Tuollainen takapuskuri
Juu, kyllä näitä Ruotsissa on, myytävänäkin useita niinkuin sanoin tuollakin, siellä kun toimii yksittäishyväksyntä eikä vaadita EU-tyyppihyväksyntää, jollaisen Suomi varmaan ainoana EU-maana vaatii... Ruotsin tarjonnasta itsekin hintatasoja katselin talvella tätä ostaessa, tosin ihan suoraan ei voi verrata, siellä kun tarjontaa on ja tarvittaessa voi itsekin tuoda lisää, mikä ei täällä ole onnistunut ainakaan toistaiseksi. Taisi silloinkin olla useita myytävänä Ruotsissa. Itsekin tiedän ja olen mailaillutkin parinkin ruotsalaisen GTO:n omistajan kanssa. Tuo omituinen EU-hyväksyntä-ongelma koskee vain Suomea... no Kanadassa on vastaavanlainen tilanne kuulemma että sielläkään ei saa GTO:ta kilpiin jonkun teknisen pikkujutun takia, olikohan sielä joku puskureiden korkeusjuttu. Itse tsekkailin tosiaan Ruotsin, Viron, Saksan ja Englannin pyyntihintoja GTO:ille ja Monaroille. Ruotsissa, Virossa ja Saksassa autot ovat yleensä GTO:ita (vasemmalta ohjattavia) ja Englannissa tietysti Monaroita (oikealta ohjattavia).ZuGu kirjoitti:Olipa yllätys kuten (ehkä) muistanet kun puhuttiin silloin summer partyissa niin kun katselin tuota ruotsin tarjontaa GTO Pontiaceille että kuinka paljon niitä täällä onkin. Ja siis vaan myytävänäkin.. Eli Kylläpä niitä vaan onkin huomattavasti enemmän täällä kuin suomessa. Hinnoista nyt en taasen osaa sanoa ovatko paljon halvempia vai ei. Kait se pitäis laittaa vectra pois ja hakea pankista hiukka lisää..

ata kirjoitti:Minua ei yksi sumuvalo niin kauheasti edes häiritse muuten omassa unelma-autossa... vaikka olisi noinkin kummassa paikassa.
???