ata kirjoitti:Ilmeisesti a) minä ymmärsin väärin tämän projektin ja b) sinä ymmärsit väärin nuo minun kirjoittamani viestit.
Laita sitten vaikka kromimangelsit alle mun puolesta, kun luulin että olit tekemässä kilpa-auton ulkonäköreplicaa. Ei noita parempia kuviakaan sitten tarvita kun auto on just niinkuin piti olla eikä niinkuin DTM-kilpa-auto jota tuo hieman muistuttaa.
Usko jo, ei tässä ole tarkoitus kettuilla tai muuta, mutta kun tuo pienoismalli tuossa kököttää kokoajan nokan edessä niin sitä on tullut tuijoitettua aika paljon ja nuo "löydä kuvasta 5 virhettä"-tyyppiset pienet erot vain osuvat silmään. Sori nyt kauheasti kun kaivoin kuvia arkistosta ja kommentoin autoa.
Ota nyt se herne pois sieltä nenästä.
Jos on valmis antamaan kritiikkiä niin pitää olla valmis myös sitä ottamaan.
Ja jos en hirveän väärin ymmärtänyt niin tästä tilanteesta mennään vielä lähemmäs oikeaa ulkonäköä,mutta ilmeisesti omistaja haluaa ajaakkin autollaan.
Ei vain rakentaa sitä vuosikaudet tallissa.
Niin ja vielä selllainen juttu että mitä haittaa on jos jotkut yksityiskohdat ei ole aivan esikuvan mukaisia,tällä kuitenkin ajetaan kadulla ja toisekseen akuperäistä kilpuria tästä ei saa tekemälläkään.