Opel Vectra 2.0i Sport '98
Re: Opel Vectra 2.0i Sport '98
^^ Kylläpähän siitä varmaanki.. Semmosta -01, 16V 2.2l, B2 Sporttii oon kattellu ..
Kehtaa siit viel sen enempää mainita, jos kerkeekin menemään kaupaks, ennen ku mie rahat kasaan saan .. 
Liikkeestä vai yksityiseltä?? miks et jo lähde tohon C koriin?? kun niitäkin sa niin edullisesti... nää 2,2 16v mallit on lähes ilmaisiaHenskuli kirjoitti:^^ Kylläpähän siitä varmaanki.. Semmosta -01, 16V 2.2l, B2 Sporttii oon kattellu ..Kehtaa siit viel sen enempää mainita, jos kerkeekin menemään kaupaks, ennen ku mie rahat kasaan saan ..
^^ Yksityiseltä.. Liian kalliita ne silti viel on, ja tuosta raadosta saan sitten osia siihen tulevaan autoon .. 
No niin sulla tais jäädä se keula jne ja kesä valssit vielä talteen? No mut soita sille yksityiselle ja sano et ostat sen heti kunvakuutus rahat tulee niin varmaan vois onnistua?Henskuli kirjoitti:^^ Yksityiseltä.. Liian kalliita ne silti viel on, ja tuosta raadosta saan sitten osia siihen tulevaan autoon ..
^^ Niinhän mul on kaikki siihen tallessa..
Joo, mä oon käyny kattoo jo paikanpäällä sitä autoo.. Upee oli!
Täl viikol selvii saanko sen..
No pidetään peukkuja et saat sen mut vaihtuukos sitten auton väri?? ja kait nyt jotain teet toisin ettei ihanidenttin malli tule?Henskuli kirjoitti:^^ Niinhän mul on kaikki siihen tallessa..Joo, mä oon käyny kattoo jo paikanpäällä sitä autoo.. Upee oli!
Täl viikol selvii saanko sen..
^^ Sen näkee sit..
Mut väri vaihtuu tummansiniseen..
ok no sitä innolla oottaessa;)Henskuli kirjoitti:^^ Sen näkee sit..Mut väri vaihtuu tummansiniseen..
Saat sitten mahd. pian kertoilla tännekin päin tuntumia siitä 2.2:sta. Mulla kans kiikarissa sellanen... tai no... en osaa päättää V6:n ja ton neloskoneen väliltä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Itse ajellut reilun kaks vuotta 2.2 sportilla -01 ja ollut tosi tyytyväinen...
Vecculi -04 2.2 GTS Sport
Vecculi -03 2.2 GTS Sport
Vecculi -98 1.8 cd
Vecculi -03 2.2 GTS Sport
Vecculi -98 1.8 cd
Eiköhän se riittäis nalenille et koe ajais tän mun auton kun sama mottorihan tässäkin on kuin tossa vanhemmassa 2,2:sessa!Nalen kirjoitti:Saat sitten mahd. pian kertoilla tännekin päin tuntumia siitä 2.2:sta. Mulla kans kiikarissa sellanen... tai no... en osaa päättää V6:n ja ton neloskoneen väliltä.
Ai on vai?G.T.S kirjoitti:Eiköhän se riittäis nalenille et koe ajais tän mun auton kun sama mottorihan tässäkin on kuin tossa vanhemmassa 2,2:sessa!Nalen kirjoitti:Saat sitten mahd. pian kertoilla tännekin päin tuntumia siitä 2.2:sta. Mulla kans kiikarissa sellanen... tai no... en osaa päättää V6:n ja ton neloskoneen väliltä.
Ehkä sen niinkin näkis ja tuntis, mut kyl se kokonaisuus ratkaisee. Lähinnä vaan kiinnostaa huoltojen helppous ja hinnat sekä kulutus ja mukavuus.
Taitaa mennä kyl aika pahasti nyt off topic...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
^^ Eipä se oo niin justiinsa.. 
hienoa kuulla;) no kokonaisuushan B2 vectrassa on kaunis;) ja toi 2,2 kone on ihan kiva ajaa ja vähä kulutuksinen ... mut sit kun saa koe ajaa jonkun tbo koneen niin sit tietää et kuin pieni se on;)
Turbo tulee kun on sen aika. Nyt mennään vapareilla niin pitkälle kun niistä iloa saa irti.
Mietin vaan vieläkin eroja 2.2 R4:n ja 2.6 V6:n välillä. Kulutuksessa paljonkin eroa?
Ihan G.T.S:lle vaan tiedoks, että nyt alkaa olla vaihtoehdot rajattuna kolmeen tai neljään, joista kaks V6:sta.
Mietin vaan vieläkin eroja 2.2 R4:n ja 2.6 V6:n välillä. Kulutuksessa paljonkin eroa?
Ihan G.T.S:lle vaan tiedoks, että nyt alkaa olla vaihtoehdot rajattuna kolmeen tai neljään, joista kaks V6:sta.