Synnytys K-18!!
Synnytys K-18!!
Te jotka ette ole nähneet synnytystä, tässä se on. Itse olen ollut jo kahdessa mukana. Eikä se noin pahalta sillon näyttäny.
HUOM!!! Joillekkin voi aiheuttaa vatsan väänteitä.
Onko tämä vähän liikaa? Poistakaa jos aiheuttaa hämminkiä.
HUOM!!! Joillekkin voi aiheuttaa vatsan väänteitä.
Onko tämä vähän liikaa? Poistakaa jos aiheuttaa hämminkiä.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Näitä ei kannata tosiaan alkaa kattelemaan varsinkaan jos ei oo vielä lapsia tehny...
Joskus kaverin kanssa kateltiin ja päätettiin ettei meille tulekaan vauvakuumetta kun näytti niin järkyttävältä ettei muuta pystyny tekeen ku monttu auki istumaan. Ei mitään kaunista katseltavaa. Ihan kävi jo valmiiks omaa pimpsaa sääliks
Onneks se on vielä ihan ehjä...
Joskus kaverin kanssa kateltiin ja päätettiin ettei meille tulekaan vauvakuumetta kun näytti niin järkyttävältä ettei muuta pystyny tekeen ku monttu auki istumaan. Ei mitään kaunista katseltavaa. Ihan kävi jo valmiiks omaa pimpsaa sääliks
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Ei se siittä hajoa. Vähän löystyy ja sitä paitsi se ommellaan suht tiukaksi jos tarvii puukkoa käyttää.mimmix kirjoitti:Ihan kävi jo valmiiks omaa pimpsaa sääliksOnneks se on vielä ihan ehjä...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
- Motocoyote
- 'Diplomat'

Kahdessa synnytyksessä olen ollut mukana ja mielestäni vähintä mitä mies voi tehdä on se että on vaimollensa tukena yhteisen lapsen syntymässä.
Yhdessä se lapsi on tehty ja yhdessä se pitää mailmaan saattaa.
En missääntapauksessa olisi voinut jättää vaimoani yksin ventovieraiden ihmisten kanssa tälläisena hetkenä.
Oman miehen läsnäolo, kädestä pitäminen ja kannustus on synnyttävälle äidille paras tuki.
Yhdessä se lapsi on tehty ja yhdessä se pitää mailmaan saattaa.
En missääntapauksessa olisi voinut jättää vaimoani yksin ventovieraiden ihmisten kanssa tälläisena hetkenä.
Oman miehen läsnäolo, kädestä pitäminen ja kannustus on synnyttävälle äidille paras tuki.
Jep,eipä tuo nyt niin pahaa tehnyt,meikäläinen on ollut yhdessä synnytyksessä mukana,mutta siinä ei kyllä välilihaa alettu nylkeen kun oli jo vaimon kolmas synnytys ja neiti oli vielä suht pieni kokoinen syntyessään.Yks kaveri jutteli kun oli ollu mukana synnytyksessä niin lähti taju kuulemma siinä vaiheessa kun kätilö alko välilihaa saksiin ja oli tuumannu että oho,kylläpä on tylsät sakset ja runtannu kunnolla niin että oli veri lentäny,kaverin lähti tosiaan taju ja hoitajat oli sitä sitten alkaneet elvytellä 
Heh,oon myös ollu kahden oman synnytyksessä ja leikkiny kätilöä
kissallekin kun päätti kotosalla synnyttää.
Toisen oman penskan kanssa oltiin vaimon kanssa käytännössä keskenään
kun kätilöillä oli ruuhkaa,ja hyvä tuli
Kolmatta odotellessa tällä hetkellä
eikä tulis mieleenkään jäädä pois
synnytyksestä. Ei sitä nyt niin herkkänahkanen saa olla ettei mukana olis,
vaimohan tuossa sen työn tekee ja kivut kärsii eli vähintä mitä voi tehdä
on auttaa siinä missä pystyy.
En oikein osaa suhtautua näihin pyörtyileviin isi-pappoihin
Ei millään pahalla
kissallekin kun päätti kotosalla synnyttää.
