Taistelukenttä

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
iso.kunkku
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

MantaGsi kirjoitti:Onko omega16T:llä siskokin? :o Luulin, että se onpi samalanlainen jänöjussin nuksuttelija kun sinäkin
Mites tämä sisko liittyy jänöjussin nuksutteluun vai teekkö ite omat siskos? :roll:
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Hensku
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Hensku »

|777| kirjoitti:
MantaGsi kirjoitti:Onko omega16T:llä siskokin? :o Luulin, että se onpi samalanlainen jänöjussin nuksuttelija kun sinäkin
Mites tämä sisko liittyy jänöjussin nuksutteluun vai teekkö ite omat siskos? :roll:
Varmaan ihan yhtäpaljon kuin tenniksenpeluuseen ilman tennistä. MantaGsi on pieni mies mutta varustettu SUUURILLA puheilla, joten foorumin junnuna siltä sallittakoon melkein mitä vaan oli asiassa päätä, häntää tai ei mitään.

:wink:
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Opel Astra
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opel Astra »

jazari75 kirjoitti: Nyt huolestun oikeasti, olet siis ottanut selvää jo etunimestäni...kiinnostus siis aitoa&syvällistä?
Ja ei, iskit kuokkasi paskaan jos luulet että Iivanat kurvailisivat pääosin Lexuksilla...

Epäilemättä olet koulujakäynyt henkilö---> joka luokka tullut tuplattua?
Joku siinä Volvossa nyt näyttää rouv....herraa häiritsevän, mikä lie...
(ja kyllä tuo on aivan normaalissa tieliikennekäytössä, ei niinkään itsetunnon pönkänä...siihen riittää almera :sleep: )

Miksi vetäisin Seatin mukaan tähän keskusteluun?? Ei minulla ole tarpeen arvostella ihmisiä auton/asuinpaikan perusteella...(kuten joillakin)

Loppuun vielä; kerro äitilles terveisiä ja esitä kiitokseni viimeisestä :wink:

EDIT: unohtui herneistä mainita...tykkään hernekeitosta kiitos kovasti, mutta mielellään herneet liotetaan vesikulhossa. Ei nenässä, ei nenässä. Mutta mielenkiintoinen resepti sinulla.
Mulla on parikin kaveria, jotka tuntee sut ja kommentit eivät olleet mairittelevia... :wink:
Nykyisin: Mercedes Benz C220Cdi Avantgarde -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jazari75 »

Opel Astra kirjoitti: Mulla on parikin kaveria, jotka tuntee sut ja kommentit eivät olleet mairittelevia... :wink:
Oikeasti ja aidosti, en jaksa sinun kanssa taittaa peistä :bye:
*sinällään, jos tuo ylläkirjoittamasi olisi edes totta..en olisi lainkaan yllättynyt että sinun ystäväpiirisi ei välttämättä olisi yhtenevä minun ystävien suhteen. Ei millään pahalla.*
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Opel Astra kirjoitti:
Mulla on parikin kaveria, jotka tuntee sut ja kommentit eivät olleet mairittelevia... :wink:
Mitenkään asiaan muuten tai henkilöihin liittymättä, en ole koskaan kuullut kenestäkään Imatralaisesta tai Imatrasta itsestään mitään mairittelevaa :lollis:
Johnny, la gente esta muy loca.
Opel Astra
'Senator'
'Senator'

jazari75 kirjoitti:
Opel Astra kirjoitti: Mulla on parikin kaveria, jotka tuntee sut ja kommentit eivät olleet mairittelevia... :wink:
*sinällään, jos tuo ylläkirjoittamasi olisi edes totta..en olisi lainkaan yllättynyt että sinun ystäväpiirisi ei välttämättä olisi yhtenevä minun ystävien suhteen. Ei millään pahalla.*
Totta se on. Siskostasi kuulin tosin ihan positiivisia kommentteja...

Edit: kuka muuten sanoi, että mun kaveri on sun kavereita. Sanoin, että ne tuntee sut, mutta kavereita ette ole (oot sen verran nuorempikin)...
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Mun serkku tuntee teidän kaimoja ja sanovat että ootte kaikki ihan homoja..Kuulemma.
Astra G 1.6
Astra H 1.7
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Opel Astra kirjoitti:
jazari75 kirjoitti:
Totta se on. Siskostasi kuulin tosin ihan positiivisia kommentteja...

