Synnytys K-18!!
Re: Synnytys K-18!!
Mä kyllä olen tuosta lapsenteon harjoittelusta tykännyt aika paljon
, Isukiks en haluu viel, synnytykseen kyl meen mukaan sitten kun aika koittaa.

Astra opc-line
Kaksi kertaa ollut menossa mukana ja ei olisi tullut mieleenkään jäädä pois.
Naisia osaa arvostaa synnytyksen nähneenä hieman eritavalla kyllä se niin kova tapahtuma on.
Miehillä on aika lailla iisiä..........
Naisia osaa arvostaa synnytyksen nähneenä hieman eritavalla kyllä se niin kova tapahtuma on.
Miehillä on aika lailla iisiä..........
Vectra Cdti
Mutta miehethän joutuu sen kovimman työn tekeen heti aluksi... 
Nii, jos huonosti käy, niin saattaa tulla jopa hiki. Onneks ei yleensä ehdi tulemaan.ti.ku kirjoitti:Mutta miehethän joutuu sen kovimman työn tekeen heti aluksi...
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
öö, ehkä siitä että et varmasti joudu itse ikinä tuollaiseen tilanteeseen?Rookeri kirjoitti:Mistähän johtuu mut en pidä tota videota kovinkaan kummoisena.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Ei siitä pidetä. Kyllä mäkin menisin kattoon vaikka sata kertaa.
Eri asia ensin venytellä mahanahka pilalle ja sen jälkeen paskoa pöydälle ja lopuks ontua kotiin häpyhuuli kukkarossa
Eri asia ensin venytellä mahanahka pilalle ja sen jälkeen paskoa pöydälle ja lopuks ontua kotiin häpyhuuli kukkarossa
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
^
Thank god se ei oo kaikilla tollasta 
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
^^ eikä varmaan edes enemmistöllä
ihme mielikuvitus toisilla.
kyllä
olen ollut mukana synnytyksessä joka kesti jotain 20 tuntia ja päättyi sektioon.
ihme mielikuvitus toisilla.
kyllä
olen ollut mukana synnytyksessä joka kesti jotain 20 tuntia ja päättyi sektioon.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
So true!mimmix kirjoitti:Ei siitä pidetä. Kyllä mäkin menisin kattoon vaikka sata kertaa.
Ei sitä kyllä osaa ees kuvitella että tonne mahaan jonka ympäri menee miehen kädet mahtuu joku jopa 6kg mötkäle venyttämään paikat hajalle.. Ja sitte ku siitä 9kk jälkeen irtaudutaan, ni
No ehkä mie aikuistun joskus

Kyllähän tuossa vähä toosa levis. Ei tuo video nyt ainakaa mitää yökkörefleksiä saanu aikaseks..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
koko raskausajan se emäntä vannotti etten saa mennä katsomaan kun se lapsi tulee ulos, mutta olihan se pakko olla jalkopäädyssä katsomassa sekin.
Ei se nyt niin rajulta näyttänyt mitä isot pojat on varoitellut...
Ei se nyt niin rajulta näyttänyt mitä isot pojat on varoitellut...
Nähty tapahtuma..kaksoset.
..ja mikä nahka venyy pilalle? kapeampi ja tiukempi se on , kuin silloin kun tavattiin. ja tosiaan exä kaksoset synnytti.
..ja mikä nahka venyy pilalle? kapeampi ja tiukempi se on , kuin silloin kun tavattiin. ja tosiaan exä kaksoset synnytti.
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost