GTi Night Cruising, Lahti 28.06 14.00=>

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

ata kirjoitti:
samsa87 kirjoitti:Ei semmoista taidolla rakennettua autoa löydykään joka ois ata:nkin mielestä hieno...
Voi kuule sellaisia on vaikka kuinka paljon! Esimerkiksi Keiturin Calibra oli sellainen. Mikkiksen Manta on sellainen. Se '70 Camaro LS1:llä on sellainen, Uotilan Ascona on sellainen, Madin Calibra on sellainen, Foosen monet rakennelmat ovat sellaisia, Boydin rakennelmat, se englantilainen Omegan pohjalle tehty rodi Calibran katolla, jopa se keltainen alfatyyppisellä keulalla varustettu oliko se Latviassa tehty Calibra mikä on Nettiautossa ollut ja monen mielestä hirveä on oikeastaan ihan tyylikäs niin paljon tuunatuksi, se oranssi sikaleveä testarossa-look E-Kadettikin on omalla laillaan hieno, ZZ-Topin Cadzzilla custom jne jne muutamia esimerkkejä mainitakseni. Auto voi olla radikaalistikin muuteltu ja taidolla rakennettu jos se on hyvällä maulla suunniteltu ensin. Mutta tuo nyt on sitä makuasiapuolta.

Moni auto on parhaimmillaan alkuperäisen kaltaisena tai vain hieman sopivasti muuteltuna.
mutta yksikään laiteltu riisi ei voi olla sellainen? :lollis:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Riisikippo kirjoitti: mutta yksikään laiteltu riisi ei voi olla sellainen? :lollis:
en edes ajatellut tuota valmistusmaata, no itse pidän enemmän eurooppalaisista ja amerikkalaisista autoista kuin japanilaisista, mutta tietenkin rakenneltu japanilainenkin voi olla hieno. Olen nähnyt monta hienoa laiteltua Nissan SX:ää, Skylineä, Toyota Supraa, RX-7:aa ja samoista automalleista myös monia vähemmän tyylikkäitä laiteltuja yksilöitä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
japex
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja japex »

ata kirjoitti:
Riisikippo kirjoitti: mutta yksikään laiteltu riisi ei voi olla sellainen? :lollis:
en edes ajatellut tuota valmistusmaata, no itse pidän enemmän eurooppalaisista ja amerikkalaisista autoista kuin japanilaisista, mutta tietenkin rakenneltu japanilainenkin voi olla hieno. Olen nähnyt monta hienoa laiteltua Nissan SX:ää, Skylineä, Toyota Supraa, RX-7:aa ja samoista automalleista myös monia vähemmän tyylikkäitä laiteltuja yksilöitä.
Tai vaihtoehto kaksi??? Sinulla ei ole tyylitajua =) :lollis:
Miksipä ei
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

japex kirjoitti:
ata kirjoitti:
Tai vaihtoehto kaksi??? Sinulla ei ole tyylitajua =) :lollis:
Ei tuollaista vaihtoehtoa ole olemassa. :)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Jussi V
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jussi V »

On se Celica kyllä melkosen yliampuvaa sorttia, mut eipähän mun siitä tarvikkaan tykätä. Pääasia jos omistajansa on tyytyväinen.
HeN3
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja HeN3 »

eihän kaikkea voi miellyttää :D todella hieno celica ei voi muuta sanoa! ei kaikkia miellytä mikään lisälippa helvetti vectra :D
Vastaa Viestiin