Toisen oman penskan kanssa oltiin vaimon kanssa käytännössä keskenään
kun kätilöillä oli ruuhkaa,ja hyvä tuli
Kolmatta odotellessa tällä hetkellä
synnytyksestä. Ei sitä nyt niin herkkänahkanen saa olla ettei mukana olis,
vaimohan tuossa sen työn tekee ja kivut kärsii eli vähintä mitä voi tehdä
En oikein osaa suhtautua näihin pyörtyileviin isi-pappoihin
Ei millään pahalla
Jep. Aivan oikein. On muuten kumma ettei edes käyny mielessä imee sitä ilokaasua, vaikka kokoajan oli siihen mahdollisuus, kummallakaan kerralla.Janzamar kirjoitti: vaimohan tuossa sen työn tekee ja kivut kärsii eli vähintä mitä voi tehdä
Piti vaan olla kokoajan skarppina kaiken varalta.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Ompa ihania kommentteja teillä iskät!
Oon joskus lukenut jostain alan julkaisusta että suurin osa miehistä pyörtyisi kokiessaan noin puolet siitä kivusta mitä nainen kokee synnytyksessä. Tämä selittänee myös sen miks miehet on aina niiiiiin kipeitä ku niillä on joku flunssa, nainen ku flunssassa tekee ruokaa, siivoo ja hoitaa lapsia...
Itseä ei niinkään se kipu pelota, siihen ei kuole ja onhan siihen lääkitystä tarjolla, en oo mitenkään kipuherkkä muutenkaan, mutta tuo kaikki leikkely (tai repeäminen!) ja siihen liittyvä ompeleminen kun kaiken pitäisi olla jo ohitse, hirvittää. Sanotaan että kaikki palaa ennalleen mutta valitettavasti oon kuullut niin paljon kaikista vaivoista ja ongelmista mitä on joillekin tullut, että tietty aattelen että noniin ne tulis kaikki mulle.
No, tämä kertonee vaan siitä että ihan vielä huomenna en synnyttämään olis valmis lähtemään. Ja mä oonki vasta niin nuori. Ennemmin vielä haluun keskittyä pelkästään mieheen..
Oon joskus lukenut jostain alan julkaisusta että suurin osa miehistä pyörtyisi kokiessaan noin puolet siitä kivusta mitä nainen kokee synnytyksessä. Tämä selittänee myös sen miks miehet on aina niiiiiin kipeitä ku niillä on joku flunssa, nainen ku flunssassa tekee ruokaa, siivoo ja hoitaa lapsia...
Itseä ei niinkään se kipu pelota, siihen ei kuole ja onhan siihen lääkitystä tarjolla, en oo mitenkään kipuherkkä muutenkaan, mutta tuo kaikki leikkely (tai repeäminen!) ja siihen liittyvä ompeleminen kun kaiken pitäisi olla jo ohitse, hirvittää. Sanotaan että kaikki palaa ennalleen mutta valitettavasti oon kuullut niin paljon kaikista vaivoista ja ongelmista mitä on joillekin tullut, että tietty aattelen että noniin ne tulis kaikki mulle.
No, tämä kertonee vaan siitä että ihan vielä huomenna en synnyttämään olis valmis lähtemään. Ja mä oonki vasta niin nuori. Ennemmin vielä haluun keskittyä pelkästään mieheen..
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Onneks tuo linkki ei toiminu mulla
Riittää että kokemukset molemmista synnytyksistä on luokkaa hip hop synnärille, sitten vähän epiduraalia selkään ja hops vaan pihalle ilman mitään kipuja, repeilyjä saatika ompeluja. Helpolla on päästy siis! Ihme ongelmia monella. Ei siihen kuole. Mies oli molemmilla kerroilla mukana, sillä oli vaan hirveen hauskaa. Vaikkei varsinaista avun tarvetta ollutkaan, niin olihan se mukava että oli mukana kuitenkin, sehän siihen osaksi syypää olikin 
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Joo se vaatii kirjautumisen ja iän vahvistamisen.Hensku kirjoitti:Onneks tuo linkki ei toiminu mulla
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi