Omega Evo-500

Esittele Opel-projektisi tai autosi
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Omega Evo-500

Viesti Kirjoittaja harza »

Niin joo, kiitos kaikille positiivisista kommenteista. Oli nimittäin hieman jännä kakkaa housussa kun kuvat tänne laitoin, olin varma että enemmänkin olisi tullut nekatiivista... Mutta hyvä näin. :)

Vanteet hommaan jossakin välissä joko bbs LM:t tai sitten hyvät replicat, ja alusta on heti seuraavana listalla. Eli ehkä semmonen 5000-6000€ saattaa lirahtaa noihin, jos ostan aidot bbs:t, ne kun olisi hienoa ostaa vielä uutena. Joten hieman pitää säästää ensin... :lol:

Konetta pävittelen sitten tulevaisuudessa, jos "juzzi" ei myy omaansa mulle. :bye:
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Ioni kirjoitti:"Älä nyt vaan väitä että sä oot antanut laittaa ilmaseks nää tarrat tähän autoon?
-En, kyllä mä niistä maksoin." :lollis:

heh justiin näin... :lollis:
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

harza kirjoitti: Heh jätkällä hirviä tarve saada kertoa mitä tuosta mun autosta puuttuu tai mikä on väärin... :roll:
Usko jo, asiaan on perehdytty ja kaikki hommat on tehty harkitusti. Ja tämä on hyvä näin, paitsi virheelliset tarrat. Ja homma jatkuu kyllä vielä. Ei tämä ole mikään, "löydä kuvasta 5 virhettä" leikki. :wink:
Ilmeisesti a) minä ymmärsin väärin tämän projektin ja b) sinä ymmärsit väärin nuo minun kirjoittamani viestit.

Laita sitten vaikka kromimangelsit alle mun puolesta, kun luulin että olit tekemässä kilpa-auton ulkonäköreplicaa. Ei noita parempia kuviakaan sitten tarvita kun auto on just niinkuin piti olla eikä niinkuin DTM-kilpa-auto jota tuo hieman muistuttaa.

Usko jo, ei tässä ole tarkoitus kettuilla tai muuta, mutta kun tuo pienoismalli tuossa kököttää kokoajan nokan edessä niin sitä on tullut tuijoitettua aika paljon ja nuo "löydä kuvasta 5 virhettä"-tyyppiset pienet erot vain osuvat silmään. Sori nyt kauheasti kun kaivoin kuvia arkistosta ja kommentoin autoa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

harza kirjoitti:Juu nuo kuvat on jo nähty, mutta kuten sanottu lisää saa laittaa. Jos sulla vain löytyy.
Löytyy, mutten laita enää. Vielä paremmatkin versiot olisi ollut olemassa, mutta ethän sä niitä tarvi kun se on noin kerran parempi omasta mielestäsi.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

älkää ny tapelko täällä :lollis:
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

ata kirjoitti:Ilmeisesti a) minä ymmärsin väärin tämän projektin ja b) sinä ymmärsit väärin nuo minun kirjoittamani viestit.

Laita sitten vaikka kromimangelsit alle mun puolesta, kun luulin että olit tekemässä kilpa-auton ulkonäköreplicaa. Ei noita parempia kuviakaan sitten tarvita kun auto on just niinkuin piti olla eikä niinkuin DTM-kilpa-auto jota tuo hieman muistuttaa.

Usko jo, ei tässä ole tarkoitus kettuilla tai muuta, mutta kun tuo pienoismalli tuossa kököttää kokoajan nokan edessä niin sitä on tullut tuijoitettua aika paljon ja nuo "löydä kuvasta 5 virhettä"-tyyppiset pienet erot vain osuvat silmään. Sori nyt kauheasti kun kaivoin kuvia arkistosta ja kommentoin autoa.
Ota nyt se herne pois sieltä nenästä.
Jos on valmis antamaan kritiikkiä niin pitää olla valmis myös sitä ottamaan.
Ja jos en hirveän väärin ymmärtänyt niin tästä tilanteesta mennään vielä lähemmäs oikeaa ulkonäköä,mutta ilmeisesti omistaja haluaa ajaakkin autollaan.
Ei vain rakentaa sitä vuosikaudet tallissa.
Niin ja vielä selllainen juttu että mitä haittaa on jos jotkut yksityiskohdat ei ole aivan esikuvan mukaisia,tällä kuitenkin ajetaan kadulla ja toisekseen akuperäistä kilpuria tästä ei saa tekemälläkään.
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

ata kirjoitti:
harza kirjoitti: Heh jätkällä hirviä tarve saada kertoa mitä tuosta mun autosta puuttuu tai mikä on väärin... :roll:
Usko jo, asiaan on perehdytty ja kaikki hommat on tehty harkitusti. Ja tämä on hyvä näin, paitsi virheelliset tarrat. Ja homma jatkuu kyllä vielä. Ei tämä ole mikään, "löydä kuvasta 5 virhettä" leikki. :wink:
Ilmeisesti a) minä ymmärsin väärin tämän projektin ja b) sinä ymmärsit väärin nuo minun kirjoittamani viestit.

ata kirjoitti:
harza kirjoitti:Juu nuo kuvat on jo nähty, mutta kuten sanottu lisää saa laittaa. Jos sulla vain löytyy.
Löytyy, mutten laita enää. Vielä paremmatkin versiot olisi ollut olemassa, mutta ethän sä niitä tarvi kun se on noin kerran parempi omasta mielestäsi.

Voi äiti sun kanssas... :lollis: :lollis:

Sillä minä vaan kun nuo lista ja kahva hommat mietittiin autoa maalatessa, ja kuten olen sanonut, nämä hommat on harkittu. Ei olla laput silmillä tehty. Enkä mä nyt tarkoittanut alkaa vittuilemaan sulle.
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

telwin kirjoitti: Niin ja vielä selllainen juttu että mitä haittaa on jos jotkut yksityiskohdat ei ole aivan esikuvan mukaisia,tällä kuitenkin ajetaan kadulla ja toisekseen akuperäistä kilpuria tästä ei saa tekemälläkään.

Asia on juuri näin. :peukku:
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
Timo.S
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Timo.S »

Tästä vanteet siks aikaa kun säästät Bebseihin:

Ilmoituksessa kahdet eri vanteet.

http://www.nettivaraosa.com/790792
Omega B i4000
Manta B R6
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Just ja kun on kaks osaiset niin maalauttaa vielä keskiöt kultaisiks;) niin avot;)
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Ihanan kallista... Pitää tosiaan tuota vanne hommaa hieman suunnitella. Antasko olla noilla nyt niin kauan että manit riittää bbs:iin vai ostasko replicat ja sillä hyvä...? Niin ja kun ne maalataan kullanväriseksi, niin tietenkin maalaamme ne ite. 8)
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

harza kirjoitti:

Konetta pävittelen sitten tulevaisuudessa, jos "juzzi" ei myy omaansa mulle. :bye:
Kaikki on myynnissä, itse olenkin suunnitellut jo vähän erilaista voimaa :hypocrite:
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

Mielestäni nuo replica vanteet käy ihan hyvin,kuitenkin suurinosa ihmisistä jotka tämän liikenteessä näkee ei erota replica vannetta alkuperäisestä BBS:tä kuten ei erota muitakaan alkuperäisestä kilpa-autosta eroavia asioita.

Tuskin nuo replica vanteet laadullisesti huonoja ovat.
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Onhan "lookkikin" replica niin miksipä ei vanteetkin.
Johnny, la gente esta muy loca.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Johnny kirjoitti:Onhan "lookkikin" replica niin miksipä ei vanteetkin.
Toisaalta tämä on kyllä ihan aito Evo 500 luokittelumalli, että BBS:nkin katuversiot ovat vastaavat, toki tuossa telwin on oikeassa, suurin osa ei huomaisi mitään eikä se ketään häiritsisi, kun kuitenkin 5-pulttiset katuvanteet on kyseessä eikä aidot 1-pulttiset kisavanteet. Miltähän näyttäisi jos nuo Evon omat ATS:t maalaisi kullanvärisiksi, ei varmaankaan olisi pahan näköinen, niinkuin väliaikaisratkaisuna.
Vastaa Viestiin