Tatuoinnin suunnittelua

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Tatuoinnin suunnittelua

Viesti Kirjoittaja Zeni »

http://www.harhakuva.org/viewtopic.php? ... sc&start=0

Repesin kunnolla tuolle ekan sivun keskustelulle :lollis: :lollis: :lollis: Huonoa huumoria mutta just sellaista mikä iskee :lol:
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Tatuoinnin suunnittelua

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Hauskaa tiettyyn rajaan asti kyllä. :D

Mutta sitten enemmän lukiessa alkoi jo vituttamaan tuo jengin asenne. Mitä helvetin vittua se kenellekään muulle kuuluu vaikka joku haluaisi hakata kyrvän kuvan otsaansa? Jos se jollekin kertoo vaikka omasta mulkkumaisesta luonteesta jotain niin antaa pistää kuvan kehoonsa sitten. Ihmetyttää että miksi ihmiset ovat noin kärkkäitä soittamaan suuta asiasta joista heillä ei oikeastaan ole mitään järkevää sanottavaa. Onneksi täällä foorumilla törmää moiseen ilmiöön yllättävän harvoin.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Partajeesus
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Partajeesus »

Yks tuttu muija otti japanilaisilla kirjaimilla tekstin olkavarteen "henkistä voimaa"
Se läksi sitten englantiin vaihtoon ja joku japanilainen luokkakaveri oli kysynyt siltä että, miksi sinulla lukee
kädessä että, "maatalon eläimiä" :lollis:
Mielestäni tatuoinnin arvo nousi 100 prosenttia... vittu kun olis hieno "maatalon eläimiä" japaniksi... :lollis:
sikoja ja lampaita... :lollis:
Skeidett
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Skeidett »

Partajeesus kirjoitti:Yks tuttu muija otti japanilaisilla kirjaimilla tekstin olkavarteen "henkistä voimaa"
Se läksi sitten englantiin vaihtoon ja joku japanilainen luokkakaveri oli kysynyt siltä että, miksi sinulla lukee
kädessä että, "maatalon eläimiä" :lollis:
Mielestäni tatuoinnin arvo nousi 100 prosenttia... vittu kun olis hieno "maatalon eläimiä" japaniksi... :lollis:
sikoja ja lampaita... :lollis:
:lollis: Toi ois muute karu. Vielä kun ottaisi tietoisesti tollasen. Joku tulee kysyy: "Mitä toi tarkottaa?" Siihen kun vastaa, että maatalon eläimiä, niin ilme saattaa olla ihan näkemisen arvoinen :P
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
Partajeesus
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Partajeesus »

Niimpä :worship:
:lollis:
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

Itsehän olen miettinyt, että voisi ottaa japskimerkin, joka tarkoittaa nuudelikeittoa... Vittujakos sitä kiertelemään.

Tuo keskustelu sinällään oli samanlaista kuin muuallakin, missä tatuointi on tabu.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Jube-setä kirjoitti:Itsehän olen miettinyt, että voisi ottaa japskimerkin, joka tarkoittaa nuudelikeittoa... Vittujakos sitä kiertelemään.
Tossa olis kyllä ideaa :lollis:
Tuo keskustelu sinällään oli samanlaista kuin muuallakin, missä tatuointi on tabu.
Mun kokemuksien mukaan tatuoimattomuus on tabu nykyään :lol: Jos mainitsee ettei ihoon ole hakattu ainuttakaan kuvaa (ellei arpia lasketa) niin äkkiä saa perustaa oman yhden hengen tupparingin viereen :roll:
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Jube-setä kirjoitti:Tuo keskustelu sinällään oli samanlaista kuin muuallakin, missä tatuointi on tabu.
No en kyl sanois että se enää nykyään mikään tabu olis. Paitsi körttiporukoissa.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

Henkilökohtaisesti oon kuullu yllättävän nuoriltakin ihmisiltä noita rikolliseksi vertaamisia tatuointien perusteella. :roll:
Astra F
Golf III
HD ratikka
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Jube-setä kirjoitti:Henkilökohtaisesti oon kuullu yllättävän nuoriltakin ihmisiltä noita rikolliseksi vertaamisia tatuointien perusteella. :roll:
Silloin kyse on luultavasti niin rumista tatuoinneista että ne näyttävät sellissä hakatuilta. :wink:
MEga3
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MEga3 »

Enochian kirjoitti:
Jube-setä kirjoitti:Henkilökohtaisesti oon kuullu yllättävän nuoriltakin ihmisiltä noita rikolliseksi vertaamisia tatuointien perusteella. :roll:
Silloin kyse on luultavasti niin rumista tatuoinneista että ne näyttävät sellissä hakatuilta. :wink:

Riippu kyllä määrästäkin ja paikasta... omasta mielesta tatuoinnit on elämän asenne, mua säälittää nää mitkä ottaa pikku tribalin olkapäähän teininä ku muillaki on ja sitte oon kova jätkä ja piilottelee sitä :lol:

juu oon kuullu itekki nuita rikolliseks vertailuja ja muita vaikka minkä ikäsiltä...

kätevää, ei kai näihin totuta vaikka näitä on tehty aivan vitun kauan :lol: musta se on kyllä hienoakin kun yleensä kävelen kaupungilla käsivarret paljaana ja se mun pärstä ei oo siitä ihän säyseimmästä päästä, niin ihmiset vaan väistää vaikka oon suht pieni kooltani :lol:
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Vastaa Viestiin