Ei ne pomot tuolleen tee. Eka ne huuta kurkkusuorana että verenpaine on +240 ja antavat kenkää firmasta kun ei homma toimi.m.k kirjoitti:Emmänyt tiedä. Aika harva teistä varmaan haluais että pomo tulee antamaan luunapin tai tukkapöllyä kun menee hommat vituiksi.
Koira tekee oikein, se saa makupalan, kersa tekee oikein niin ostetaanko sille sitten ipod vai uudet lökäpöksyt.rekordE kirjoitti:Lasta pitää kasvattaa kuin koiraa...vääristä asioista rangaistaan, oikein tehdyistä pitää sitten muistaa kehua!
Luunapit ja tukkapöllyt ok, ravistelu ja lyöminen on jo liikaa..
Täälläkin moni kehuu että meijän muksuille riittää pelkkä puhe. Ottakaa huomioon että lapset, ne on kaikki niin erinlaisia. Toiset uskoo puhetta ja toiset vasta kun saavat tukka pöllyn. Ja luulen että ne ketkä saa sen tukka pöllyn niin eivät yksinkertaisesti usko sitä järki puhetta.
Nyky teinit tuolla kylillä saisivat minun mielestäni kokea koivuniemen herran lämmön ja läheisyyden.
Ei perkele minun teiniä iässä tuolla kylillä hajoitettu yleisiä paikkoja, ainakaan noin paljon mitä nykyään. Pysty kävelemään vaikka paljas jaloin, nyt vittu hyvä ettei kumppareita tarvi kun kauppojen edustat perkele räkää täynnä, ja noita vitun lökäpöksyjä jotka eivät edes anna tilaa vanhuksille kun ne koittaa rollaattoreiden kanssa mennä kaupan sisälle.
Vanhemmat ei saa kurittaa lasta kun se ei usko, poliisi saa pamputtaa kun sitä ei usko
Hyvältä näyttää.
Muistan kuin eilisen päivän, oltiin yläasteella fysiikan tunnilla ja ope ei saanut meitä hiljaiseksi useista pyynnöistä huolimatta. Sillä palo käpy ihan täysin ja löi puisella karttakepillä pöytään niin että se katkes kolmeen osaan ja pöytään jäi mukava jälki. Kylläpäs muuten oltiin hiljaa loppu aika
Tälläkin foorumilla on varmaan muutama jotka on saanut kokea karttakepillä huitasun sormille, kysynkin niiltä että miten se on vaikuttanut teidän elämään. Auttoiko se vai jäikö jotain traumoja