e kadetin lämpäri

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jyranki1
'Admiral'
'Admiral'

e kadetin lämpäri

Viesti Kirjoittaja Jyranki1 »

rupes kadeemin lämitys laite parkumaan siihenmalliin et taitaa olla aika avata se..oisko tietoo et missä se sijaitsee ja paljonko joutuu purkamaan???
ei tunteella ei taidolla vaan TUURILLA!
getoon
OCF Member 2020

Re: e kadetin lämpäri

Viesti Kirjoittaja getoon »

moottori on etuikkunan alla olevassa "lokerossa". Muistaakseni otat lasinpyyhkijät pois jonka jälkeen ne muovisuojat siitä alta. olikohan kulmissa ruuvit :roll: Sen alla voi pitäisi näkyä moottorin suojalaatikko joka oli muutamalla ruuvilla kiinni. sen kun aukaisee niin pitäisi päästä moottoriin käsiksi.

korjatkaa joku jos olen väärässä kun on niin pitkä aika kun olen sen purkanut :hammer:
Vauhti korjaa virheet..
Jyranki1
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jyranki1 »

getoon kirjoitti:moottori on etuikkunan alla olevassa "lokerossa". Muistaakseni otat lasinpyyhkijät pois jonka jälkeen ne muovisuojat siitä alta. olikohan kulmissa ruuvit :roll: Sen alla voi pitäisi näkyä moottorin suojalaatikko joka oli muutamalla ruuvilla kiinni. sen kun aukaisee niin pitäisi päästä moottoriin käsiksi.

korjatkaa joku jos olen väärässä kun on niin pitkä aika kun olen sen purkanut :hammer:
ok kiitti tiedoista..
ei tunteella ei taidolla vaan TUURILLA!
iso.kunkku
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Mitä se alko tekeen? Helkkarin kovaäänisesti uliseen ykkösasennosa tai miksei suuremmasaki? Ei sitä tarvi sen takia avata jos muuten toimii... Muutako tippakannulla öljyä siihen en-tiä-miks-sanotaan -paikkaan niin ulinat loppuu... Joku laakeri vai mikä oli ulisee, itellä aina talven tullen samaa tekee, mutta hiljenee tosiaan ku öljyää.
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
hojaleht
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hojaleht »

joo, pyyhkimien varret irti, suojamuovi pois ja siitä kaukalosta paljastuu seuraavan suojamuovin alta se puhallinmoottori.

itsellä oli kerrattain jäänyt jumiin, kun pukkasi uudestaan pyörimään niin ei sitten tarvinnutkaan vaihtaa.

Voiteluun vois käyttää silikonispray tms. jos ei sitä öljyn hajua halua sitten jatkossa kabiiniin...
Vastaa Viestiin