Itsellä on TODELLA huonot kokemukset kyseisistä renkaista... Ainakin madallettuun A-Vectraan huonoimmat renkaat mitä minulla on ikinä ollut... Pito samaa tasoa kesärenkaiden kanssa
Ensimmäiset 1000-2000km todella hyvät ja sen jälkeen häviää pito totaalisesti... Ja en ole ainut joka sanoo samaa...
Itsellä on TODELLA huonot kokemukset kyseisistä renkaista... Ainakin madallettuun A-Vectraan huonoimmat renkaat mitä minulla on ikinä ollut... Pito samaa tasoa kesärenkaiden kanssa
Ensimmäiset 1000-2000km todella hyvät ja sen jälkeen häviää pito totaalisesti... Ja en ole ainut joka sanoo samaa...
Toivottavasti toimii B-Vectrassa paremmin...
Hakkapeliitta 4 Mulla on madalletusta A-Vectrasta TODELLA hyvä kokemus viime talvelta! Helvetin hyvät renkaat! Ja nyt menee sitten toiseksi talveksi alle.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
itse ajoin kaks talvea hakka nelosilla ja hyvin pyöri madalletussa a-vecussa ja pito oli tosi hyvä ja ääni niin kuin olis kesä pyörät ollut..
Nyt Bee vecussa pyörii hakka vitoset pian toista talvea ja ei kulumisen merkkejä...
Hienosti sopii perus viis puola vanteet bee malliin kun väri on oikea
Vecculi -04 2.2 GTS Sport
Vecculi -03 2.2 GTS Sport
Vecculi -98 1.8 cd
Eipä oo mullakaan moittimista noista nelosista...parhaat talvipyörät pidoltaan millä oon ite ajanut tai omistanut. Sulalla tiellä vähän liian pehmeän oloiset mutta tuo ominaisuus tulee varmaan väkisinkin että saadaan pitävä rengas liukkaalle pinnalle.
On kyllä jo vähän aika ajanu ohi näitten spoileri/levike hirvitysten osalta, mutta onhan tuo tavallansa ihan tyylikäs.
Tuota kilpihommaa nyt en kyllä ymmärrä pätkääkään. Haetaanko tuolla nyt jotain mitsu evo lookkia?