Repesin kunnolla tuolle ekan sivun keskustelulle
Tatuoinnin suunnittelua
Tatuoinnin suunnittelua
http://www.harhakuva.org/viewtopic.php? ... sc&start=0
Huonoa huumoria mutta just sellaista mikä iskee 
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Re: Tatuoinnin suunnittelua
Hauskaa tiettyyn rajaan asti kyllä.
Mutta sitten enemmän lukiessa alkoi jo vituttamaan tuo jengin asenne. Mitä helvetin vittua se kenellekään muulle kuuluu vaikka joku haluaisi hakata kyrvän kuvan otsaansa? Jos se jollekin kertoo vaikka omasta mulkkumaisesta luonteesta jotain niin antaa pistää kuvan kehoonsa sitten. Ihmetyttää että miksi ihmiset ovat noin kärkkäitä soittamaan suuta asiasta joista heillä ei oikeastaan ole mitään järkevää sanottavaa. Onneksi täällä foorumilla törmää moiseen ilmiöön yllättävän harvoin.
Mutta sitten enemmän lukiessa alkoi jo vituttamaan tuo jengin asenne. Mitä helvetin vittua se kenellekään muulle kuuluu vaikka joku haluaisi hakata kyrvän kuvan otsaansa? Jos se jollekin kertoo vaikka omasta mulkkumaisesta luonteesta jotain niin antaa pistää kuvan kehoonsa sitten. Ihmetyttää että miksi ihmiset ovat noin kärkkäitä soittamaan suuta asiasta joista heillä ei oikeastaan ole mitään järkevää sanottavaa. Onneksi täällä foorumilla törmää moiseen ilmiöön yllättävän harvoin.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
-
Partajeesus
- 'Kapitän'

Yks tuttu muija otti japanilaisilla kirjaimilla tekstin olkavarteen "henkistä voimaa"
Se läksi sitten englantiin vaihtoon ja joku japanilainen luokkakaveri oli kysynyt siltä että, miksi sinulla lukee
kädessä että, "maatalon eläimiä"
Mielestäni tatuoinnin arvo nousi 100 prosenttia... vittu kun olis hieno "maatalon eläimiä" japaniksi...
sikoja ja lampaita...
Se läksi sitten englantiin vaihtoon ja joku japanilainen luokkakaveri oli kysynyt siltä että, miksi sinulla lukee
kädessä että, "maatalon eläimiä"
Mielestäni tatuoinnin arvo nousi 100 prosenttia... vittu kun olis hieno "maatalon eläimiä" japaniksi...
sikoja ja lampaita...
Partajeesus kirjoitti:Yks tuttu muija otti japanilaisilla kirjaimilla tekstin olkavarteen "henkistä voimaa"
kädessä että, "maatalon eläimiä"![]()
Mielestäni tatuoinnin arvo nousi 100 prosenttia... vittu kun olis hieno "maatalon eläimiä" japaniksi...![]()
sikoja ja lampaita...
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
-
Partajeesus
- 'Kapitän'

Niimpä

Itsehän olen miettinyt, että voisi ottaa japskimerkin, joka tarkoittaa nuudelikeittoa... Vittujakos sitä kiertelemään.
Tuo keskustelu sinällään oli samanlaista kuin muuallakin, missä tatuointi on tabu.
Tuo keskustelu sinällään oli samanlaista kuin muuallakin, missä tatuointi on tabu.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Tossa olis kyllä ideaaJube-setä kirjoitti:Itsehän olen miettinyt, että voisi ottaa japskimerkin, joka tarkoittaa nuudelikeittoa... Vittujakos sitä kiertelemään.
Mun kokemuksien mukaan tatuoimattomuus on tabu nykyäänTuo keskustelu sinällään oli samanlaista kuin muuallakin, missä tatuointi on tabu.
No en kyl sanois että se enää nykyään mikään tabu olis. Paitsi körttiporukoissa.Jube-setä kirjoitti:Tuo keskustelu sinällään oli samanlaista kuin muuallakin, missä tatuointi on tabu.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Henkilökohtaisesti oon kuullu yllättävän nuoriltakin ihmisiltä noita rikolliseksi vertaamisia tatuointien perusteella. 
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Silloin kyse on luultavasti niin rumista tatuoinneista että ne näyttävät sellissä hakatuilta.Jube-setä kirjoitti:Henkilökohtaisesti oon kuullu yllättävän nuoriltakin ihmisiltä noita rikolliseksi vertaamisia tatuointien perusteella.
Enochian kirjoitti:Silloin kyse on luultavasti niin rumista tatuoinneista että ne näyttävät sellissä hakatuilta.Jube-setä kirjoitti:Henkilökohtaisesti oon kuullu yllättävän nuoriltakin ihmisiltä noita rikolliseksi vertaamisia tatuointien perusteella.
Riippu kyllä määrästäkin ja paikasta... omasta mielesta tatuoinnit on elämän asenne, mua säälittää nää mitkä ottaa pikku tribalin olkapäähän teininä ku muillaki on ja sitte oon kova jätkä ja piilottelee sitä
juu oon kuullu itekki nuita rikolliseks vertailuja ja muita vaikka minkä ikäsiltä...
kätevää, ei kai näihin totuta vaikka näitä on tehty aivan vitun kauan
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94