samanmalliseksi kuin se on vakioputkessakin. Mutta vaan Marteliuksen vaimentimilla. Niin eikä katteja siis ole ollut hetkeen aikaan. Ensin meinattiin laittaa ne vaimentimet kattien tilalle mutta jotain syystä oli tullut pieni mittavirhe eivätkä ne siihen sopineetkaan.
Harmittaa kyllä kun ei tullut kameraa mukaan kun putki oli vielä irrallaan, tuli niin hieno että siitä olis voinu ottaa vaikka kuvan
<font size=-1>[ This Message was edited by: P. Lanttola on 2003-08-08 15:39 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: P. Lanttola on 2003-08-08 15:41 ]</font>