Edit: kuka muuten sanoi, että mun kaveri on sun kavereita. Sanoin, että ne tuntee sut, mutta kavereita ette ole (oot sen verran nuorempikin)...
Lues uudemman kerran tuo kommenttini kaveripiireistämme.
Ai, kauan kadoksissa ollut siskoni on siis löytynyt...jännää, kerro minulle lisää hänestä?
Minä nuorempi sinua??? Höpö ja höpö ja höpö...
Eiköhän tämä "taistelu" voida jo pistää päätökseen? On mennyt maku touhusta. :-?
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
barbou
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja barbou »

Tahkojuustot haastavat leikkiä tosissaan... :lollis: Toisaalta kuka on joskus kuullut itäsuomalaisesta huumorintajusta... :banghead:
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Opel Astra
'Senator'
'Senator'

jazari75 kirjoitti: Lues uudemman kerran tuo kommenttini kaveripiireistämme.
Ai, kauan kadoksissa ollut siskoni on siis löytynyt...jännää, kerro minulle lisää hänestä?
Minä nuorempi sinua??? Höpö ja höpö ja höpö...
Eiköhän tämä "taistelu" voida jo pistää päätökseen? On mennyt maku touhusta. :-?
Just just Koponen :wink: Oot ilmeisesti palstan ikänestori kun sua vanhempia ei voi olla. Puhuin muuten kaverieni iästä eli ovat sua selvästi vanhempia, mutta muistavat sut vallan mainiosti.
Opel Astra
'Senator'
'Senator'

barbou kirjoitti:Tahkojuustot haastavat leikkiä tosissaan... :lollis: Toisaalta kuka on joskus kuullut itäsuomalaisesta huumorintajusta... :banghead:
Mä en oo myöskään kuulut tuosta ja alan tosissani ihmettelemään, että onko sitä :lollis:

Edit: älkää vaan mua haukkuko itäsuomalaiseksi, mutta huumorintajuttomaksi voitte sanoa :wink:
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Opel Astra kirjoitti:[
Edit: älkää vaan mua haukkuko itäsuomalaiseksi, mutta huumorintajuttomaksi voitte sanoa :wink:
Joo-o. Ei kuule astra millään pahalla mut ihan oikeesti... Noi sun jutut on lähinnä vaan säälittävää päänaukomista, sillä ei oo mitään tekemistä huumorin ja vittuilun kanssa... Lopeta jo ku et kerta osaa... :no:
Nyt sä sit varmaan kohdistat tuon omasta mielestäs tosi vitsikkään sanansäilän sivaltamaan meikäläistä, ja kohta koko foorumi saa kulla et minkämerkkiseen autooni mun pitää hypätä ja lähteä sua ettimään jostain :roll:
Mut ihan oikeesti vielä kerran. lopeta ku et osaa... Mä nyt kyllä otan lapioni ja lähen toiselle hiekkalaatikolle...
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Slippi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Slippi »

Killroy kirjoitti:
Opel Astra kirjoitti:[
Asiaa.

Täysin samaa mieltä. Jos ei verbaalista lahjakkuutta löydy sen vertaa, että päästäs näistä pikkulasten nimittelyistä pidemmälle, niin mielestäni voi pysyä poissa tästä triidistä. Huumoria SAA ja pitää käyttää myös oikein. Ei mulla muuta. Otetaan Killroy sit vaikka molemmat niitä paskoja selkkauksia vastaan :wink:
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'

Opel Astra kirjoitti: ...lätinää.....
Kuten todettua, ei jaksa innostaa tämä vääntely sinun kanssa.
Mutta jos vielä haluat purkaa pahaa oloasi, niin laittele vaikka yv:tä tulemaan.

*Imatra on muuten maantieteellisesti Kaakkois-Suomessa*
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

jazari75 kirjoitti: *Imatra on muuten maantieteellisesti Kaakkois-Suomessa*
Imatra on pienehkö kyläpahanen Vuoksen varrella, Etelä-Karjalassa...

”Viikset, takatukka, nilkkabootsit, Imatra” :lol:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Lukittu