Mites tämä sisko liittyy jänöjussin nuksutteluun vai teekkö ite omat siskos?MantaGsi kirjoitti:Onko omega16T:llä siskokin?Luulin, että se onpi samalanlainen jänöjussin nuksuttelija kun sinäkin
Taistelukenttä
- iso.kunkku
- OCF Member

Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Varmaan ihan yhtäpaljon kuin tenniksenpeluuseen ilman tennistä. MantaGsi on pieni mies mutta varustettu SUUURILLA puheilla, joten foorumin junnuna siltä sallittakoon melkein mitä vaan oli asiassa päätä, häntää tai ei mitään.|777| kirjoitti:Mites tämä sisko liittyy jänöjussin nuksutteluun vai teekkö ite omat siskos?MantaGsi kirjoitti:Onko omega16T:llä siskokin?Luulin, että se onpi samalanlainen jänöjussin nuksuttelija kun sinäkin
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
-
Opel Astra
- 'Senator'

Mulla on parikin kaveria, jotka tuntee sut ja kommentit eivät olleet mairittelevia...jazari75 kirjoitti: Nyt huolestun oikeasti, olet siis ottanut selvää jo etunimestäni...kiinnostus siis aitoa&syvällistä?
Ja ei, iskit kuokkasi paskaan jos luulet että Iivanat kurvailisivat pääosin Lexuksilla...
Epäilemättä olet koulujakäynyt henkilö---> joka luokka tullut tuplattua?
Joku siinä Volvossa nyt näyttää rouv....herraa häiritsevän, mikä lie...
(ja kyllä tuo on aivan normaalissa tieliikennekäytössä, ei niinkään itsetunnon pönkänä...siihen riittää almera)
Miksi vetäisin Seatin mukaan tähän keskusteluun?? Ei minulla ole tarpeen arvostella ihmisiä auton/asuinpaikan perusteella...(kuten joillakin)
Loppuun vielä; kerro äitilles terveisiä ja esitä kiitokseni viimeisestä
EDIT: unohtui herneistä mainita...tykkään hernekeitosta kiitos kovasti, mutta mielellään herneet liotetaan vesikulhossa. Ei nenässä, ei nenässä. Mutta mielenkiintoinen resepti sinulla.
Nykyisin: Mercedes Benz C220Cdi Avantgarde -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Oikeasti ja aidosti, en jaksa sinun kanssa taittaa peistäOpel Astra kirjoitti: Mulla on parikin kaveria, jotka tuntee sut ja kommentit eivät olleet mairittelevia...
*sinällään, jos tuo ylläkirjoittamasi olisi edes totta..en olisi lainkaan yllättynyt että sinun ystäväpiirisi ei välttämättä olisi yhtenevä minun ystävien suhteen. Ei millään pahalla.*
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
-
Opel Astra
- 'Senator'

Totta se on. Siskostasi kuulin tosin ihan positiivisia kommentteja...jazari75 kirjoitti:Oikeasti ja aidosti, en jaksa sinun kanssa taittaa peistäOpel Astra kirjoitti: Mulla on parikin kaveria, jotka tuntee sut ja kommentit eivät olleet mairittelevia...![]()
*sinällään, jos tuo ylläkirjoittamasi olisi edes totta..en olisi lainkaan yllättynyt että sinun ystäväpiirisi ei välttämättä olisi yhtenevä minun ystävien suhteen. Ei millään pahalla.*
Edit: kuka muuten sanoi, että mun kaveri on sun kavereita. Sanoin, että ne tuntee sut, mutta kavereita ette ole (oot sen verran nuorempikin)...
Lues uudemman kerran tuo kommenttini kaveripiireistämme.Opel Astra kirjoitti:Totta se on. Siskostasi kuulin tosin ihan positiivisia kommentteja...jazari75 kirjoitti:Oikeasti ja aidosti, en jaksa sinun kanssa taittaa peistäOpel Astra kirjoitti: Mulla on parikin kaveria, jotka tuntee sut ja kommentit eivät olleet mairittelevia...![]()
Edit: kuka muuten sanoi, että mun kaveri on sun kavereita. Sanoin, että ne tuntee sut, mutta kavereita ette ole (oot sen verran nuorempikin)...
Ai, kauan kadoksissa ollut siskoni on siis löytynyt...jännää, kerro minulle lisää hänestä?
Minä nuorempi sinua??? Höpö ja höpö ja höpö...
Eiköhän tämä "taistelu" voida jo pistää päätökseen? On mennyt maku touhusta.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
-
Opel Astra
- 'Senator'

Just just Koponenjazari75 kirjoitti: Lues uudemman kerran tuo kommenttini kaveripiireistämme.
Ai, kauan kadoksissa ollut siskoni on siis löytynyt...jännää, kerro minulle lisää hänestä?
Minä nuorempi sinua??? Höpö ja höpö ja höpö...
Eiköhän tämä "taistelu" voida jo pistää päätökseen? On mennyt maku touhusta.
-
Opel Astra
- 'Senator'

Mä en oo myöskään kuulut tuosta ja alan tosissani ihmettelemään, että onko sitäbarbou kirjoitti:Tahkojuustot haastavat leikkiä tosissaan...Toisaalta kuka on joskus kuullut itäsuomalaisesta huumorintajusta...
Edit: älkää vaan mua haukkuko itäsuomalaiseksi, mutta huumorintajuttomaksi voitte sanoa
Joo-o. Ei kuule astra millään pahalla mut ihan oikeesti... Noi sun jutut on lähinnä vaan säälittävää päänaukomista, sillä ei oo mitään tekemistä huumorin ja vittuilun kanssa... Lopeta jo ku et kerta osaa...Opel Astra kirjoitti:[
Edit: älkää vaan mua haukkuko itäsuomalaiseksi, mutta huumorintajuttomaksi voitte sanoa
Nyt sä sit varmaan kohdistat tuon omasta mielestäs tosi vitsikkään sanansäilän sivaltamaan meikäläistä, ja kohta koko foorumi saa kulla et minkämerkkiseen autooni mun pitää hypätä ja lähteä sua ettimään jostain
Mut ihan oikeesti vielä kerran. lopeta ku et osaa... Mä nyt kyllä otan lapioni ja lähen toiselle hiekkalaatikolle...
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Killroy kirjoitti:Asiaa.Opel Astra kirjoitti:[
Täysin samaa mieltä. Jos ei verbaalista lahjakkuutta löydy sen vertaa, että päästäs näistä pikkulasten nimittelyistä pidemmälle, niin mielestäni voi pysyä poissa tästä triidistä. Huumoria SAA ja pitää käyttää myös oikein. Ei mulla muuta. Otetaan Killroy sit vaikka molemmat niitä paskoja selkkauksia vastaan
Kuten todettua, ei jaksa innostaa tämä vääntely sinun kanssa.Opel Astra kirjoitti: ...lätinää.....
Mutta jos vielä haluat purkaa pahaa oloasi, niin laittele vaikka yv:tä tulemaan.
*Imatra on muuten maantieteellisesti Kaakkois-Suomessa*
Imatra on pienehkö kyläpahanen Vuoksen varrella, Etelä-Karjalassa...jazari75 kirjoitti: *Imatra on muuten maantieteellisesti Kaakkois-Suomessa*
”Viikset, takatukka, nilkkabootsit, Imatra”
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...