Hoh hoijaaMikähän noittenkin henkinen ikä (ja älykkyys) mahtaa olla ? Aivan sama kun perustaisi vaikka "Neekerit on mustia" busseja, tarkoitus provosoida ja ärsyttää.
Suomalainen perusjyyrä kuuluu kirkkoon, muttei silti välitä siitä sen enempää.
Siinä vaiheessa kun uskonnottomuutta ruvetaan mainostaa ja kamppanjoimaan muuttuu sekin uskonnoksi.
Tossapa noita pääasioita, ei tarvitse edes itse kirjoittaa. Mulle on sinällään ihan sama vaikka tuommoinen kampanja joskus tuliskin, mutta epäilen suuresti että yksikään iso bussiyhtiö ei uskalla ottaa tuollaisia tekstejä autojensa kylkiin. Suomalainen kun provosoituu, se kävelee kunnes nuo tarrat on revitty irti. Ei tarvitse olla kuin tuo tavallinen perusjyyrä, joka kuuluu kirkkoon muttei välitä siitä sen enempää, niin on suuri riski että se kävelee ennemmin kuin tulee leimatuksi jonkin asian kannattamisesta. Tuossahan ei ole kyse muusta kuin provosoinnista ja suomalainen kyllä osaa provosoitua. Ja kuten lainattu: "suvaitsevaisuus on mielenkiintoinen käsite". En usko että perus-pertti lämpenee tuollaiselle kampanjalle, mutta toki joka kulttuurissa ja uskonnossa(myös uskonnottomuudessa) on se idiootti ääriryhmä joka pilaa loppujen maineen. Niin kuin kaikki tiedämme että kaikki rättipäät on terroristeja, eikö vaan?Suvaitsevaisuus on mielenkiintonen käsite... Mitä haittaa siitä kenellekään on jos toiset ihmiset uskovat johonkin mitä itse eivät ymmärrä? Kaikilla meillä on tasa-arvoinen oikeus uskoa mihin halutaan. Ihmetelen suuresti niitä jotka kiihkoilevat puoleen tai toiseen.
ps. en lahjoita mitään tuommoiseen