e kadetin lämpäri
e kadetin lämpäri
rupes kadeemin lämitys laite parkumaan siihenmalliin et taitaa olla aika avata se..oisko tietoo et missä se sijaitsee ja paljonko joutuu purkamaan???
ei tunteella ei taidolla vaan TUURILLA!
Re: e kadetin lämpäri
moottori on etuikkunan alla olevassa "lokerossa". Muistaakseni otat lasinpyyhkijät pois jonka jälkeen ne muovisuojat siitä alta. olikohan kulmissa ruuvit
Sen alla voi pitäisi näkyä moottorin suojalaatikko joka oli muutamalla ruuvilla kiinni. sen kun aukaisee niin pitäisi päästä moottoriin käsiksi.
korjatkaa joku jos olen väärässä kun on niin pitkä aika kun olen sen purkanut
Vauhti korjaa virheet..
ok kiitti tiedoista..getoon kirjoitti:moottori on etuikkunan alla olevassa "lokerossa". Muistaakseni otat lasinpyyhkijät pois jonka jälkeen ne muovisuojat siitä alta. olikohan kulmissa ruuvitSen alla voi pitäisi näkyä moottorin suojalaatikko joka oli muutamalla ruuvilla kiinni. sen kun aukaisee niin pitäisi päästä moottoriin käsiksi.
ei tunteella ei taidolla vaan TUURILLA!
- iso.kunkku
- OCF Member

Mitä se alko tekeen? Helkkarin kovaäänisesti uliseen ykkösasennosa tai miksei suuremmasaki? Ei sitä tarvi sen takia avata jos muuten toimii... Muutako tippakannulla öljyä siihen en-tiä-miks-sanotaan -paikkaan niin ulinat loppuu... Joku laakeri vai mikä oli ulisee, itellä aina talven tullen samaa tekee, mutta hiljenee tosiaan ku öljyää.
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
joo, pyyhkimien varret irti, suojamuovi pois ja siitä kaukalosta paljastuu seuraavan suojamuovin alta se puhallinmoottori.
itsellä oli kerrattain jäänyt jumiin, kun pukkasi uudestaan pyörimään niin ei sitten tarvinnutkaan vaihtaa.
Voiteluun vois käyttää silikonispray tms. jos ei sitä öljyn hajua halua sitten jatkossa kabiiniin...
itsellä oli kerrattain jäänyt jumiin, kun pukkasi uudestaan pyörimään niin ei sitten tarvinnutkaan vaihtaa.
Voiteluun vois käyttää silikonispray tms. jos ei sitä öljyn hajua halua sitten jatkossa kabiiniin...